Jag får gömma mig i ett träd och äta bambu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Värmen. Vi var ute när det åskade och hon tycktes inte ens märka det. Jag lindade in henne i blöta handdukar när hon flåsade som värst och de får som standard uppblött mat, plus att jag satt extra vatten nu när det varit så varmt. Så vatten får de i sig men liten prick har inte förstått det där med att ta det lugnt när det är nästan 30 grader... Så fort hon svalnat lite så kör hon järnet igenVar det åskan eller värmen hon hade svårt med? Brukar ju kunna vara svårt för små korvar (och övriga unga två och fyrbenta) att dricka tillräckligt när det är varmt när det är så mycket annat som "måste" göras.
Jag beställde en med expressleverans. Tyvärr har jag den ändå inte förrän på måndagKöpte en fläkt i måndag. Herr dobbis är sjukt skeptisk till vad den ska vara bra för, men inser att den är ganska skön att ha ibland.
Jag beställde en med expressleverans. Tyvärr har jag den ändå inte förrän på måndag
Oh, Skottland. Var dit 2000 och har längtat tillbaka ända sen dess...
Nix Pix - här har man äntligen fått Drakarna att börja arbeta, och vad händer.... det klagas - igenVärmedrakar är en sak men @Scata, kan vi fixa lite molndrakar så jag kan vara ute också?
Om det inte fungerar med övertalning eller list så får du övergå till rena hot . Tattoo't är ju ett måste .På någon tidpunkt ska jag även försöka få med mig Edinburgh Tattoo Show live, fast där krävs ju en del övertalnigs förmåga för att få chefen att ge mig ledigt under den tidsperioden
Nix Pix - här har man äntligen fått Drakarna att börja arbeta, och vad händer.... det klagas - igen
Gör som jag när Drakarna arbetar som bäst - klappa dom och hoppa sen i sjön...
Men jag måste ju äta antibiotika och kan inte vara ute i solsken! Kan du inte försöka prata med dem iaf, lite moln över Svärdsjö?
Och jag som skickade iväg några till Dolktjärn, tog visst fel på ort