Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller tummarna och gillar att du också skyller på vädret.
Kissa på toan borde inte vara så svårt, värre att lära den kissa i och sen spola efter sig.Jag såg en film en gång med en hund som kissar på toaletten, lär dumhunden det? Låter ju dumt att sluta sova för att ta hand om en varelse som är beroende av dig.
När jag var yngre kunde jag få eksem av kyla men förra året var första gången jag någonsin fick soleksem. Förr om åren har jag kunnat sitta och steka mig i solen utan andra resultat än en härligt brun ton. Förra året förvandlades jag till en illröd pricksak. I år var jag mer beredd men lyckades ändå bränna bröstet och axlarna så det ser ut som att jag har röda hund eller vattkoppor. Och kliar till förbannelse gör det också . Är nästan beredd att göra vad som helst för en flaska kylbalsam eller tio.Tyvärr är det nog sant... jag har haft atopiskt eksem tidigare och sedan fått perioral dermatit och det är väldigt ovanligt att man får ytterligare ett eksem när det första vuxit bort.
Dessutom har inte något av eksemen blivit bättre i solen dvs jag tillhör de ytterst få som inte blir bättre i solen (gäller båda eksemen men speciellt det atopiska). Jag hade varit nöjd med att inte vara så speciell
När jag var yngre kunde jag få eksem av kyla men förra året var första gången jag någonsin fick soleksem. Förr om åren har jag kunnat sitta och steka mig i solen utan andra resultat än en härligt brun ton. Förra året förvandlades jag till en illröd pricksak. I år var jag mer beredd men lyckades ändå bränna bröstet och axlarna så det ser ut som att jag har röda hund eller vattkoppor. Och kliar till förbannelse gör det också . Är nästan beredd att göra vad som helst för en flaska kylbalsam eller tio.
Kissa på toan borde inte vara så svårt, värre att lära den kissa i och sen spola efter sig.
Akta dig så jag inte gör just det. Lillskit fyllde 4 månader i tisdags så nu är första trotsåldern inte långt borta. Med stora var jag ofta beredd att lögga ut henne på Blocket för en tom snusdosa... Och lilla är redan mer än dubbelt så envis som hon var...De röda prickarna kommer nog av att prickigkorvarna smittat av sig efter för lång tids umgänge, ge dem (prickigkorvarna menar jag) till mig, så skal du se att de röda prickarna snart försvinner
Men det är väl bra? Är inte pandorna en hotad art?När jag vaknade upp i morse kändes det som att något var annorlunda.. När jag kom till spegeln förstod jag varför.. jag hade förvandlats till en panda..
@Barret: Jag har en idé låna ut den yngre prickikorven till @Pegasus63 tills hon har blivit folk (eller hund då) så sparar du JÄTTEMYCKET pengar på icke söndertuggade saker och magsårsmedicin!
Jag har världens sötaste och gulligaste sängsällskap!