Jag har världens sötaste och gulligaste sängsällskap!
Med två eller fyra ben?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har världens sötaste och gulligaste sängsällskap!
Finns det mer än ett svar på en sån fråga? Måste ju vara fyrbent ju.Med två eller fyra ben?!
Med två eller fyra ben?!
Finns det mer än ett svar på en sån fråga? Måste ju vara fyrbent ju.
Jag brukar ha fyra katter i sängen och trots två täcken och 180 stor säng ska de alltid ligga på det täcke jag försöker använda om de inte ska bråka under det. Enda gångerna jag får sova ifred är på vintern om jag eldar i kaminen i vardagsrummet, det är skönare att ligga framför den är inne hos mig där jag har under 10 grader på vintern.Jag brukar ha en av vardera sorten i sängen
Två katter funkar INTE, då ser vi början på tredje världskriget
Smart idé! Fast magsårsmedicinen lär inte bli billigare. Stor prick har stressmage så hon och jag kör på samma apoteksrecept...@Barret: Jag har en idé låna ut den yngre prickikorven till @Pegasus63 tills hon har blivit folk (eller hund då) så sparar du JÄTTEMYCKET pengar på icke söndertuggade saker och magsårsmedicin!
Själv har jag två prickikorvar i sängen. Jag har en 140 säng. 100 cm tar de upp. Resterande 40 är mina. De är inte jämt fördelade heller, såklart. Tur att jag var bra på Tetris när jag var liten. Då vet jag hur en sån där Z-bit ska passa in. Men man fascineras ändå av hur så relativt små varelser kan ta upp så mkt plats...Jag brukar ha fyra katter i sängen och trots två täcken och 180 stor säng ska de alltid ligga på det täcke jag försöker använda om de inte ska bråka under det. Enda gångerna jag får sova ifred är på vintern om jag eldar i kaminen i vardagsrummet, det är skönare att ligga framför den är inne hos mig där jag har under 10 grader på vintern.
Testa att ligga med fyra katter under samma täcke, det knuffas, någon blir sur och går upp för att genast tränga sig ner igen och ge en tredje på nöten som fräser argt åt den fjärde som tjurar till och fräser tillbaka samt ger den förste på nöten. Ungefär då ger jag upp och försöker diskret glida smidig som en valross under det andra täcket. Efter en liten stund har hela gänget makat sig efter och lägger sig på mig och täcket, tills en av dem kommer på att den ska ligga under tillsammans med matte och de andra tre kommer på samma ljusa idé och allt börjar om igen ...Smart idé! Fast magsårsmedicinen lär inte bli billigare. Stor prick har stressmage så hon och jag kör på samma apoteksrecept...
@Pegasus63 Det är lugnt. Hon har pass och allt så bara släpa med henne
Själv har jag två prickikorvar i sängen. Jag har en 140 säng. 100 cm tar de upp. Resterande 40 är mina. De är inte jämt fördelade heller, såklart. Tur att jag var bra på Tetris när jag var liten. Då vet jag hur en sån där Z-bit ska passa in. Men man fascineras ändå av hur så relativt små varelser kan ta upp så mkt plats...
Näää jag sooov. Laddar för att åka o shoppa upp lönen i Falsterbo@Wingates jobbar du idag också?
Vadå menar du att jag ska tänka efter FÖRE? Det går inte@Wingates shoppa ett förråd nudlar först!
Tror det är jag som skulle behöva sova i uthuset?
Nä, den är i plåt och med en massa duvor som lever rövare. Nu ska jag försöka vila ett par timmar, nytt försök med odjuren ute och jag inne med sängen helt för mig själv!Testa grannens maskinhall, den är förmodligen rätt sval och borde vara lugnare än ditt sovrum!
Katt nr 1 kommer och lägger sig, igen. Propsar på uppmärksamhet och kattmatsandedräkten får mig att vända mig om och det accepteras, hon har ju mig och hela mitt täcke för sig själv! Hör att en katt till kommer in, men allt är lugnt och stilla, vov kommer och börjar undra om jag inte ska ge honom mat och om jag ska vara tråkig hela dan?Nä, den är i plåt och med en massa duvor som lever rövare. Nu ska jag försöka vila ett par timmar, nytt försök med odjuren ute och jag inne med sängen helt för mig själv!