Gårdagens ord var Glädjeport.Dagens ord är Kvinnogris... Ibland är jag en kvinnogris...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte mer på joyride och inte glädjetunnel. Inkilning hur man nu vill se på det.Fast det där är ingen glädjetunnel.
Hälsar glädjedödande sur musikant.
Sugga menar du?Gårdagens ord var Glädjeport.Dagens ord är Kvinnogris... Ibland är jag en kvinnogris...
Tungt, det är jobbigt, vet hur det känns men har även gjort samma sak, lämnat ett förhållande för att känslorna tagit slut.@stjarnhimmel som faan. Jag går sönder. Och inte vad som hänt. Bara att han inte vill längre.
Sugga menar du?
Eller kanske gylta passar bättre?
* Kramar om*@stjarnhimmel som faan. Jag går sönder. Och inte vad som hänt. Bara att han inte vill längre.
Typ som Candy Mountain i Charlie the Unicorn? Akta isåfall njurarna...Haha..ja det var ju Glädjeporten du sa...interssant.. men innanför Glädjeporten finns glädjetunneln.. Har man tur kommer man innanför porten...in i den magiska tunneln..
Undanflykter!!
Jag har ju nästan läst klart den nu, jag köpte den ju igår... Jag undrar om jag har lyckats på något sätt när dottern som snodde min Eragon bok helt har släppt den när hon hittade En man som heter Ove och nu går och suktar efter Mormor hälsar och säger förlåt.... Jag känner mig rätt nöjd åtminstone!
Ja, men det är helt okej Jag har lurat på min mamma Ove, och nu väntar hon på mormor hon med. + att hon köpte en Ove och gav sin väninna i present. Ove är poppis
Okej. Nu är det officiellt. Jag och sambon har gått i sär. Har börjat packa mina saker och hjärtat går sönder.
Hehe.. Jag läste detta inlägg först innan jag läste det du svarade på. Det blev kul och förvirrande.
Jag tänkte " är det någon som är som Ove i Solsidan?
Ove for king! Fast visst blir det lite komplicerat när karaktären Ove i solsidan är väldigt speciellt och väl igen känd också... Eller ökänd kanske jag ska skriva...
TackJag sa ju att du skulle fixa det! Grattis!
Näe stackars Bumpo - skickar en tröstScata-kram!@stjarnhimmel som faan. Jag går sönder. Och inte vad som hänt. Bara att han inte vill längre.
Muppiga karlslokar!! Man tycker ju att när tre vuxna karlar som verkar ha lite hum åker iväg tillsammans så borde åtminstone en av dem 1 ha en telefon som fungerar, 2 inte vara såna tidsoptimister att de blir 1 h och 45 min sena... Många tankar hinner snurra och när det dessutom är ytterligare en person som står och väntar på att en av karlslokarna (min karl) ska komma och hämta en viktig sak känns det ännu värre...