Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@bumpo
h44142D6F

Haha..ja det var ju Glädjeporten du sa...interssant.. men innanför Glädjeporten finns glädjetunneln.. Har man tur kommer man innanför porten...in i den magiska tunneln..
Typ som Candy Mountain i Charlie the Unicorn? Akta isåfall njurarna...

Undanflykter!! :D
Jag har ju nästan läst klart den nu, jag köpte den ju igår... Jag undrar om jag har lyckats på något sätt när dottern som snodde min Eragon bok helt har släppt den när hon hittade En man som heter Ove och nu går och suktar efter Mormor hälsar och säger förlåt.... Jag känner mig rätt nöjd åtminstone! :D

Ja, men det är helt okej :D Jag har lurat på min mamma Ove, och nu väntar hon på mormor hon med. + att hon köpte en Ove och gav sin väninna i present. Ove är poppis :banana:

Okej. Nu är det officiellt. Jag och sambon har gått i sär. Har börjat packa mina saker och hjärtat går sönder.

Skickar också en varm drakkram på posten
Hugging-the-Dragon-may-be-more-Helpful.jpg

Hehe.. Jag läste detta inlägg först innan jag läste det du svarade på. Det blev kul och förvirrande.
Jag tänkte " är det någon som är som Ove i Solsidan?

Jag insåg att det kunde tolkas lite knepigt, men valde att posta det ändå :sneaky::p

Ove for king! :D Fast visst blir det lite komplicerat när karaktären Ove i solsidan är väldigt speciellt och väl igen känd också... Eller ökänd kanske jag ska skriva... ;)

Ove for king! :D Fast visst blir det lite komplicerat när karaktären Ove i solsidan är väldigt speciellt och väl igen känd också... Eller ökänd kanske jag ska skriva... ;)

Ja, och den Ove är delvis orsaken till att det tog så lång tid för mig innan jag bestämde mig för att börja läsa boken... Associerade till solside-ove som jag inte gillar så mycket...

:rage::banghead: Muppiga karlslokar!! Man tycker ju att när tre vuxna karlar som verkar ha lite hum åker iväg tillsammans så borde åtminstone en av dem 1 ha en telefon som fungerar, 2 inte vara såna tidsoptimister att de blir 1 h och 45 min sena... Många tankar hinner snurra och när det dessutom är ytterligare en person som står och väntar på att en av karlslokarna (min karl) ska komma och hämta en viktig sak känns det ännu värre... :rage:

:rage::banghead: Muppiga karlslokar!! Man tycker ju att när tre vuxna karlar som verkar ha lite hum åker iväg tillsammans så borde åtminstone en av dem 1 ha en telefon som fungerar, 2 inte vara såna tidsoptimister att de blir 1 h och 45 min sena... Många tankar hinner snurra och när det dessutom är ytterligare en person som står och väntar på att en av karlslokarna (min karl) ska komma och hämta en viktig sak känns det ännu värre... :rage:

Eh nej, de klarar faktiskt inte av det. Jag tror det har att göra med deras defekta Y-kromosom, den är ju trots allt så mycket mindre än en X-kromosom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 868
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 435
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama