Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som @Mia_R skriver så är det en inopererad venport som de använder för att sticka i när man får cellgifter, väldigt bra för sönderstucken i armarna blev man ändå av alla dessa blodprov som skulle tas... ;)
Det känns fantastiskt skönt och jag tror jag ska fira det med att bada med BARNEN! :D

Tycker du kan unna dig att bada lite oftare än när du fått goda besked från läkaren faktiskt! :D

Alltså, bortamatch är väl helt okej... Om vi totalt bortser från den där hemska walk of shame dagen efter... Till råga på allt så stötte jag på en absurt vacker kille när jag stod och väntade på hissen. Han visste precis vad jag gjort och flinade inte så lite glatt...

Alltså, bortamatch är väl helt okej... Om vi totalt bortser från den där hemska walk of shame dagen efter... Till råga på allt så stötte jag på en absurt vacker kille när jag stod och väntade på hissen. Han visste precis vad jag gjort och flinade inte så lite glatt...

Äh... skit i vad folk tycker...

Själv roar jag mig med elektrisk sexpartner/ pojkvän så länge.

Jag bryr mig inte om vad folk tycker. Faktiskt. Men det är ändå inte kul att göra the walk of shame. Även om min norske gutt ville få mig till att tro att det var en walk of fame.

Hehe.. walk of fame... bra inställning..
Men jag förstår kanske vad du menar.. Jag har ibland kännt mig lite sunkig om jag vart ute på lördag kväll och sen åker hem söndag efter att ha somnat några timmar på en kompis soffa.

Härligt! Mkt inkilning i tråden med andra ord...!
Jag jobbar på det också... jag dejtar...
Hm, inkilning brukar inkludera tårta, men det låter väldigt smetigt och opraktiskt och hur vet man vilken tårta man ska välja? Marsipan blir ju väldigt kladdigt och färgen är kanske lite svår att få bort från ev sängkläder/kläder, samma sak med choklad. Hur är det med gräddtårta, brukar det inte vara en massa sylt i sånna och vad gör man sen med alla smulor från bottnarna? Marängtårta är väl inte att tänka på och hur gör man om en jordgubbe från jordgubbstårtan hamnar fel? För att inte tala om bananen i frukttårtan?! :eek: :banana:

Ja det tar ju så mkt tid att städa en gång i halvåret.. hur ska man hinna?

Jag funderar på att dressera mina katter så jag slipper en del av städningen:

Duster%2520Cat.jpg

love-vs-hate.com_2642.jpg
Yeah!
Nu ska vi inte vara sånna, bara för att inkilaren åkt till min födslostad Gällivare. :angel:
Ännu en med anknytning till Gälkatown? Ni inser väl att detta bara styrker min teori om att alla vägar faktiskt inte leder till Rom... Utan till GVE?

Javars...O_o

Jag kan skilja på en Älg en Scata och en Hare - good enough :confused:

Såååå, om jag misslyckas - vad är jag då :nailbiting:

Sitter nu med ett glas vin och lite choklad och ska lugna nerverna innan det är sängdax O_o:eek::arghh::laugh::banghead:
Öh, jag har förvisso aldrig skjutit upp med vapen... Men jag tror nog att de inte är så glada om man blandar choklad och vapen... Eller var det vin och choklad? :confused: Hursomhelst... Det slutar aldrig väl, har jag hört.

Dagens bild, från när jag red min donna:

images
Snygg frisyr! Sådär sommarfräsch.

HALLÅ... Var är alla ikväll...:arghh:

Är det grillning och inkilning för alla ikväll?
Jag låg däckad efter att ha kört 30 mil i 26 graders värme efter att ha utkämpat ett redan förlorat krig mot bromsar...

Nej men jag har borraren i örat iaf (blåtand så ingen får några dumma/konstiga idéer!) :p
Jag trodde borrare hade tillräcklig hålvana för att kunna skilja på hål och hål...

@Mia_R: Ärligt talat, jag har aldrig sett det roliga med matsex... :cautious: SÅ kul att tvätta och städa är det ju inte.
Men majskolvarna då?:sneaky:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 868
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 435
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama