I det här fallet misstänker jag att det är vad cellgifter eller dropp ge genom, inopererat, så slipper de sätta nålar varje gång.Grattis!!
Vad är porten?
Grattis Snurrfian, vilken julklapp mitt i sommaren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I det här fallet misstänker jag att det är vad cellgifter eller dropp ge genom, inopererat, så slipper de sätta nålar varje gång.Grattis!!
Vad är porten?
Som @Mia_R skriver så är det en inopererad venport som de använder för att sticka i när man får cellgifter, väldigt bra för sönderstucken i armarna blev man ändå av alla dessa blodprov som skulle tas...Grattis!!
Vad är porten?
Som @Mia_R skriver så är det en inopererad venport som de använder för att sticka i när man får cellgifter, väldigt bra för sönderstucken i armarna blev man ändå av alla dessa blodprov som skulle tas...
Det känns fantastiskt skönt och jag tror jag ska fira det med att bada med BARNEN!
Grattis @Snurrfian! Själv fick jag svar på både mammografin och cellprovtagningen idag, tuttarna och glädjeporten mår bra!
ÅH! Glädjeporten... Jag dör så roligt..
Tja, jag har rätt kul med den så...
På tal om borrare och glädjeportar... Jag spelade bortamatch i lördags...
Alltså, bortamatch är väl helt okej... Om vi totalt bortser från den där hemska walk of shame dagen efter... Till råga på allt så stötte jag på en absurt vacker kille när jag stod och väntade på hissen. Han visste precis vad jag gjort och flinade inte så lite glatt...
Jag bryr mig inte om vad folk tycker. Faktiskt. Men det är ändå inte kul att göra the walk of shame. Även om min norske gutt ville få mig till att tro att det var en walk of fame.
Hm, inkilning brukar inkludera tårta, men det låter väldigt smetigt och opraktiskt och hur vet man vilken tårta man ska välja? Marsipan blir ju väldigt kladdigt och färgen är kanske lite svår att få bort från ev sängkläder/kläder, samma sak med choklad. Hur är det med gräddtårta, brukar det inte vara en massa sylt i sånna och vad gör man sen med alla smulor från bottnarna? Marängtårta är väl inte att tänka på och hur gör man om en jordgubbe från jordgubbstårtan hamnar fel? För att inte tala om bananen i frukttårtan?!Härligt! Mkt inkilning i tråden med andra ord...!
Jag jobbar på det också... jag dejtar...
Nej, det är ju det som är så tråkigt med hushållssysslor. Man dammsuger, tvättar och diskar och efter ett halvår får man göra om samma sak igen.@Mia_R: Ärligt talat, jag har aldrig sett det roliga med matsex... SÅ kul att tvätta och städa är det ju inte.
Nej, det är ju det som är så tråkigt med hushållssysslor. Man dammsuger, tvättar och diskar och efter ett halvår får man göra om samma sak igen.
Ja det tar ju så mkt tid att städa en gång i halvåret.. hur ska man hinna?
Ännu en med anknytning till Gälkatown? Ni inser väl att detta bara styrker min teori om att alla vägar faktiskt inte leder till Rom... Utan till GVE?Nu ska vi inte vara sånna, bara för att inkilaren åkt till min födslostad Gällivare.
Öh, jag har förvisso aldrig skjutit upp med vapen... Men jag tror nog att de inte är så glada om man blandar choklad och vapen... Eller var det vin och choklad? Hursomhelst... Det slutar aldrig väl, har jag hört.Javars...
Jag kan skilja på en Älg en Scata och en Hare - good enough
Såååå, om jag misslyckas - vad är jag då
Sitter nu med ett glas vin och lite choklad och ska lugna nerverna innan det är sängdax
Snygg frisyr! Sådär sommarfräsch.Dagens bild, från när jag red min donna:
Jag låg däckad efter att ha kört 30 mil i 26 graders värme efter att ha utkämpat ett redan förlorat krig mot bromsar...HALLÅ... Var är alla ikväll...
Är det grillning och inkilning för alla ikväll?
Jag trodde borrare hade tillräcklig hålvana för att kunna skilja på hål och hål...Nej men jag har borraren i örat iaf (blåtand så ingen får några dumma/konstiga idéer!)
Men majskolvarna då?@Mia_R: Ärligt talat, jag har aldrig sett det roliga med matsex... SÅ kul att tvätta och städa är det ju inte.