Jag har verkligen världens sämsta humor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vi tycker om dig ändå!Jag har verkligen världens sämsta humor...
Men vi tycker om dig ändå!
Beror på. När kommer du och hälsar på mig?@Barret: Vapen, vin och choklad, kan det bli bättre?!
Dissa nu inte min borrare, han är väldigt bra på att öppna glädjeporten (helvete vad jag är gossjuk och saknar min älskling och när han jobbar i gruvan kan jag ju inte prata med honom när han jobbar heller )
När kommer du och hälsar på mig då? Kissarna blir säkert sura på prickikorvarna men det är vad man har kompostgaller till.
Beror på. När kommer du och hälsar på mig?
Å andra sidan, bor du i närheten av Herrfallet/Arboga så skulle du kunna vänta dig besök tidigare än du kunde önska
Nu ni
NU ska Scatorna ge igen på alla jägare.... examen kirrad
Senare ska här läsas ikapp - men först ut och klappa drakarna som har varit lite VÄL ambitiösa i helgen men idag är dom duktiga
Annars missar du bl.a. Glädjetunneln.
Ikappläsning rekommenderas. Annars missar du bl.a. Glädjetunneln.
Jag sa ju att du skulle fixa det! Grattis!Nu ni
NU ska Scatorna ge igen på alla jägare.... examen kirrad
Senare ska här läsas ikapp - men först ut och klappa drakarna som har varit lite VÄL ambitiösa i helgen men idag är dom duktiga
Fast det där är ingen glädjetunnel.
Hälsar glädjedödande sur musikant.
Okej. Nu är det officiellt. Jag och sambon har gått i sär. Har börjat packa mina saker och hjärtat går sönder.
Okej. Nu är det officiellt. Jag och sambon har gått i sär. Har börjat packa mina saker och hjärtat går sönder.
@stjarnhimmel som faan. Jag går sönder. Och inte vad som hänt. Bara att han inte vill längre.
Glädjeporten som leder till glädjetunneln