Det var bösta och gulligaste teorin ^_^Alltså det här var den bästa förstadagsteorin på länge!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var bösta och gulligaste teorin ^_^Alltså det här var den bästa förstadagsteorin på länge!
Efter detta kan jag nog inte se BSF utan att tänka på blacksmurffarm det var så jag läste ovan först.blacksmuthfarm och så justerade jag så det blev : istället för . och , i tiderna.
Och just for the record så citerade jag BSF s eget röstinlägg så felstavningen kommer helt tillbaka på henne självblacksmuthfarm och så justerade jag så det blev : istället för . och , i tiderna.
Äh uhumJag har läst leken hittils och det jag mest reagerat på är Cirkus.
Cirkus räknar rollfördelningen och kommer frM TILL ANTAL onda vs goda.
SEN skriver hon FF?? Föräldrafritt? FF = kn*llfritt... Cirkus är så säker på sin roll att hon lägger sig och myser med sin kille...
Koppen röstar på Cirkus
Kom hon verkligen fram till antal onda och goda? Kollade på inlägget igen så kan inte riktigt hålla med om det faktiskt ?Jag har läst leken hittils och det jag mest reagerat på är Cirkus.
Cirkus räknar rollfördelningen och kommer frM TILL ANTAL onda vs goda.
SEN skriver hon FF?? Föräldrafritt? FF = kn*llfritt... Cirkus är så säker på sin roll att hon lägger sig och myser med sin kille...
Koppen röstar på Cirkus
Nej det framkom inte. Men jag tycker det stinker i början av alla lekar.Kom hon verkligen fram till antal onda och goda? Kollade på inlägget igen så kan inte riktigt hålla med om det faktiskt ?
Ok förstår ditt argument men vet inte om det är applicerbart på cirkus resonemang ( men också mycket väl kan det ) ?Nej det framkom inte. Men jag tycker det stinker i början av alla lekar.
det är alltid nån som ska "låssas" gissa antal roller...
nä om den kan ändra någons röst till att rösta på sig själv sas? tex Q röstar på BSF från början och sedan bli Q röstar på Q?Hur menar du q? Om denne kan rosta pa sig sjalv?