Det olycksaliga tivolit. (Ulvlek)

Det har jag inte funderat over. Men nej, eftersom man inte kan rosta pa sig sjalv galler detta aven for denna roll. Man kan inte gora att nagan rostar pa sig sjalv.

Uppdatering.
De chockade besokarna sag sig omkring efter nagan att beskylla!
Dom letade ut en besokare genom ett gemensamt beslut och dom satte denna i karlekstunneln. Alldeles ensam!
Hogtalarna skralade ut "MY HEART WILL GO OOOOOON" och besokaren brot ihop.
HABINA sprang gratande hem for att aldrig besoka tivolit igen.

Habina var vanlig besokare.

NATTDL 23.00
hm vi var 3 som stod på lika så någonstans bör ju utfallet ha berott på a) lottning b) någons röst ändrades c) ulvarna var nöjda med att få en lynch mot 2-3 goda så behövde inte göra något-...

Inte meningen att du ska tycka det eftersom jag röstade på dig :( och jag känner mig urdum nu när du åkte. Jag hade inget annat att gå på jue!

Haha, gullig vet jag inte ;) . Men tack :)

Äsch, det är bara en lek och teorin var helt fantastisk. Hör hemma i Hall of Fame! :love: Hälsningar hon som åkt först eller näst först i de tre senaste lekarna. Men jag har blivit så förtjust i att leka att det faktiskt inte gör någonting. :p

hm vi var 3 som stod på lika så någonstans bör ju utfallet ha berott på a) lottning b) någons röst ändrades c) ulvarna var nöjda med att få en lynch mot 2-3 goda så behövde inte göra något-...

Tycker det är alldeles för många olika alternativ, vore mycket bättre om LL berättade om det blev lottning eller ej :angel:

färglägger lite också

Röstlista dl 1 kl 22 ( sverigetid;))
18:46 Snurrfian röstar på quarter4ever.
19:43 Blacksmithfarm röstar på mirtai
21.04 Habina röstar på cirkus
21.08 Ferrari röstar på Habina
21.12 cirkus röstar på Habina
21.22 bollen__ röstar på Snurrfian
21.30 Lobelia röstar på bollen
21.33 Koppen röstar på Cirkus
21.55 Mirtai röstar på quarter4ever
21.58 quarter4ever röstar på blacksmithfarm
21.59 Gabby_Ossi röstar på Koppen

Äsch, det är bara en lek och teorin var helt fantastisk. Hör hemma i Hall of Fame! :love: Hälsningar hon som åkt först eller näst först i de tre senaste lekarna. Men jag har blivit så förtjust i att leka att det faktiskt inte gör någonting. :p

Detta är tredje leken för mig i rad ;) och i min "första lek" så åkte du ut i sista tredjedelen ;) typ.

Får fixa en Hall of Fame Varulvslekarna här på Buke med bästa inläggen. Känns som om jag börjar få rutin på detta med lekandet iallafall :)

Och angående lynchen. Det enda som kan sägas med säkerhet är att varken Ferraris eller cirkus röster "trollades". Då hade Habina nämligen klarat sig.
Det gör å andra sidan varken Ferrari eller cirkus goda.

Det gör å andra sidan varken Ferrari eller cirkus goda.

Det GÖR mig inte god, jag ÄR god :) men har ingen aning om Cirkus roll i det hela.... O_o

Däremot reagerar jag lite på att @quarter4ever röstar på BSF, som inte ens hade någon röst, istället för att rösta på någon annan som redan hade röster för att inte åka ut själv. Istället så blev det 2-2-2 mellan Q4, Habina och Cirkus. Andra rösten på Q4 kom 21.55, Q4 röstade 21.58 och då var det bara en annan som inte hade röstat innan. Det känns lite lurt...

Det GÖR mig inte god, jag ÄR god :) men har ingen aning om Cirkus roll i det hela.... O_o

Däremot reagerar jag lite på att @quarter4ever röstar på BSF, som inte ens hade någon röst, istället för att rösta på någon annan som redan hade röster för att inte åka ut själv. Istället så blev det 2-2-2 mellan Q4, Habina och Cirkus. Andra rösten på Q4 kom 21.55, Q4 röstade 21.58 och då var det bara en annan som inte hade röstat innan. Det känns lite lurt...
på vilket sätt?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 578
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar