Är i stallet så kikar in senare ikväll för att se om alla hittat hit
Bara för att se om alla hittat hit? Ska du inte rösta också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är i stallet så kikar in senare ikväll för att se om alla hittat hit
Absolut det var väl närmast underförståttBara för att se om alla hittat hit? Ska du inte rösta också
Någon som vill åka berg och dalbana med mig?
Finns det våfflor?
Jag är här och snurrar iaf....Känns väldigt lugnt på tivolit om jag får säga så...
hm vad rättade du ( mitt namn eller )Röstlista dl 1 kl 22 ( sverigetid)
18:46 Snurrfian röstar på quarter4ever.
19:43 Blacksmithfarm röstar på mirtai
Quarter4Ever 1
Mirtai 1
Rättar lite.
hm vad rättade du ( mitt namn eller )
hm vad rättade du ( mitt namn eller )
Tror faktiskt att @Koppen är den enda som inte hittat hit? @Gabby_Ossi har skrivit i tråden iafFullt upptagen med att äta sockervadd och fundera på vad jag ska åka härnäst
Ser att Snurrfian lagt en av de första rösterna för dagen, och även Blacksmithfarm. Finns inte så mycket att gå på, verkar vara en något lugnare lek änsålänge. Skönt med lite färre deltagare att hålla koll på. @Gabby_Ossi har inte synts till vad jag vet? Är det några fler som inte hittat hit? Edit: @Koppen har jag inte heller sett skriva här :/
Q4 skriver på som hon brukar, dock är det inte så många här för att ge respons. Men alla är väl upptagna med att utforska nöjesfältet. Antagligen är det väl sabotörerna som framförallt kollar in alla möjligheter till sabotage?
Mirtai uttrycker att hon inte gillar karuseller, men att hon gärna äter våfflor. Lobelia vill gärna åka berg&dalbanor, och frågar om någon vill åka med.
Tror faktiskt att @Koppen är den enda som inte hittat hit? @Gabby_Ossi har skrivit i tråden iaf
nä det gjorde jag väl inte ?Du tappade lite lägligt bort rösten på dig själv i sammanställningen