Fortfarande inga teorier. Det här är scary. Så då får väl jag komma med mina två cent.
1. bollen__ röstar Snurfian, Mirtai. på bara röstningen känns bollen__ rakt igenom på rätt spår, två som jag har som onda kandidater. bollen__ har inte stuckit på på ett sätt som alls gjort att jag funderar på henne som ond, hon om någon (möjligen ihop med Lobelia och Ferrai) vågar jag tro på som god (om hon inte röstar alldeles galet idag)
2. cirkus jag (har bajsdålig statistik
)
3. Ferrari röstar Habina, bsf hon var inne igår och skrev som jag ser det bara vettiga saker, hon fick röster på sig pga "försvar" av mig, jag tycker att hon snarare visade tänkbara scenarior på ett hälsosamt skeptiskt vis. Ytterligaren en som genom sitt teoriande hålls som försiktigt god från mig. Inte skrivet i sten, men som i allafall skulle kunna vara god.
4. Mirtai röstar q4, cirkus - Mirtai, Mirtai, Mirtai - fan gör inte så som du gjorde igår igen om du ska slippa misstankar. En på min misstänkta lista kanske inte överst.
7. Lobelia röstar bollen__, Ferrari, har röstar på två jag håller som försiktigt goda, men med stor vånda igår, och har skrivit rätt flottiga teoriinlägg - det är ju att exponera sig, men ärligt, inget som hon skriver får ulvradarn att plinga jättehögt, så Lobelia får vara neutral
8. Koppen röstar cirkus, bsf , en av de mest svårlästa spelarna, som inte har teoriat heller om så många. Här plingar min ulvradar, inte minst med avseende på rösterna.
9. Gabby_Ossi röstar Koppen, bsf Alltså, jag tycker att G_O har smugit med lite för galant för sin egen hälsas skull. Som god brukar teorierna vara mycket vassa. Nu känns det lite mellanmjölk. Jag tycker hon har rätt i att det var jätte, jätteviktigt att samlar rösterna igår, men nånstans klingar hon inte riktigt helt rent. Även på min misstänkta lista
10. Snurrfian röstar q4, cirkus. Det visar sig att hennes röst på q4 är ändrad till Habina. Var detta ett drag av lyan för att . misstänkliggöra mig, misstänkliggöra Snurrfian, eller rent av för att godförklara snurris? Jag vet inte. Hon har gjort så konstiga grejer i denna lek att jag inte riktigt kan se henne som ond (än) hon får vara neutral.
Röstlista dl 1
18:46 Snurrfian röstar på quarter4ever
19:43 Blacksmithfarm röstar på mirtai
21.04 Habina röstar på cirkus
21.08 Ferrari röstar på Habina
21.12 cirkus röstar på Habina
21.22 bollen__ röstar på Snurrfian
21.30 Lobelia röstar på bollen
21.33 Koppen röstar på Cirkus
21.55 Mirtai röstar på quarter4ever
21.58 quarter4ever röstar på blacksmithfarm
21.59 Gabby_Ossi röstar på Koppen
Habina lynchas, besökare
quarter4ever blir käkad, besökare
Röstlista DL2 kl 22
19:34 Blacksmithfarm röstar på Ferrari
19:47 Mirtai röstar på cirkus
20:25 Koppen röstar på Blacksmithfarm
21.19 bollen__ röstar på Mirtai
21.29 Ferrari röstar på Blacksmithfarm
21.36 Lobelia röstar på Ferrari
21.53 cirkus röstar på blacksmithfarm
21.56 snurrfian röstar på cirkus
22.00 Gabby_Ossi röstar på Blacksmithfarm
Blacksmithfarm lynchas, besökare
NÅn måste ju börja så jag gör väl det då.
cirkus röstar på Koppen, det är den som ändå känns skummast, dels med avseende på rösterna, men även på bristande teorier om andra än där rösterna hamnar. Hon drog igång mot bsf och Ferrari hakade i pga hon var den andra i riszonen, Jag valde bsf över Ferrari och sen kom gabbys röst. Koppens motivering igår kändes....lövtunn. Det är lite utstickande att lägga en förstaröst på det viset
@Ferrari jag visste inte att du var god igår, jag tyckte bara att du verkade MINDRE ond än bsf. Nu tror jag dessvärre att du har skjutit dig själv i foten med din röst eller så är du den onda som vågar rösta först på mig.