Vi var ju bäst.....så det så.BU ropen skallar högt!
Lottning Nä. det tycker jag var booooring. Jag tycker det hade kunna bli tie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi var ju bäst.....så det så.BU ropen skallar högt!
Lottning Nä. det tycker jag var booooring. Jag tycker det hade kunna bli tie
Jag borde få nobelpris för mitt teoriinlägg, jag visste att det knappast skulle ändra något.
Idag försökte jag mest få Bollen att misstro dig! Jag hade en lite förhoppning om att hon var ängeln och du siaren... Men det förstod jag rätt snart att jag hade fel om...
Va! Skyddade du mig den natten? Jag trodde att de försökte käka digjag skyddade bollen såklart !
Jag är garanterat lika klipsk god som ondSom om du inte skulle fattat som god varför jag hade bollen__ som god? Jag var rätt säker på dig som ond - men ännu säkrare på gabby skulle dragit igång mot dig istället
Förstod detIdag försökte jag mest få Bollen att misstro dig! Jag hade en lite förhoppning om att hon var ängeln och du siaren... Men det förstod jag rätt snart att jag hade fel om...
Vi var ju bäst.....så det så.
Nja vi spekulerade inte så mycket i det, ängel var det troliga men vi hade ingen bestämd åsikt.Jag insåg att ni nog trodde att hon var ängeln efter natten som hon skyddats.
Natten efter det visste jag fan inte vem jag skulle skydda - då trodde jag fortfarande att Lobelia kanske var god....
Va! Skyddade du mig den natten? Jag trodde att de försökte käka dig
Aha! Jag trodde att du hade förstått att jag siade digJapp! Annars hade jag ju inte kunnat vara så säker på dig som god
Jag ville skydda den som verkade godast och inte var jag. Så jag valde dig
Aha! Jag trodde att du hade förstått att jag siade dig
Du kunde ju skyddat mig natt 4
Dag 1
Tivolidirektören valde att ändra snurrfians röst till habina
ängeln missade att skydda
Habina lynchas/(bybo/ besökare)
ligisterna käkar quarter4ever( bybo/besökare)
DL 2
tivolidirektören valde att inte röständra
Blacksmithfarm lynchas( bybo/besökare)
Siaren siar cirkus
Ängeln skyddar bollen__
ligisterna käkar bollen__
DL3
Koppen lynchas ( ligist/ tivolidirektör)
Mirtai käkas ( bybo/besökare)
ängeln skyddar cirkus
DL4
Gabby_Ossi lynchades ( bybo/besökare)
Ferrari käkades ( bybo /besökare )
DL5 ( på heder och samvete med smärtstillande xylocain salva !!!!)m
cirkus 2
Lobelia 2
Lotten sade att cirkus lynchades
Grattis onda!
Jag vet!
Men jag visste inte helt jättebergbombis att du faktiskt var god. Så jag skyddade bollen__ istället då med.
Å andra sidan hade det ju blivit en jobbig lynch idag för jag tror aldrig du trott på att jag var god som jag drog igång mot gabby
sorry rättar __!Jag skyddade bollen__ natt 4 !!!