Det här med eventuella syskon...

Du kan få en bra begagnad Bugaboo C för 2-3 000 kr. Nu vet jag inte vilken budget som är dyrt för dig iofs och du kanske redan har koll på begagnatmarknaden.

Det handlar mest om att jag tycker det är sanslöst att lägga 10 000kr på en barnvagn när det dör barn av undernäring och andra föräldrar kanske inte har råd att skicka med barnen matsäck eller frukt till skolan. Då kan jag inte med att ens överväga att köpa en barnvagn för de pengarna. Dessutom tycker jag det är ett resursslöseri deluxe.

Det handlar mest om att jag tycker det är sanslöst att lägga 10 000kr på en barnvagn när det dör barn av undernäring och andra föräldrar kanske inte har råd att skicka med barnen matsäck eller frukt till skolan. Då kan jag inte med att ens överväga att köpa en barnvagn för de pengarna. Dessutom tycker jag det är ett resursslöseri deluxe.
Resursslöseri är det alla gånger när man köper nytt trots att prylen finns beggad. *köpte beggad vagn*

BARNEN åt hönökaka med hushållsost, paprikabitarna kastade BARNEN all världens väg.

Jag vägrar hönökaka och hushållsost. Finns det läskigare? Skulle vara snabbmakaroner då...
Men nu ska vi ta det lilla lugna. Vi överväger eventuellt kanske. Än är ingen JUNIOR producerad.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 158
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 033
Senast: tomte
·
Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
18 747
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 190
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka