R
Raderad medlem 6459
Haha vafan, du är min största inspiration till att bara skaffa ett barn .Eventuellt diskuterar vi igen. Eventuellt kanske jag börjar överväga saken, helt inofficiellt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha vafan, du är min största inspiration till att bara skaffa ett barn .Eventuellt diskuterar vi igen. Eventuellt kanske jag börjar överväga saken, helt inofficiellt.
Jag blir också lite tagen.Haha vafan, du är min största inspiration till att bara skaffa ett barn .
Du får sikta på att bli avskräckt i ställetHaha vafan, du är min största inspiration till att bara skaffa ett barn .
Haha vafan, du är min största inspiration till att bara skaffa ett barn .
Jag blir också lite tagen.
Du kan få en bra begagnad Bugaboo C för 2-3 000 kr. Nu vet jag inte vilken budget som är dyrt för dig iofs och du kanske redan har koll på begagnatmarknaden.
Resursslöseri är det alla gånger när man köper nytt trots att prylen finns beggad. *köpte beggad vagn*Det handlar mest om att jag tycker det är sanslöst att lägga 10 000kr på en barnvagn när det dör barn av undernäring och andra föräldrar kanske inte har råd att skicka med barnen matsäck eller frukt till skolan. Då kan jag inte med att ens överväga att köpa en barnvagn för de pengarna. Dessutom tycker jag det är ett resursslöseri deluxe.
Skulle vara för det då.Tänk vilka tänkvärda inlägg jag skulle kunna skriva om BARNEN sen. Tänk på BARNEN!
Skulle vara för det då.
Just ja! Är ju inte bara BARNENS absurda matvanor. Jag glömde Reglerna för en God Mor.Jag ser ju ett flertal kostrelaterade problem eftersom jag till stor del lever på skumma ostar inslagna i halm och fårpäls och vin. Får fundera ett varv eller två till...
Just ja! Är ju inte bara BARNENS absurda matvanor. Jag glömde Reglerna för en God Mor.
BARNEN åt hönökaka med hushållsost, paprikabitarna kastade BARNEN all världens väg.
Får man inte äta skinka? Är BARNET judiskt?Mhm. Vinet kan jag köpa, men osten! Skinkorna! Den gravade laxen! Pffffft.
En får inte heller snusaJag ser ju ett flertal kostrelaterade problem eftersom jag till stor del lever på skumma ostar inslagna i halm och fårpäls och vin. Får fundera ett varv eller två till...
Inte god skinka (dvs inget lufttorkat etc).Får man inte äta skinka? Är BARNET judiskt?
För att den inte har varit uppvärmd?Inte god skinka (dvs inget lufttorkat etc).
Ska vara superaktiv nu så inte fler börja yngla av sig i ren panik över min frånvaro .Alltså. Det är typ ditt fel. Du försvann ju från buke, då blir det såhär.
Precis. Det går bra om den legat i frysen i tre dygn eller nåt sånt, men det vore ju synd på den goda skinkan känner jag...För att den inte har varit uppvärmd?