Jag såg och ändradeNej. Jag menar att jag vet vart jag har mig själv såklart. Bsf röstade ju på mig
Stekpanna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg och ändradeNej. Jag menar att jag vet vart jag har mig själv såklart. Bsf röstade ju på mig
Vad skönt att det inte är bara jag som är vimsig!Edit: mindes fel
Bsf röstade ju på dig, inte konstigt du vet din egen roll (fick för mig hon röstat på fio).
Leken kanske skulle heta vimsiga lekenVad skönt att det inte är bara jag som är vimsig!
Hänger inte med?Bsf röstade ju på q. Det är en potentiell dödsdom.
Därför att på dig fanns det ju en teori om ulv - får vilket det inte gjorde med @fio och visst, det hade varit lika strategiskt möjligtvis men jag hade ingen vettig teori där.Varför mer strategiskt på mig än på fio?
@qitis kan vara lite långsint om man röstar på henne. Speciellt i DL1 Nästan BARA i DL1 faktiskt, sen släpper hon det.Hänger inte med?
Samtidigt vore väl det väldigt lätt? Jag har ju inte lekt lika länge som många andra men till och med jag vet ju att man i så fall hade hamnat under luppen med en sån röstning om man nu var ond? Men rätta mig gärna, behöver lite tänkahjälp idag
Menar du Fios teori om mina tankar om vinkningar ?Därför att på dig fanns det ju en teori om ulv - får vilket det inte gjorde med @fio och visst, det hade varit lika strategiskt möjligtvis men jag hade ingen vettig teori där.
Nej?Menar du Fios teori om mina tankar om vinkningar ?
Jag har missat det@qitis kan vara lite långsint om man röstar på henne. Speciellt i DL1 Nästan BARA i DL1 faktiskt, sen släpper hon det.
Visst är det så men vafan, jag röstar hellre på nån efter såna teorier än blaj och jag tror nog att fåret gärna VILL visa sig på ett eller annat sätt för att inte riskera att bli käk.Samtidigt vore väl det väldigt lätt? Jag har ju inte lekt lika länge som många andra men till och med jag vet ju att man i så fall hade hamnat under luppen med en sån röstning om man nu var ond? Men rätta mig gärna, behöver lite tänkahjälp idag
Varför mig och inte fio, som hade samma motivering? (Och typ samma klockslag)Men gah! Tiden sprang iväg och jag står i duschen men inser att jag måste rösta typ nu. Försöker läsa ikapp men det är inte så lätt och jag fattar ingenting.
Heffaklumpen röstar på Kilauea för jag fattar inget oh tror inte att hon fått någon röst redan. Dessutom fattar jag inte rösten på Harrysen. Kanske är ovanlit trög just nu men jag fattar inte. Och nej jag vet inte Harrysens roll heller för den delen.
exakt. Jag kom inte ens ihåg att fio hade röstat påHarrysen men såg röster på henne när jag scrollade igenom. Jag lägger förstaröstee/uddaröster i DL1 och såg/mindes ingen röst på dig och fattade inte teorin.Varför mig och inte fio, som hade samma motivering? (Och typ samma klockslag)
Edit: läser trögt. För att du inte vill avgöra att fio åker?
Är detta korrekta listan? Alla röster är inom tiden? Jag har bara mobilenRöstlista DL1 kl 21.30
16.32 cirkus röstar på LenaH
17:21 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.31 fio röstar på Harrysen
20.31 Kilauea röstar på Harrysen
20.40 Harrysen röstar på Fio
21.02 Jfrelin röstar på LenaH
21.20 Gabby_Ossi röstar på fio
21.20 Niyama röstar på Jfrelin
21.22 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
qitis röstar på Blacksmithfarm
Glimra röstar på fio
LenaH röstar på Blacksmithfarm
Heffaklumpen röstar på Kilauea
LenaH 2
qitis 1
Harrysen 2
fio 3
Jfrelin 1
Blacksmithfarm 3
Kilauea 1
Jag står fortfarande i duschen så ser inga klockslag. Kanske någon kan kolla om alla rösterär med också? Noll koll kokosboll här
Alltså jag står fortfarande med mobilen i duschen så jag vet inteÄr detta korrekta listan? Alla röster är inom tiden? Jag har bara mobilen
Din röst är i tid.Alltså jag står fortfarande med mobilen i duschen så jag vet inte
Min mobilklocka stod på 21.29 när jag postade min röst. Men någon med dator kanske ska dubbelkolla i alla fall. Noll koll kokosboll här, som sagt