Den siarlösa ulvleken

JAg tror ju inte att @fio och @Kilauea s röster är något får som följer ulv, de kom för nära varandra - då är väl de enda rösterna som är värda att synas @cirkus som följs av @Jfrelin och isf är cirkus ulv och Jen får.
Samtidigt vore väl det väldigt lätt? Jag har ju inte lekt lika länge som många andra men till och med jag vet ju att man i så fall hade hamnat under luppen med en sån röstning om man nu var ond? Men rätta mig gärna, behöver lite tänkahjälp idag😆
 
Röstlista DL1 kl 21.30
16.32 cirkus röstar på LenaH
17:21 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.31 fio röstar på Harrysen
20.31 Kilauea röstar på Harrysen
20.40 Harrysen röstar på Fio
21.02 Jfrelin röstar på LenaH
21.20 Gabby_Ossi röstar på fio
21.20 Niyama röstar på Jfrelin
21.22 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
qitis röstar på Blacksmithfarm
Glimra röstar på fio
LenaH röstar på Blacksmithfarm
Heffaklumpen röstar på Kilauea


LenaH 2
qitis 1
Harrysen 2
fio 3
Jfrelin 1
Blacksmithfarm 3
Kilauea 1



Jag står fortfarande i duschen så ser inga klockslag. Kanske någon kan kolla om alla rösterär med också? Noll koll kokosboll här 🙈
 
Samtidigt vore väl det väldigt lätt? Jag har ju inte lekt lika länge som många andra men till och med jag vet ju att man i så fall hade hamnat under luppen med en sån röstning om man nu var ond? Men rätta mig gärna, behöver lite tänkahjälp idag😆
Visst är det så men vafan, jag röstar hellre på nån efter såna teorier än blaj och jag tror nog att fåret gärna VILL visa sig på ett eller annat sätt för att inte riskera att bli käk.
 
Men gah! Tiden sprang iväg och jag står i duschen men inser att jag måste rösta typ nu. Försöker läsa ikapp men det är inte så lätt och jag fattar ingenting.

Heffaklumpen röstar på Kilauea för jag fattar inget oh tror inte att hon fått någon röst redan. Dessutom fattar jag inte rösten på Harrysen. Kanske är ovanlit trög just nu men jag fattar inte. Och nej jag vet inte Harrysens roll heller för den delen.
Varför mig och inte fio, som hade samma motivering? (Och typ samma klockslag)

Edit: läser trögt. För att du inte vill avgöra att fio åker?
 
Uppdatering kommer strax ska bara kolla och dubbelkolla så att jag fått allt rätt med dolda röster och hoppas på att @bollen__ kommer in i LL-tråden så jag kan dubbelkolla med henne. Det har jag iallafall meddelat henne tidigare idag att jag gärna vill eftersom jag inte är så van vi detta så vill jag inte göra bort mig redan vida första uppdateringen.
 
Varför mig och inte fio, som hade samma motivering? (Och typ samma klockslag)

Edit: läser trögt. För att du inte vill avgöra att fio åker?
exakt. Jag kom inte ens ihåg att fio hade röstat påHarrysen men såg röster på henne när jag scrollade igenom. Jag lägger förstaröstee/uddaröster i DL1 och såg/mindes ingen röst på dig och fattade inte teorin.
 
Röstlista DL1 kl 21.30
16.32 cirkus röstar på LenaH
17:21 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.31 fio röstar på Harrysen
20.31 Kilauea röstar på Harrysen
20.40 Harrysen röstar på Fio
21.02 Jfrelin röstar på LenaH
21.20 Gabby_Ossi röstar på fio
21.20 Niyama röstar på Jfrelin
21.22 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
qitis röstar på Blacksmithfarm
Glimra röstar på fio
LenaH röstar på Blacksmithfarm
Heffaklumpen röstar på Kilauea


LenaH 2
qitis 1
Harrysen 2
fio 3
Jfrelin 1
Blacksmithfarm 3
Kilauea 1



Jag står fortfarande i duschen så ser inga klockslag. Kanske någon kan kolla om alla rösterär med också? Noll koll kokosboll här 🙈
Är detta korrekta listan? Alla röster är inom tiden? Jag har bara mobilen 😅
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 975
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 457
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 409
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Valp 2025
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp