Den siarlösa ulvleken

Alltså LenaH är typ för skum och off för att vara ond tänker jag ändå ? Eller ?

Harrysen känns också som hon fick två snabba röster på sig ? Jag höll också med om att vinkningar nog inte skulle komma tidigt i leken med val av favoritkaraktär - tror som sagt att det kommer synas mer pga röstning och ”riktigt ” teoriande
Trots det får jag röst på mig från @Blacksmithfarm att jag skulle vinka eller bli vinkad till.
Hm
Många som är skumma nu tycker jag 😅
Tycker många är inaktiva. @heffaklumpen @Glimra ?
 
Syster Ratched här för de som eventuellt inte vet eller har glömt hur medicinutdelningen går till när jag håller i den så kan jag hänvisa till denna instruktionsvideo.

 
Gabby_Ossi röstar på fio

För jag tror inte att Harrysen skulle bli får två lekar på raken och inte heller att fundera över uteblivna vikningar är speciellt troligt som vikning för den delen.
 
Jo fast du skrev:
"Om ulvarna offrar svarta fåret kan de väl i princip äta varje dag"
Svarta fåret kan ju inte hindra nåt käk, bara vara "fel" käk för ulvarnas del.
Ja precis. Svårt att få fram hur jag tänker och jag är själv lite förvirrad 😅. Men tänker att om ulvarna kallblodigt röstar ut svarta fåret trots en tydlig vink så blir det ju svårt att följa. Typ. Äh jag vet inte. Känns som jag kanske bara tycker jag tänker rätt 😂
 
Jag har inte känsla för någon såhär inför DL. Mycket OT också vilket kanske gör att det blir svårare att få en känsla men det är DL 1 ändå så är ju alltid svårt.

Jag tycker @LenaH är väldigt vimsig, vilket hon kanske alltid är men det är ju ett bra sätt att se ut som om man är aktiv utan egentligen teoria.
Jfrelin röstar på LenaH
Jag tycker det här är en väldigt lätt röst när det ändå skrivits en del. LenaH har jag ingen uppfattning om, hon kan som jag skrev vara vad som helst för mig. Men vimsig? I så fall var hon väl vimsig redan i anmälningstråden. Jag tycker det gör Jfrelin mer skum än LenaH.

Niyama röstar på Jfrelin
 
Lobelia röstar på BSF

Även om hon strukit biten om @fios vinkande till LL så är resten av rösten också skum så är det skumt att inte rösta på den man tror är ulv och så är det ganska rörigt med vinkningarna här.
Hmm.... fjäska för LL? Är inte det lite ulvigt att peka ut nån inför LL? "Titta på fio, hon är skum. Hon är den ni söker". Liksom, tänk om Q bara hoppas att vi vänder blickarna från henne själv? Offensivt försvar, typ.
Potentiellt kan svaret på obligatoriska frågan även vara en vink. Jag borde i så fall rösta på fio, men tänk om det istället är Harrysen som vinkar till q? Nä. Det får bli såhär idag.

Blacksmithfarm röstar på qitis
 
Röstlista DL1 kl 21.30

16.32 cirkus röstar på LenaH
17:21 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.31 fio röstar på Harrysen
20.31 Kilauea röstar på Harrysen
20.40 Harrysen röstar på Fio
21.02 Jfrelin röstar på LenaH
21.20 Gabby_Ossi röstar på fio
21.20 Niyama röstar på Jfrelin
21.22 Lobelia röstar på BSF


LenaH 2
Qitis 1
Harrysen 2
Fio 2
Jfrelin 1
BSF 1
 
Jag känner faktiskt inte för att lägga min röst vare sig på @LenaH eller @Harrysen just nu

Cirkus tror jag la en typisk bop röst dl1 -kategorin men mer intressant med @Jfrelin som lägger andra rösten på LenaH. . Hon har dock haft lite tid att leka och jag misstänkte henne felaktigt i förra leken
LenaH känns inte ond men jag kan givetvis ha fel

Harrysen tycker jag inte tänkt fel utan försökt få igång leken (👍) och lite enkelt att lägga röst på någon som försöker få igång leken (tycker jag )

Så jag lägger min röst på mitt säkraste spår på en som jag vet röstat på fel person så länge.
Qitis röstar på Blacksmithfarm
något med det där att fjäska för LL och peka ut Fio till LL kändes bara konstigt -kan det vara en ond utanför som försöker visa sig på något sätt ?
 
Tycker också att fios misstänksamhet mot funderingarna kring vinkningar känns lite suspekt. Tycker Harrysens funderingar är rimliga.

Glimra röstar på fio.
 
Jag känner faktiskt inte för att lägga min röst vare sig på @LenaH eller @Harrysen just nu

Cirkus tror jag la en typisk bop röst dl1 -kategorin men mer intressant med @Jfrelin som lägger andra rösten på LenaH. . Hon har dock haft lite tid att leka och jag misstänkte henne felaktigt i förra leken
LenaH känns inte ond men jag kan givetvis ha fel

Harrysen tycker jag inte tänkt fel utan försökt få igång leken (👍) och lite enkelt att lägga röst på någon som försöker få igång leken (tycker jag )

Så jag lägger min röst på mitt säkraste spår på en som jag vet röstat på fel person så länge.
Qitis röstar på Blacksmithfarm
något med det där att fjäska för LL och peka ut Fio till LL kändes bara konstigt -kan det vara en ond utanför som försöker visa sig på något sätt ?
Edit: mindes fel :p
Bsf röstade ju på dig, inte konstigt du vet din egen roll (fick för mig hon röstat på fio).
 
JAg hade förberett en röst på Harry fast det faktiskt inte kändes 100 men jag tyckte förut att Bsf kändes liite off i sina lite skämtsamma resonemang och mja, en god Bsf är ofta allvarligare ;) och så tycker jag det är onödigt att rösta på en typisk OT-grej även om jag vet att Bsf ofta åker för att hon måste lägga en tidig röst men idag känner jag mig godare än @Blacksmithfarm

LenaH röstar på Blacksmithfarm
 
Men gah! Tiden sprang iväg och jag står i duschen men inser att jag måste rösta typ nu. Försöker läsa ikapp men det är inte så lätt och jag fattar ingenting.

Heffaklumpen röstar på Kilauea för jag fattar inget oh tror inte att hon fått någon röst redan. Dessutom fattar jag inte rösten på Harrysen. Kanske är ovanlit trög just nu men jag fattar inte. Och nej jag vet inte Harrysens roll heller för den delen.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 975
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 457
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 409
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Valp 2025
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp