Jo fast du skrev:Jo, men det känns svårt för ängeln att träffa rätt utan någon sia alls i leken?
"Om ulvarna offrar svarta fåret kan de väl i princip äta varje dag"
Svarta fåret kan ju inte hindra nåt käk, bara vara "fel" käk för ulvarnas del.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo fast du skrev:Jo, men det känns svårt för ängeln att träffa rätt utan någon sia alls i leken?
Tycker många är inaktiva. @heffaklumpen @Glimra ?Alltså LenaH är typ för skum och off för att vara ond tänker jag ändå ? Eller ?
Harrysen känns också som hon fick två snabba röster på sig ? Jag höll också med om att vinkningar nog inte skulle komma tidigt i leken med val av favoritkaraktär - tror som sagt att det kommer synas mer pga röstning och ”riktigt ” teoriande
Trots det får jag röst på mig från @Blacksmithfarm att jag skulle vinka eller bli vinkad till.
Hm
Många som är skumma nu tycker jag
Ja precis. Svårt att få fram hur jag tänker och jag är själv lite förvirrad . Men tänker att om ulvarna kallblodigt röstar ut svarta fåret trots en tydlig vink så blir det ju svårt att följa. Typ. Äh jag vet inte. Känns som jag kanske bara tycker jag tänker rättJo fast du skrev:
"Om ulvarna offrar svarta fåret kan de väl i princip äta varje dag"
Svarta fåret kan ju inte hindra nåt käk, bara vara "fel" käk för ulvarnas del.
Jag tycker det här är en väldigt lätt röst när det ändå skrivits en del. LenaH har jag ingen uppfattning om, hon kan som jag skrev vara vad som helst för mig. Men vimsig? I så fall var hon väl vimsig redan i anmälningstråden. Jag tycker det gör Jfrelin mer skum än LenaH.Jag har inte känsla för någon såhär inför DL. Mycket OT också vilket kanske gör att det blir svårare att få en känsla men det är DL 1 ändå så är ju alltid svårt.
Jag tycker @LenaH är väldigt vimsig, vilket hon kanske alltid är men det är ju ett bra sätt att se ut som om man är aktiv utan egentligen teoria.
Jfrelin röstar på LenaH
Hmm.... fjäska för LL? Är inte det lite ulvigt att peka ut nån inför LL? "Titta på fio, hon är skum. Hon är den ni söker". Liksom, tänk om Q bara hoppas att vi vänder blickarna från henne själv? Offensivt försvar, typ.
Potentiellt kan svaret på obligatoriska frågan även vara en vink. Jag borde i så fall rösta på fio, men tänk om det istället är Harrysen som vinkar till q? Nä. Det får bli såhär idag.
Blacksmithfarm röstar på qitis
Läste "Jag behöver rösta hyfsat snart och är även röstfifflare" och tänkte ok, jo hon ÄR vimsig.Eller så är @Harrysen ulv och @Gabby_Ossi får?
JAg behöver rösta hyfsat smart även om fifflare och ulv i fårbla krånglar till det och isf vore det ju strategiskt att rösta på Harry.
Edit: mindes felJag känner faktiskt inte för att lägga min röst vare sig på @LenaH eller @Harrysen just nu
Cirkus tror jag la en typisk bop röst dl1 -kategorin men mer intressant med @Jfrelin som lägger andra rösten på LenaH. . Hon har dock haft lite tid att leka och jag misstänkte henne felaktigt i förra leken
LenaH känns inte ond men jag kan givetvis ha fel
Harrysen tycker jag inte tänkt fel utan försökt få igång leken () och lite enkelt att lägga röst på någon som försöker få igång leken (tycker jag )
Så jag lägger min röst på mitt säkraste spår på en som jag vet röstat på fel person så länge.
Qitis röstar på Blacksmithfarm
något med det där att fjäska för LL och peka ut Fio till LL kändes bara konstigt -kan det vara en ond utanför som försöker visa sig på något sätt ?
Bsf röstade på qPå en du vet röstat på fel person? Förklara, hänger inte med?
Du menar att du vet fios roll?
Nej. Jag menar att jag vet vart jag har mig själv såklart. Bsf röstade ju på migPå en du vet röstat på fel person? Förklara, hänger inte med?
Bsf röstade ju på q. Det är en potentiell dödsdom.På en du vet röstat på fel person? Förklara, hänger inte med?
Varför mer strategiskt på mig än på fio?Eller så är @Harrysen ulv och @Gabby_Ossi får?
JAg behöver rösta hyfsat smart även om fifflare och ulv i fårbla krånglar till det och isf vore det ju strategiskt att rösta på Harry.