Den siarlösa ulvleken

Tänker lite högt nu, känns som en vinkning i detta läget vore ostrategiskt, mest för att det typ är enda sättet att hitta Ulvarna? Därför känner jag mig osäker på att kolla vinkningar nu? Rätta mig gärna om jag tänker fel!
Vinkningar är väl ofta ostrategiska på det sättet, men de är väl ofta till för att den utanför lyan inte ska bli käk så varför skulle det vara extra ostrategiskt denna lek?
 
Eftersom jag vet min egen roll och att jag inte har vinkat så väljer jag att rösta på fio. Dessutom tror jag inte att svarta fåret tjänar på att vinka nu och ev. avslöja sig och lyan och jag tycker min teori om det är ganska smart och därav ulvigt av Fio att inte ha nån egen teori.
Ändrar mig möjligen senare om något annat framkommer eller för att rädda mig själv.

Harrysen röstar på Fio

Va fan. Läser ikapp leken och skulle precis skriva exakt det du skrev 😝
Alltså att din teori var smart.
 
Vinkningar är väl ofta ostrategiska på det sättet, men de är väl ofta till för att den utanför lyan inte ska bli käk så varför skulle det vara extra ostrategiskt denna lek?
Hade hoppats på lite tankehjälp om det😅. Alltså min tanke var att folk kommer ha ögonen uppe kanske ännu mer än vanligt efter vem svarta fåret kan tänkas vinka till osv men jag kanske övertänkte? Försökte få igång leken men det gick inte så bra 🥲

Edit
Om ulvarna offrar svarta fåret kan de väl i princip äta varje dag och haka på när de goda punchar varandra och ingen vink är synlig i tråden, typ ?
 
Jag har inte känsla för någon såhär inför DL. Mycket OT också vilket kanske gör att det blir svårare att få en känsla men det är DL 1 ändå så är ju alltid svårt.

Jag tycker @LenaH är väldigt vimsig, vilket hon kanske alltid är men det är ju ett bra sätt att se ut som om man är aktiv utan egentligen teoria.
Jfrelin röstar på LenaH
 
Alltså LenaH är typ för skum och off för att vara ond tänker jag ändå ? Eller ?

Harrysen känns också som hon fick två snabba röster på sig ? Jag höll också med om att vinkningar nog inte skulle komma tidigt i leken med val av favoritkaraktär - tror som sagt att det kommer synas mer pga röstning och ”riktigt ” teoriande
Trots det får jag röst på mig från @Blacksmithfarm att jag skulle vinka eller bli vinkad till.
Hm
Många som är skumma nu tycker jag 😅
 
Röstlista DL1 kl 21.30

16.32 cirkus röstar på LenaH
17:21 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.31 fio röstar på Harrysen
20.31 Kilauea röstar på Harrysen
20.40 Harrysen röstar på Fio


LenaH 1
Qitis 1
Harrysen 2
Fio 1
 
Röstlista DL1 kl 21.30

16.32 cirkus röstar på LenaH
17:21 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.31 fio röstar på Harrysen
20.31 Kilauea röstar på Harrysen
20.40 Harrysen röstar på Fio
21.02 Jfrelin röstar på LenaH


LenaH 2
Qitis 1
Harrysen 2
Fio 1
 
Hade hoppats på lite tankehjälp om det😅. Alltså min tanke var att folk kommer ha ögonen uppe kanske ännu mer än vanligt efter vem svarta fåret kan tänkas vinka till osv men jag kanske övertänkte? Försökte få igång leken men det gick inte så bra 🥲

Edit
Om ulvarna offrar svarta fåret kan de väl i princip äta varje dag och haka på när de goda punchar varandra och ingen vink är synlig i tråden, typ ?
Tycker alltid det letas vinkar smått hysteriskt, ofta för att det inte finns så mycket annat att göra dag 1 kanske.

Va? Det finns ju en ängel?
 
Hade hoppats på lite tankehjälp om det😅. Alltså min tanke var att folk kommer ha ögonen uppe kanske ännu mer än vanligt efter vem svarta fåret kan tänkas vinka till osv men jag kanske övertänkte? Försökte få igång leken men det gick inte så bra 🥲

Edit
Om ulvarna offrar svarta fåret kan de väl i princip äta varje dag och haka på när de goda punchar varandra och ingen vink är synlig i tråden, typ ?
Jag tycker inte alls du tänker fel -jag tänker rätt lika (så då måste det ju vara bra 👍 )
Mer intressant att du får flera röster på dig pga av det.
 
Jag tycker @LenaH är väldigt vimsig, vilket hon kanske alltid är men det är ju ett bra sätt att se ut som om man är aktiv utan egentligen teoria.
Jfrelin röstar på LenaH

Alltså LenaH är typ för skum och off för att vara ond tänker jag ändå ? Eller ?
Jag är nog alltid såhär vimsig första dagen och utan info, jag brukar slipa till mig dag 2 & 3 och sen tröttnar jag. :o

Men!
Noterar att jag fått två röster på mig dl1, det hör inte till vanligheterna. Jag troooor att @cirkus la en röst på mig för att hon inte trodde det skulle påverka, jag blir sällan lynchad dl1 men nu med två kanske jag behöver steppa upp lite.
 
Eh du har redan en uppfattning om henne? Hon kan vara vad som helst för mig.
Jag menade precis som jag skrev att det känns lite för skumt och off för att vara ond ? Men visst det kan vara spel för galleriet såklart. Men faktiskt känns det inte så. Kan ju vara grundlurad /tro fel men man måste ju börja någonstans
 
Fio och Kilaueas täta röster skulle kunna varit skumma men enligt min telefon är där bara en min emellan så det känns ändå mer som en slump.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 974
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 457
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 409
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp