Den siarlösa ulvleken

Vem trodde det var 2 ulvar? Det har jag missat, det borde vara mellan 3 och 5, troligen fyra, men vem vet? Kanske har jag fel. Jag kommer att utgå från 4 tills det är motbevisat.
Jag tillhörde en av dem som hoppades (inte trodde ) på tre onda totalt för balansens skull iom avsaknaden av sior och spion. Kändes inte helt orimligt ändå.
Orimligt tycker jag dock det är med 5 onda. 4 är ju det närmaste perfekt 1/3 egentligen men tänkte som sagt att balansmässigt ändå kändes rimligt med tre onda. Skrev också att det kommer visa sig och en ulv i taget osv
 
Hmm.... fjäska för LL? Är inte det lite ulvigt att peka ut nån inför LL? "Titta på fio, hon är skum. Hon är den ni söker". Liksom, tänk om Q bara hoppas att vi vänder blickarna från henne själv? Offensivt försvar, typ.
Potentiellt kan svaret på obligatoriska frågan även vara en vink. Jag borde i så fall rösta på fio, men tänk om det istället är Harrysen som vinkar till q? Nä. Det får bli såhär idag.

Blacksmithfarm röstar på qitis
Hur tänker du här? Jag tror att LL har koll på rollistan så att peka ut någon inför LL låter både långsökt och och sen så röstar du på den du tror är utanför lyan? Lite märkligt
 
Jag tillhörde en av dem som hoppades (inte trodde ) på tre onda totalt för balansens skull iom avsaknaden av sior och spion. Kändes inte helt orimligt ändå.
Orimligt tycker jag dock det är med 5 onda. 4 är ju det närmaste perfekt 1/3 egentligen men tänkte som sagt att balansmässigt ändå kändes rimligt med tre onda. Skrev också att det kommer visa sig och en ulv i taget osv
Jag tänkte just på 2 onda, 3 är väl möjligt men inte trolig. Med 2 onda och dessutom utanför lyan känns det som en enda uppförsbacke för de onda.
 
Alltså vad tusan, jag känner att jag inte har något att gå på ikväll. Särskilt inte eftersom jag tänker mig att eventuella vinkar kanske inte vinkats nu, eller :confused:

Eller så vinkar du nu 🧐

Har inte heller något att gå på så blir harrysen som ställer en märklig fråga om någon har vinkat eller ej.

fio röstar på harrysen
 
Tänker lite högt nu, känns som en vinkning i detta läget vore ostrategiskt, mest för att det typ är enda sättet att hitta Ulvarna? Därför känner jag mig osäker på att kolla vinkningar nu? Rätta mig gärna om jag tänker fel!

Alltså vad tusan, jag känner att jag inte har något att gå på ikväll. Särskilt inte eftersom jag tänker mig att eventuella vinkar kanske inte vinkats nu, eller :confused:
Det var ett himla prat om att det inte kommer vinkas. Vilket jag tror att Harrysen gör genom sina inlägg.
Kilauea röstar på Harrysen
Bättre en ond än en god, även om en ulv vore bäst.
 
Jag tänkte just på 2 onda, 3 är väl möjligt men inte trolig. Med 2 onda och dessutom utanför lyan känns det som en enda uppförsbacke för de onda.
Den (med endast 2 onda ) tror jag det var @fio som lanserade men den tror jag inte var på allvar lika lite som den om att det borde vara 10 ulvar om de ska lyckas vinna en lek
 
Eller så vinkar du nu 🧐

Har inte heller något att gå på så blir harrysen som ställer en märklig fråga om någon har vinkat eller ej.

fio röstar på harrysen

Det var ett himla prat om att det inte kommer vinkas. Vilket jag tror att Harrysen gör genom sina inlägg.
Kilauea röstar på Harrysen
Bättre en ond än en god, även om en ulv vore bäst.
Mäh!
Är det ni två som är tvillingar nu??
 
Röstlista DL1 kl 21.30

16.32 cirkus röstar på LenaH
17:21 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.31 fio röstar på Harrysen
20.31 Kilauea röstar på Harrysen



LenaH 1
Qitis 1
Harrysen 2


Fast jag tyckte min klocka visade 20.33, men det spelar väl ingen roll.
 
JAg tänker att oddsen att @Harrysen är ond utanför två lekar i rad är rätt höga men jag tänker att nån som pratar om vinkningar kanske vill ha en?
 
Syster Ratched här, påminner om att det är medicinutdelning klockan 21.30. Och dessutom ser jag att ni sköter er enda uppgift här med röstlistan utmärkt! Hörs lite senare.
 
Eftersom jag vet min egen roll och att jag inte har vinkat så väljer jag att rösta på fio. Dessutom tror jag inte att svarta fåret tjänar på att vinka nu och ev. avslöja sig och lyan och jag tycker min teori om det är ganska smart och därav ulvigt av Fio att inte ha nån egen teori.
Ändrar mig möjligen senare om något annat framkommer eller för att rädda mig själv.

Harrysen röstar på Fio
 
Eftersom jag vet min egen roll och att jag inte har vinkat så väljer jag att rösta på fio. Dessutom tror jag inte att svarta fåret tjänar på att vinka nu och ev. avslöja sig och lyan och jag tycker min teori om det är ganska smart och därav ulvigt av Fio att inte ha nån egen teori.
Ändrar mig möjligen senare om något annat framkommer eller för att rädda mig själv.

Harrysen röstar på Fio
Hur kommer det sig att du väljer @fio och inte @Kilauea ? Ole dole doff eller nån mer intrikat anledning? :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 974
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 457
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 409
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp