Det är väl @Klara som alltid är ulv när hon ska duschaÄr det ulvigt att duscha med mobilen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl @Klara som alltid är ulv när hon ska duschaÄr det ulvigt att duscha med mobilen?
Och jag borstar tänderna läsandes bukeAlltså jag står fortfarande med mobilen i duschen så jag vet inte
Min mobilklocka stod på 21.29 när jag postade min röst. Men någon med dator kanske ska dubbelkolla i alla fall. Noll koll kokosboll här, som sagt
Gör inte alla det?Är det ulvigt att duscha med mobilen?
Nee det gör vi inteGör inte alla det?
Du skulle inte fråga om du kollat baksidan av min mobil, men jobbmobilen hade nog överlevt.Gör inte alla det?
Känns kanske märkligt om goda fifflaren väljer att rösta ut nån i Dl 1 utan info?LenaH 2
qitis 1
Harrysen 2
fio 3
Jfrelin 1
Blacksmithfarm 3
Kilauea 1
Så här såg ställningen ut.
LenaH hade bara 2 röster på sig i leken. Men åkte. Så måste haft åtminstone en dold röst på sig antingen röstfifflarens eller fårulvens.
Fio och bsf blir ju högintressanta iom att de båda stod på tre öppna röster var.
Antingen någon form av räddningsförsök från lyan på någon av dem eller så är samtliga goda och lyan hade julafton ?
Är mina 5 cent så här långt
Jovisst. Beror ju lite på dock.Känns kanske märkligt om goda fifflaren väljer att rösta ut nån i Dl 1 utan info?
Jovisst, här blir inte så mycket mer funderingar idag överhuvudtagetJovisst. Beror ju lite på dock.
Men det behöver vi inte nysta i just nu -den kan ulvarna få fundera över tycker jag
Jag har inte försökt rädda nån med min förstaröstDet gör ju lite att man undrar över BSF och fio, som fick tre röster var. Är nån av dom i lyan och tex cirkus eller jfrelin kollegor?
Var det ett räddningsförsök mot dom?
Det finns många alternativ, jag började lista dem men insåg att det blev för många för att skriva ner i och med att alla med röster teoretiskt kan ha haft en mindre och alla kan ha en eller två extraröster. Men jo julafton i lyan eller räddningsförsök är alternativ.LenaH 2
qitis 1
Harrysen 2
fio 3
Jfrelin 1
Blacksmithfarm 3
Kilauea 1
Så här såg ställningen ut.
LenaH hade bara 2 röster på sig i leken. Men åkte. Så måste haft åtminstone en dold röst på sig antingen röstfifflarens eller fårulvens.
Fio och bsf blir ju högintressanta iom att de båda stod på tre öppna röster var.
Antingen någon form av räddningsförsök från lyan på någon av dem eller så är samtliga goda och lyan hade julafton ?
Är mina 5 cent så här långt
Uust lyan är väl de som har lättast stt räkna ut vad som faktiskt hände, iom att de vet fårulvens röst. Sedan lär de inte teoria ärligt om det misstänker jag. Iom ingen god spioninfo så kan det bli svårt att reda i för goda känner jag...Jovisst. Beror ju lite på dock.
Men det behöver vi inte nysta i just nu -den kan ulvarna få fundera över tycker jag
Om jag ska börja med att titt på de som röstade på mig, så kanvi genast räkna bort LenaH, pga lynchad bybo. Q och Lobelia kvar. Kan väl förstå att det reagerade på min motivering ändå.Röstlista DL1 kl 21.30
16.32 cirkus röstar på LenaH
17:21 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.31 fio röstar på Harrysen
20.31 Kilauea röstar på Harrysen
20.40 Harrysen röstar på Fio
21.02 Jfrelin röstar på LenaH
21.20 Gabby_Ossi röstar på fio
21.20 Niyama röstar på Jfrelin
21.22 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
qitis röstar på Blacksmithfarm
Glimra röstar på fio
LenaH röstar på Blacksmithfarm
Heffaklumpen röstar på Kilauea
LenaH bybybo
Nej förmodligen inte. Slutsatser alltså.Om jag ska börja med att titt på de som röstade på mig, så kanvi genast räkna bort LenaH, pga lynchad bybo. Q och Lobelia kvar. Kan väl förstå att det reagerade på min motivering ändå.
Harrysen, Gabby_Ossi och Glimra röstar på fio, som eventuellt då är den som lyan velat rädda? Allt beror på de dolda rösterna och den synliga men ogiltiga från fårulven.
Så egentligen går det ju inte dra några slutsatser alls direkt. För många möjligheter, vilket lyan nog velat tänker jag.