Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Långa hästen? Autocorrect? :p
Nej då. Förr kunde jag skilja på Stora Vit och Lilla Brun, men nu har jag två bruna, så nu är det Lilla hästen och Långa hästen, och Lilla hästen hoppar inte (i år och kanske någonsin, vi får se hur hans ben fortsätter må). Så, ja, Långa hästen. Men jag jobbar tappert på att korta ner honom från sju mil till sisådär fem mil.

@Speedway Jag tänkte hindret som snigeln vaktar. :grin:

Jag har börjat bli lite rädd för mördarsniglar efter att någon hade tappat en död mus på min trappa, och sniglarna åt den ren in på skelettet på 2 dagar! :eek:

Nej då. Förr kunde jag skilja på Stora Vit och Lilla Brun, men nu har jag två bruna, så nu är det Lilla hästen och Långa hästen, och Lilla hästen hoppar inte (i år och kanske någonsin, vi får se hur hans ben fortsätter må). Så, ja, Långa hästen. Men jag jobbar tappert på att korta ner honom från sju mil till sisådär fem mil.
Aha! Kom och säg hej då, du vet ju vad jag heter! ;)
Och hur långt kom du förra året (så jag vet vad målsättningen är)?

Jag och lilla häst var på en sån där konstig tävling idag, en sån där man bara hoppar litegrann över (eller tja, vi såg också folk som provade att hoppa under/genom) färgglada bommar och sen är man typ färdig :confused:
Vi skulle egentligen bara träna lite på att vara fokuserade på uppgiften inne på banan, men det blev också en dubbelnolla och placering :D

Jag och lilla häst var på en sån där konstig tävling idag, en sån där man bara hoppar litegrann över (eller tja, vi såg också folk som provade att hoppa under/genom) färgglada bommar och sen är man typ färdig :confused:
Vi skulle egentligen bara träna lite på att vara fokuserade på uppgiften inne på banan, men det blev också en dubbelnolla och placering :D
låter som en tävling för mig, vad var det för gren?

Aha! Kom och säg hej då, du vet ju vad jag heter! ;)
Och hur långt kom du förra året (så jag vet vad målsättningen är)?

Vi stannade ut oss på hinder två i terrängen. :o Men vi tog oss igenom dressyren (första gången jag red dressyrprogram på annat än hemmabana) och hoppningen (första gången jag hoppade en 95cm-bana) och hade inte någon lömsk typ fyllt soffan med kuddar så hade vi nog kommit längre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 440
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 661
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar