LenaH
Trådstartare
Nej, jag gillar inte fuxar...Ni kan ju byta häst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag gillar inte fuxar...Ni kan ju byta häst?
Du är ju för rar men sa vi inte att jag skulle sälja till Ludde?Näe jag samlar på hästar så jag ska ha Åke OCH Bosse!
Långa hästen också. Jag siktar på att komma längre än förra året.Åke nu varit på sin andra terrängträning och är anmäld till Johannesberg den 1/8.
Du är ju för rar men sa vi inte att jag skulle sälja till Ludde?
Långa hästen? Autocorrect?Långa hästen också. Jag siktar på att komma längre än förra året.
Nej då. Förr kunde jag skilja på Stora Vit och Lilla Brun, men nu har jag två bruna, så nu är det Lilla hästen och Långa hästen, och Lilla hästen hoppar inte (i år och kanske någonsin, vi får se hur hans ben fortsätter må). Så, ja, Långa hästen. Men jag jobbar tappert på att korta ner honom från sju mil till sisådär fem mil.Långa hästen? Autocorrect?
Jätte-mördarsnigel!!
Många konstiga stopp på det hindret....
Aha! Kom och säg hej då, du vet ju vad jag heter!Nej då. Förr kunde jag skilja på Stora Vit och Lilla Brun, men nu har jag två bruna, så nu är det Lilla hästen och Långa hästen, och Lilla hästen hoppar inte (i år och kanske någonsin, vi får se hur hans ben fortsätter må). Så, ja, Långa hästen. Men jag jobbar tappert på att korta ner honom från sju mil till sisådär fem mil.
Jätte-mördarsnigel!!
Många konstiga stopp på det hindret....
låter som en tävling för mig, vad var det för gren?Jag och lilla häst var på en sån där konstig tävling idag, en sån där man bara hoppar litegrann över (eller tja, vi såg också folk som provade att hoppa under/genom) färgglada bommar och sen är man typ färdig
Vi skulle egentligen bara träna lite på att vara fokuserade på uppgiften inne på banan, men det blev också en dubbelnolla och placering
låter som en tävling för mig, vad var det för gren?
Aha! Kom och säg hej då, du vet ju vad jag heter!
Och hur långt kom du förra året (så jag vet vad målsättningen är)?
åhh måste googla!Plockepinn