Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja det är en dröm jag har haft länge. Fågelperspektivet. I bästa fall landar jag vid konditoriet, där finns fantastiska arraksbollar. I värsta fall flyger jag kanske mot Tidaholmstrakten? Jag kan ju få uppleva drömmen flera gånger så det är svårt att veta exakt vart jag kommer att landa, såhär tidigt på säsongen.Blir väl jättekul att se Munka-Ljungby ovanifrån @Hippocampus ???
I värsta fall flyger jag kanske mot Tidaholmstrakten?
Haha, den där soffan skördade visst en del offer förra året!
Åke ser inte sånt för han är en förblindad hoppidiot...
Anridningen där tycker jag egentligen är lite tveksam på hinder 2 i 90-klass.Jag tänker att den hade varit lättare om vi inte vetat att det inte borde bo kuddar i den för vi känner den soffan och kuddarna måste ha smugit sig dit alldeles av sig själva, och antagligen vara väldigt hungriga...
Nå. En mer rutinerad ryttare hade fått honom att hoppa på andra eller tredje försöket, det kände jag. Men det är inte jag, så vi kom inte längre.
Den har vi gjort nog många gånger för att det inte ska vara ett problem. (Och jag är för orutinerad för att se sådana saker; jag oroar mig för hundgården uppe vid trean, monstren bakom huset vid däckhindret, och annat i den stilen istället.) Och kuddarna! Nå, mer träning i år så tror vi det går bättre.Anridningen där tycker jag egentligen är lite tveksam på hinder 2 i 90-klass.
Jadå, det är bara att träna på! Säger jag som gett Åke sommarlov...Den har vi gjort nog många gånger för att det inte ska vara ett problem. (Och jag är för orutinerad för att se sådana saker; jag oroar mig för hundgården uppe vid trean, monstren bakom huset vid däckhindret, och annat i den stilen istället.) Och kuddarna! Nå, mer träning i år så tror vi det går bättre.
Och det det jävliga är... @fio att du vinner över mig i dressyren ...
@fio OJ NU blev jag impad- du har inte tänkt på att vara dressyrtant på heltid? Rider du Msv B - St George på samma häst som du fälttävlar med?
-- Nu har jag fått ett nytt mål att sträva emot--
coolt. Bild ett måste när du fått den!Å jag vann en auktion på ebay ikväll... en terrängsadel enkelkåpa för 175 pund
Den kan ju passa.. den såg ok ut rundbossor och plats för benen att korta upp lädren så man slipper ha knäna utanför
Nu måste jag köpa en kort hoppgjord eftersom det är långa stroppar.