@Gabby_Ossi kanske vill sälja sin separat?
Jag är KRÄSEN och magplattor passar ofta skit tycker jag (hänger i bakkant). Ordos är jättebra.
Jag är KRÄSEN och magplattor passar ofta skit tycker jag (hänger i bakkant). Ordos är jättebra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Märket heter Eric Thomas. Ingen aning om vad för modell det är. Ett väl inridet exemplar
Kollade lite på märket precis ser intressant ut , men är det bara en bomvidd? I de butiker jag sett så finns det bara medium lager att välja på (och alla forum som nämner den är bara på franska..)Märket heter Eric Thomas. Ingen aning om vad för modell det är. Ett väl inridet exemplar
förlåt är bara lite väl sadel letar galen.@Buck Oh, jag har verkligen ingen aning...
Nejdå, det är inte för mkt begärt (Det var ungefär så jag hittade denna sadeln Beg på annons och i alla fall nästan gratis )förlåt är bara lite väl sadel letar galen.
(Varför kan inte någon bara komma med en sadel som passar hästen och mig perfekt och ge mig den gratis.. är det för mycket begärt)
@fio är du syrlig?
Men... jag fick fantastisk hjälp av tre hästar i kungälv.. och det var lite jobbigt för jag bor relativt långt därifrån och jag låg på sjukhus 15 dagar den månaden efter jag beställt den och inte kunde hämta den. Men de var gulliga och de väntade på mig. Det var aldrig några problem. Och jag hade försökt få hjälp med en kort magplattegjord överallt i hela Göteborgstrakten. Alla andra sa nej.
@Gabby_Ossi kanske vill sälja sin separat?
@fio Jag har en Ordo Equester (det är väl typ Globus märke tror jag?)
Köpte beg ihop med sadel så jag har ingen aning om nypris dock
Då tycker jag vi alla borde ses. Jag kan åka ner en dag och jag vet inte ens programmet där nere! Det enda jag vet är att @fio ska bjuda mig på smörgåstårta (fast utan räkor tack).
Men får man äta innan man startar? Annars är det ju synd om min häst som stått i 1.5 år och inte hoppat uppsuttet....Eller så köper vi en smörgåstårta på ICANej vi kom ju fram till att DU skulle bjuda mig? Du kunde ju stryka dig sen efter vi ätit klart.. jag kan ju inte stryka mig för då får jag ju inte rida alls ju??
Men får man äta innan man startar? Annars är det ju synd om min häst som stått i 1.5 år och inte hoppat uppsuttet....Eller så köper vi en smörgåstårta på ICA
Hehe. Skulle jag inte hittar min nya gjord på rea skulle jag glatt betalat över 3 kkr... Men jag är en nyfiken jävel o har haft just DEN modellen av gjord i mitt huvud redan för typ 10 år sedan så när någon nu kommit på o tillverka den så måste jag ju testa den
Men @fio den gjorden är superfin! O ja hennes sadel är oxå till salu om den inte är såld redan. Varför gick du inte med i min grupp va, va, va????