Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
@fio är du syrlig? :confused:
Men... jag fick fantastisk hjälp av tre hästar i kungälv.. och det var lite jobbigt för jag bor relativt långt därifrån och jag låg på sjukhus 15 dagar den månaden efter jag beställt den och inte kunde hämta den. Men de var gulliga och de väntade på mig. Det var aldrig några problem. Och jag hade försökt få hjälp med en kort magplattegjord överallt i hela Göteborgstrakten. Alla andra sa nej.

I morgon är det prick 6 veckor sedan jag beställde sadeln till Tiger. Levtid 4-6 veckor. Vill haaaaaa! Har fyndat gjord, förbygel o stigbyglar klart nu. Kom idag på en typ av stigläder jag ska försöka beställa av @Buck :D

Märket heter Eric Thomas. Ingen aning om vad för modell det är. Ett väl inridet exemplar :D
Kollade lite på märket precis ser intressant ut :), men är det bara en bomvidd? I de butiker jag sett så finns det bara medium lager att välja på (och alla forum som nämner den är bara på franska..)

:rofl: förlåt är bara lite väl sadel letar galen:o.
(Varför kan inte någon bara komma med en sadel som passar hästen och mig perfekt och ge mig den gratis.. är det för mycket begärt:angel:)
Nejdå, det är inte för mkt begärt :D (Det var ungefär så jag hittade denna sadeln ;) Beg på annons och i alla fall nästan gratis :up: )

@fio är du syrlig? :confused:
Men... jag fick fantastisk hjälp av tre hästar i kungälv.. och det var lite jobbigt för jag bor relativt långt därifrån och jag låg på sjukhus 15 dagar den månaden efter jag beställt den och inte kunde hämta den. Men de var gulliga och de väntade på mig. Det var aldrig några problem. Och jag hade försökt få hjälp med en kort magplattegjord överallt i hela Göteborgstrakten. Alla andra sa nej.

Syrlig? Nej jag gillar salt bättre!

Då tycker jag vi alla borde ses. Jag kan åka ner en dag och jag vet inte ens programmet där nere! Det enda jag vet är att @fio ska bjuda mig på smörgåstårta :d (fast utan räkor tack).

Då tycker jag vi alla borde ses. Jag kan åka ner en dag och jag vet inte ens programmet där nere! Det enda jag vet är att @fio ska bjuda mig på smörgåstårta :d (fast utan räkor tack).

Nej vi kom ju fram till att DU skulle bjuda mig? Du kunde ju stryka dig sen efter vi ätit klart.. jag kan ju inte stryka mig för då får jag ju inte rida alls ju??

Nej vi kom ju fram till att DU skulle bjuda mig? Du kunde ju stryka dig sen efter vi ätit klart.. jag kan ju inte stryka mig för då får jag ju inte rida alls ju??
Men får man äta innan man startar? Annars är det ju synd om min häst som stått i 1.5 år och inte hoppat uppsuttet....Eller så köper vi en smörgåstårta på ICA ;)

Hehe. Skulle jag inte hittar min nya gjord på rea skulle jag glatt betalat över 3 kkr... Men jag är en nyfiken jävel o har haft just DEN modellen av gjord i mitt huvud redan för typ 10 år sedan så när någon nu kommit på o tillverka den så måste jag ju testa den :angel:

Men @fio den gjorden är superfin! O ja hennes sadel är oxå till salu om den inte är såld redan. Varför gick du inte med i min grupp va, va, va????

Hehe. Skulle jag inte hittar min nya gjord på rea skulle jag glatt betalat över 3 kkr... Men jag är en nyfiken jävel o har haft just DEN modellen av gjord i mitt huvud redan för typ 10 år sedan så när någon nu kommit på o tillverka den så måste jag ju testa den :angel:

Men @fio den gjorden är superfin! O ja hennes sadel är oxå till salu om den inte är såld redan. Varför gick du inte med i min grupp va, va, va????

Man kan läsa i gruppen även om man inte är medlem

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 440
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 661
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar