Har man jobbat med att skala räkor så lovar jag att man inte äter det efteråt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har man jobbat med att skala räkor så lovar jag att man inte äter det efteråt
Kollar tävlingar framöver, är det inte väldigt få tävlingar planerade?
Inte mindre än vanligt. April,maj och augusti där ligger typ alla tävlingar. Övriga månader är det glest
Inte mindre än vanligt. April,maj och augusti där ligger typ alla tävlingar. /QUOTE] Inom nästan räckhåll från mig finns det en tävling varje helg i augusti. Irriterande nog ligger de två som jag faktiskt skulle vilja åka på (dvs där jag varit och tränat på banan innan), helgerna efter varann.
Jag tänker mest att eftersom vi är ovana så blir det mer ansträngning både för huvudet och kroppen, både för mig och hästen, än för en som är mer van att vara ute på tävlingar. Nå, jag är just nu anmäld till båda, och får väl se hur det blir; först ska det bli terrängläger i tre dagar, och sen får jag se om jag borde stryka mig från alltihop.@Gnapp det är inga problem att tävla 2 helger på raken.. eller 3 helger på raken
Jag tänker mest att eftersom vi är ovana så blir det mer ansträngning både för huvudet och kroppen, både för mig och hästen, än för en som är mer van att vara ute på tävlingar. Nå, jag är just nu anmäld till båda, och får väl se hur det blir; först ska det bli terrängläger i tre dagar, och sen får jag se om jag borde stryka mig från alltihop.
I mitt fall så är det jag som har svårt att orka med flera tävlingar tätt. Hästen har ju hela dagarna på sig i veckorna att vila, en annan måste ju slita på jobbet. (Ja, ibland är jag avundsjuk).
Just nu är jag avis på de som får vara i Flyinge, kollade banskisserna och det ser ut att vara roliga banor i både H90 och H100!
Tydligen.. men hon lyckades ha en bakom sig efter dressyren iallafall
Inte bara @Krumelur ska vara funktionär. Även @the_connemara och jag själv ska tjänstgöra under helgen