Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, det låter ändå härligt, trots vind och hagel! Jag hade såå gärna velat åka till Udden, men så bestämde jag mig för att Örebros 100-bana var en bättre förberedelse inför kommande uppgifter för oss (plus att Örebro är *ngt* närmare).

Så, i Örebro var vädret fullkomligt VIDRIGT (bara marginellt mindre avskyvärt än senast i Mantorp). +5 grader, regn och lera :yuck:
Men hur som helst blev det ändå en härlig dag - lilla häst var på sitt allra bästa humör och gick så bra i alla grenar att vi fick med oss den blågula rosetten hem :love:
Han flög fram i leran med bara lite tidsfel, och vattnet gick galant, hurra!
DSC04204_redigerad-1.jpg

DSC04203_redigerad-1.jpg

DSC04202_redigerad-1.jpg

Så, i Örebro var vädret fullkomligt VIDRIGT (bara marginellt mindre avskyvärt än senast i Mantorp). +5 grader, regn och lera :yuck:
Men hur som helst blev det ändå en härlig dag - lilla häst var på sitt allra bästa humör och gick så bra i alla grenar att vi fick med oss den blågula rosetten hem :love:
Han flög fram i leran med bara lite tidsfel, och vattnet gick galant, hurra!
DSC04204_redigerad-1.jpg

DSC04203_redigerad-1.jpg

DSC04202_redigerad-1.jpg
Superjättegrattis här också! Det är du verkligen värd!

@PrinceFair Ja jag stalkade dig på Equipe igår o såg den glada nyheten! Supergrattis från oss, du är verkligen värd den blågula! Och DET vattnet hoppade han???:eek:
Din mams tar så himla fina bilder!:love:

Snart kommer jag tebax till banorna också...:)

@PrinceFair Ja jag stalkade dig på Equipe igår o såg den glada nyheten! Supergrattis från oss, du är verkligen värd den blågula! Och DET vattnet hoppade han???:eek:
Din mams tar så himla fina bilder!:love:

Snart kommer jag tebax till banorna också...:)
Tack :love:
Ja när han är på detta oerhört frejdiga humör går han allra bäst på de hinder han normalt står emot lite extra på :D
Och nu tänkte jag att han är erfaren nog, så det får vara slut med stopp på vatten ;)
Och här ligger ju vattnet dessutom sent i banan så man hinner få upp ångan rejält innan, det gillar jag!

Jag tyckte inte vädret var så vidrigt som @PrinceFair i Örebro, men så hade jag förväntat mig ännu värre med spöregn hela dagen så var positivt överraskad med bara någon timmes rejäl skur :p Fick dock en souvenir med mig hem i form av ett brustet blodkärl i långfingret pga kylan så nu har halva handflatan, långfingret och ovansidan av handen antagit en blå-lila nyans.
Mina korvisar verkade också gilla Örebro trots leran och fick varsin placering. Lille köttbullen var väldigt fin genom hela tävling och allt kändes enkelt med honom. Den nya stjärnan verkar falla domarna i smaken för han fick 70 % i dressyren trots att han knappt förstår varför man ska böja på nacken :p Skötte sig myyycket bättre i terrängen denna gång än sist, även om det slutade med 22 tidsfel blev han 6a tror jag.
Några snuttar på nya kusen:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 447
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 672
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV