Det förstår jag inte?? Har du inte läst överskriften på denna tråden?? Den ENDA tråden !!!!
På fälttävlansforumet, ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det förstår jag inte?? Har du inte läst överskriften på denna tråden?? Den ENDA tråden !!!!
Typ ja, jag startade iofs en i Boxholm förra året men där snubblade han i en landning efter ett hinder och jag ramlade av.Är det *-debut där för G @PrinceFair?
Sant! *låtsas som om jag inte har legat i och tränat också*
Det blir 1* i Åkerbo om två veckor, sen har vi inget planerat för juni alls.
Sant! *låtsas som om jag inte har legat i och tränat också*
På fälttävlansforumet, ja!
Nejdå, en gång fick jag bra också! När Kamel spelade apa för att a) det var en ridhusdörr som definitivt tänkte äta upp honom och b) de hade dekorerat banan med PELARGONER oMGDet kan väl inte ha nått med saken att göra.. du får ju ändå alltid dåligt i Mantorp
Se fördelarna med terrängträning överväger alltid nackdelarna .Ett ord... LYCKLIG! Nog för att det inte var någe vidare bra för knäet men jag tänker att om jag bara gör det ibland kan jag leva med att halta i några dagar.
Foto Therese Helg
=) //Pink
Nejdå, en gång fick jag bra också! När Kamel spelade apa för att a) det var en ridhusdörr som definitivt tänkte äta upp honom och b) de hade dekorerat banan med PELARGONER oMG
Då hade vi 36 straff... outgrundliga äro domarnas vägar
Ja det är väl HÄR man pratar om fälttävlan.. eller hur ??
Äsch det måste varit samma år du red Junior EM..eller året efter. då var ni ju kääääääääändisar och käääääääääändisar får massa gratispoäng, det vet ju ALLA!!!