Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska prova det där Norra Bohuslän bara för att det inte finns något i juni... Hade jag inte legat i influensa och missat 2 tävlingar så hade jag inte åkt dit.. men nu känns det som att jag måste det.

Ett ord... LYCKLIG! Nog för att det inte var någe vidare bra för knäet men jag tänker att om jag bara gör det ibland kan jag leva med att halta i några dagar.

Foto Therese Helg

11239698_10153371596979224_723408588932447359_n_555bb1f72a6b22695a6766c3.jpg

10471100_10153371589794224_9004581242052835192_n_555bb1f6ddf2b31ad472afd4.jpg

10982467_10153371591114224_8383588753793195149_n_555bb1019606ee179bbab543.jpg

=) //Pink

här kommer hoppandet att avstanna ett tag. Sadeln ligger kast, hästen försöker springa ifrån den och jag flänger runt som en sprattel docka i den. Så ska se mig om efter en annan sadel.
ska dock bara fuska med nuvarande sadeln lite så att den ligger tillräckligt bra för pay and jump på söndag. Har anmält och behöver kicken i rumpan för att komma igång. Sen så blir det dressyrande för hela slanten, tills vi har en hoppsadel igen. programridning i juni och sen ytterligare någon dressyr tävling där vi kan skämma ut oss mer ^_^.

Nejdå, en gång fick jag bra också! När Kamel spelade apa för att a) det var en ridhusdörr som definitivt tänkte äta upp honom och b) de hade dekorerat banan med PELARGONER oMG :nailbiting:
Då hade vi 36 straff... outgrundliga äro domarnas vägar O_o

Äsch det måste varit samma år du red Junior EM..eller året efter. då var ni ju kääääääääändisar och käääääääääändisar får massa gratispoäng, det vet ju ALLA!!! :laugh::laugh:

Öh Näe?? @Marvin (fniss)

@Marvin Din Köttbulle ÄR tjockare än min! Det är nu ett officiellt faktum o jag ska hem o berätta för henne att hon ligger i lä....:D Men din köttis är ljuvligt vacker o rör sig fantastiskt!:love:

Men vad är det för misoprogram du rider? Med skänkelvikningar????

Öh Näe?? @Marvin (fniss)

@Marvin Din Köttbulle ÄR tjockare än min! Det är nu ett officiellt faktum o jag ska hem o berätta för henne att hon ligger i lä....:D Men din köttis är ljuvligt vacker o rör sig fantastiskt!:love:

Min pälskling är ingen köttbulle!
Murray rider nog lättklass programmet från 2010.

Öh Näe?? @Marvin (fniss)

Men är du helt dum eller? Du har ju själv ridit det programmet och ridit fel :p Det är ju extremt sällan dom har något annat program än det från 2010

Sen heter hon Murray och inte Marvin om du inte fattat det hittills :devil:

Äsch det måste varit samma år du red Junior EM..eller året efter. då var ni ju kääääääääändisar och käääääääääändisar får massa gratispoäng, det vet ju ALLA!!! :laugh::laugh:

Of course. Mvh bitter ex-kändis :cool: (eller kändiseffekten kanske sitter i lääänge, för detta var in fact många år senare :p)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 447
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 672
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV