Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag fattar inte hur man orkar släpa fram alla bommar, jag tycker det är tillräckligt jobbigt att få 4 bommar att ligga jämnt och snyggt :p

Och alla ni som tagit avancerade rodeokurser, är det någon som vill ha ett examensprov kan ni få ta ut min knäppskalle på säsongspremiär på terrängbanan :angel:

Alltså jag fattar inte hur man orkar släpa fram alla bommar, jag tycker det är tillräckligt jobbigt att få 4 bommar att ligga jämnt och snyggt :p

Och alla ni som tagit avancerade rodeokurser, är det någon som vill ha ett examensprov kan ni få ta ut min knäppskalle på säsongspremiär på terrängbanan :angel:
Perfekt Gabbi! Jag kan låna honom när de kommer ner hit för sina kurser! Men då kommer vi nog behöva myyyycket vin tror jag, eller vad säger ni @Speedway och @Novali01 ??
Dag 1 trähäst, dag 2 Bruce :D

Mmm såg att @LenaH är med i en ny ulvtråd igen.. hoppas hon får leva länge så hon inte går bärsärkagång på ft-forumet nu inför våren!

Förlåt om jag bryter ulv, sprit , grå häst och gullig katt temat men undrar vad det finns för olika Axelskydd till säkerhetsvästar :).

Har en racesafe men deras axelskydd är ju dyra ^_^. Och hade velat se och prova så många som möjligt så man får ett par som är så bekväma att man använder dem :).

Förlåt om jag bryter ulv, sprit , grå häst och gullig katt temat men undrar vad det finns för olika Axelskydd till säkerhetsvästar :).

Har en racesafe men deras axelskydd är ju dyra ^_^. Och hade velat se och prova så många som möjligt så man får ett par som är så bekväma att man använder dem :).

Du kan låna mina o prova :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 426
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 636
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar