Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trodde det var mest killar som var färgblinda men här verkar det ju finnas en hel drös kvinnliga typer! Kanske ska starta en forskningsgrupp o använda hela högen som kontrollgrupp???:angel:

By the way....jag tror jag röstar ut LenaH baraföratt!:devil:

Min gråa skadade sig på kronranden igår. Så bra då! :meh: Vi har gått igenom varenda ben nu! Detta ben var det enda som inte fått någon skada någonsin, men nu är ju det också fixat. Galoppbandage, silvertejp, wetrap, boots, så fick hon gå ut.

Men!:mad: Att inte feta är ju en dödssynd. HUR kunde jag missa detta???:confused: Nåja, då får väl @LenaH leva vidare ett tag till...men be careful out there Lena, man vet aldrig när jag slår till nästa gång!:devil:

Min gråa häst var tokig tills jag släppte ut henne på en terrängbana.. sen dess har hon varit ridbar ;)
min grå blev tokigare när hon kom ut på terrängbana, och då hoppade vi bara en stock på 30 cm ;). är så högt jag vågar hoppa med fröken groda :rofl:. 23 år pensionär som hoppar jämfota och tar i 1m extra över allt under 80cm..

:idea: Så det är så man gör! Släpper dem lösa och så får de tjoa runt bäst de vill. Tror säfva har inhägnad bana. Hm... Hur många timmar fick hon vara där? :angel:
Hahaha! Med ryttare :P alltså grejen var att hon blev i smärre chock över att det fanns ytor att röra sig på så hon blev liksom lite vilsen och kom på att det nog var tryggast att lyssna på matte :P

Min Grå är supersnäll på terrängbanan, i hoppningen och i dressyren. Det är endast på skrittpromenader som han blir busig...

Mina bruna därimot är heltokiga nästan hela tiden. :p

:idea: Så det är så man gör! Släpper dem lösa och så får de tjoa runt bäst de vill.

Eller så låtsas hästen att den är lös fast det sitter en ryttare på ryggen. :angel:

Första gången Epona kom ut på en terrängbana insåg hennes matte att den beskedliga tanthästen som hon hade inhandlat inte alltid var så beskedlig. Inte bara bockningar utan hon var väldigt irriterad på sin matte som inte vågade hoppa alla dom höga hindren som dom andra hästarna fick göra. ORÄTTVIST! :devil: :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 426
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 636
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar