Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla hästar blir dessutom grå med åren ^_^. Min 14 åring har gått och blivit rejält silvrig på rumpan nu, antar att det betyder att hon blir en bättre ft häst ju äldre hon blirAlla hästar är grå. Bara i olika nyanser. 50 shades unt so weiter
Särskilt i mörker.Alla hästar är grå. Bara i olika nyanser. 50 shades unt so weiter
Alltså min gråa häst är tokig. Jag kommer aldrig våga rida ut på en terrängbana med henne....
Skaffa en brun häst istället. Dom gör aldrig några dumheter.....
Min gråa häst var tokig tills jag släppte ut henne på en terrängbana.. sen dess har hon varit ridbarAlltså min gråa häst är tokig. Jag kommer aldrig våga rida ut på en terrängbana med henne....
Min gråa häst var tokig tills jag släppte ut henne på en terrängbana.. sen dess har hon varit ridbar
min grå blev tokigare när hon kom ut på terrängbana, och då hoppade vi bara en stock på 30 cm . är så högt jag vågar hoppa med fröken groda . 23 år pensionär som hoppar jämfota och tar i 1m extra över allt under 80cm..Min gråa häst var tokig tills jag släppte ut henne på en terrängbana.. sen dess har hon varit ridbar
Hahaha! Med ryttare :P alltså grejen var att hon blev i smärre chock över att det fanns ytor att röra sig på så hon blev liksom lite vilsen och kom på att det nog var tryggast att lyssna på matte :PSå det är så man gör! Släpper dem lösa och så får de tjoa runt bäst de vill. Tror säfva har inhägnad bana. Hm... Hur många timmar fick hon vara där?
Så det är så man gör! Släpper dem lösa och så får de tjoa runt bäst de vill.