Nu kommer hon se till så att varje användare får en egen tråd här på FT. Ingen kommer kunna se eller svara i någon annan än sin egen tråd, utom Lena dåNU har jag äntligen blivit lynchad! Så nu ska jag möblera om lite här på forumet tänkte jag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kommer hon se till så att varje användare får en egen tråd här på FT. Ingen kommer kunna se eller svara i någon annan än sin egen tråd, utom Lena dåNU har jag äntligen blivit lynchad! Så nu ska jag möblera om lite här på forumet tänkte jag...
precis, det är jag som rensat forumet på färg...
IHur vet du det??RÖSTAR PÅ LENAH!!!! för bövelen...sitter du inte i en bil o åker nu? Jo det gör du, he he heh
Jag missar ibland att andra berättar vad jag gör...För att jag är en synsk o otäck häxa???? Eller för att jag har ansiktsbok.....
Du kunde ju ha tittat förbi på en kopp kaffe så kunde vi diskuterat hur vi skulle ta livet av dig?
I ödebygden är allt nästgårds.. även om det är 15 mil emellan.
Du får väll lära dig hoppa utan tummen mitt i vägen för hästenVad gör jag uppe nu? Somnade vid 22 igår och vaknade halv sex. Inget bra alls.. dessutom hoppade jag bana igår och stukade tummen så in i helvete.. hästjävel varför kan han bara inte hoppa normalt.. sådär bekvämt utan rygg?
Du får väll lära dig hoppa utan tummen mitt i vägen för hästen
men övergångar från galopp och trav är ju svårt , måste man ha muskler för och en häst som inte dör av ansträngningen och ramlar ihop i en hög.. tummarna är det bara att hålla rätt ut a la Titanic/ fågel modellen. får man bra balans och magmusklerna av också har jag hört; )Ja, @fio, det är väl precis lika enkelt som att rida en ordentlig övergång mellan galopp och trav!
Äsch du har ju grå häst, sånna behöver man inte hålla i manen på .hahaha problemet är att jag måste hålla i manen i sprången, speciellt när det blir över 110.. fy fan.