Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att jag är en synsk o otäck häxa????:devil: Eller för att jag har ansiktsbok.....:angel:

Du kunde ju ha tittat förbi på en kopp kaffe så kunde vi diskuterat hur vi skulle ta livet av dig?:idea:

För att jag är en synsk o otäck häxa????:devil: Eller för att jag har ansiktsbok.....:angel:

Du kunde ju ha tittat förbi på en kopp kaffe så kunde vi diskuterat hur vi skulle ta livet av dig?:idea:
Jag missar ibland att andra berättar vad jag gör... :angel:
Vi var inte såå nära men vi var iaf i Nossebro.

Look who´s talking!! @Undret = tjejen som kommer från de djupa skogarna i Värmland o råkar ha bosatt sig i den Stora Staden! :p:D

Näe, vi landsbygdsbor det är rejäla människor det, inte bortskämda som lata storstadsbor utan vi kvistar över till grannen, 40 mil bort, på en kopp kaffe en kväll i veckan....:devil:

Vad gör jag uppe nu? Somnade vid 22 igår och vaknade halv sex. Inget bra alls.. dessutom hoppade jag bana igår och stukade tummen så in i helvete.. hästjävel varför kan han bara inte hoppa normalt.. sådär bekvämt utan rygg?

Vad gör jag uppe nu? Somnade vid 22 igår och vaknade halv sex. Inget bra alls.. dessutom hoppade jag bana igår och stukade tummen så in i helvete.. hästjävel varför kan han bara inte hoppa normalt.. sådär bekvämt utan rygg?
Du får väll lära dig hoppa utan tummen mitt i vägen för hästen ;)

Ja, @fio, det är väl precis lika enkelt som att rida en ordentlig övergång mellan galopp och trav! :sneaky:
men övergångar från galopp och trav är ju svårt :o, måste man ha muskler för och en häst som inte dör av ansträngningen och ramlar ihop i en hög.. tummarna är det bara att hålla rätt ut a la Titanic/ fågel modellen. får man bra balans och magmusklerna av också har jag hört; )

hahaha problemet är att jag måste hålla i manen i sprången, speciellt när det blir över 110.. fy fan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 430
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 640
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.