Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför då? Var det inte det som var grejen, man släpper dom, dom springer tills dom tröttnar, man går hem. Fånga behövs inte!:banana:

Imorse när jag kom ut så var det riktig vår i luften, då jäklar slog abstinensen till med full kraft! :eek: Hjärnan hade liksom redan lastat hästen och var på väg mot terrängbanan, kunde riktigt känna lukten av svettig häst och höra ljudet av hovar mot marken, känslan när hästen får syn på hindret, fågelkvitter, frustningar... :angel:

Imorse när jag kom ut så var det riktig vår i luften, då jäklar slog abstinensen till med full kraft! :eek: Hjärnan hade liksom redan lastat hästen och var på väg mot terrängbanan, kunde riktigt känna lukten av svettig häst och höra ljudet av hovar mot marken, känslan när hästen får syn på hindret, fågelkvitter, frustningar... :angel:

Du har väl ingen häst längre :sneaky:

@RostKaptenen Lilla Svarta kommer med buss idag! Du kan ta emot henne vid 16-tiden...hon gillar havre, hö o stora hagar, att galoppera så de små benen går som trumpinnar och hoppar allt du styr på! Tänk på att hon har köttbulletendens så många galopper och mindre andel hö är att rekommendera. Fäst dig inte vid att hon ibland står på bakbenen o gör caprioler, hon har tittat för mycket på en video från Spanska Ridskolan o blev kär i en av de vita springarna där...försöker nu impa på honom genom att träna skolor över marken.

Lycka till!!:sneaky:

@RostKaptenen Lilla Svarta kommer med buss idag! Du kan ta emot henne vid 16-tiden...hon gillar havre, hö o stora hagar, att galoppera så de små benen går som trumpinnar och hoppar allt du styr på! Tänk på att hon har köttbulletendens så många galopper och mindre andel hö är att rekommendera. Fäst dig inte vid att hon ibland står på bakbenen o gör caprioler, hon har tittat för mycket på en video från Spanska Ridskolan o blev kär i en av de vita springarna där...försöker nu impa på honom genom att träna skolor över marken.

Lycka till!!:sneaky:
Perfekt! Jag som är ledig idag, ska hålla utkik efter en liten köttbulle:up: Med tanke på att det var ett tag sen jag satt på häst kanske du kan be henne vänta med de finaste konsterna tills imorgon iaf?:D

Ja, verkar inte vara bättre....vi kanske ska busa lite med henne??? Ropa på alla ulvar så kör vi en egen liten omröstning!:devil:

Min grå ponny-ulv longerades i paddocken ikväll! Det är grymmeljuset där med 6 st megalampor!

10995688_10153129138181797_3538741482893068099_n.jpg

Hmm...nu när jag tänker efter så kan "möblera om lite här på forumet" innebära att vi får fyrahundrasjuttioelva nya trådar. Då blir det svårt. O_o :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 430
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 640
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar