åhh är det så man görMin gråa häst var tokig tills jag släppte ut henne på en terrängbana.. sen dess har hon varit ridbar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
åhh är det så man görMin gråa häst var tokig tills jag släppte ut henne på en terrängbana.. sen dess har hon varit ridbar
åhh är det så man gör
Jag måste ha en plan på hur jag ska fånga henneDu har ju en terrängbana ett stenkast ifrån dig, vad väntar du på?
Imorse när jag kom ut så var det riktig vår i luften, då jäklar slog abstinensen till med full kraft! Hjärnan hade liksom redan lastat hästen och var på väg mot terrängbanan, kunde riktigt känna lukten av svettig häst och höra ljudet av hovar mot marken, känslan när hästen får syn på hindret, fågelkvitter, frustningar...
Det töar t o m här på "fjället" i Norrlandsborås.
Nä men hjärnan gick på autopilot! Jag vet inte vilken häst den tog bara att vi lastade en häst och åkte mot Revinge, för så gör man på vårenDu har väl ingen häst längre
Perfekt! Jag som är ledig idag, ska hålla utkik efter en liten köttbulle Med tanke på att det var ett tag sen jag satt på häst kanske du kan be henne vänta med de finaste konsterna tills imorgon iaf?@RostKaptenen Lilla Svarta kommer med buss idag! Du kan ta emot henne vid 16-tiden...hon gillar havre, hö o stora hagar, att galoppera så de små benen går som trumpinnar och hoppar allt du styr på! Tänk på att hon har köttbulletendens så många galopper och mindre andel hö är att rekommendera. Fäst dig inte vid att hon ibland står på bakbenen o gör caprioler, hon har tittat för mycket på en video från Spanska Ridskolan o blev kär i en av de vita springarna där...försöker nu impa på honom genom att träna skolor över marken.
Lycka till!!
NU har jag äntligen blivit lynchad! Så nu ska jag möblera om lite här på forumet tänkte jag...