Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Attans jag sim tänkte erbjuda er kursen "Kamikazee-pilot-a-la-RostKaptenen 3,0".Lite vin på det så blir det strålande.
Attans jag sim tänkte erbjuda er kursen "Kamikazee-pilot-a-la-RostKaptenen 3,0".
Vin ingår i kursavgiften
@Speedway alias Speedie...vi kan gå en kurs du o jag? "Hur man sitter kvar 1.o". Läste om den kursen, verkar trevlig, vin ingår!
Pffffff!! Pinky, Pinky de kurserna hade jag ju klarat av när jag var 7Nu får ni skärpa er lite även om jag är högst förtjust i Speedies tårtor av olika slag. Det är bara att hitta en bra tyngdpunkt och ställa sig i lite lätt sits när det bär iväg under en så sitter man helt enkelt kvar
Kanske vore lite vin bra i kroppen så ni inte spänner er och flyger iväg för den sakens skull.
//Pink som genomgått kursen "Sitta kvar på hästar som utför fantasifulla skolor ovan mark 1.0 och 2.0" har även erfarenheter av kursen "sätta igång hästar som folk hade problem med långt innan vilan 1.0" och "skaffa dig en ohanterad unghäst 1.0, 2.0 och 3.0"
Det är bara att hitta en bra tyngdpunkt och ställa sig i lite lätt sits när det bär iväg under en så sitter man helt enkelt kvar
Pffffff!! Pinky, Pinky de kurserna hade jag ju klarat av när jag var 7
Nej kom tillbaka när du även klarat "Hästen som inte går att rida in", "Hästen som bockar av alla under inridningen" samt examenskursen "Häst eller känguru??"
Oohh det programmet har jag installerat i ryggmärgen märkte jag efter ett riduppehåll för ett par år sedan, jag kan sälja dig en kopia på ett USB-minne, bud?Bär iväg? Nää, då har jag inget större problem att sitta kvar eftersom det mesta vi gör går i 300 knyck. Det är tvärnitarna och tvärkasten som är värst. Lätt sits i det läget så sitter man ju ännu mer löst....märkte jag vid senaste avåkningen. Lätt sits i galopp var helt enkelt inte kompatibelt med snöras från ridhustaket för helt plötsligt hade jag ingen häst kvar under mig längre. Den var borta. Befann sig ca 5 m vid sidan om sin ryttare så att säga.
De menar kursen för dem som ger upp?Bah! Det är ju nybörjarkursen, jag har kommit lite längre, jag har, för ett halv år sen, klarat av kursen "fasen vad svårt hästarna har, de klarar ju inte av att kasta av mig så jag hoppar av själv när hästen skenar så det händer något".
Oohh det programmet har jag installerat i ryggmärgen märkte jag efter ett riduppehåll för ett par år sedan, jag kan sälja dig en kopia på ett USB-minne, bud?
Hästarna ger upp alltså Det går inte att få av mig! *vadfasenharjagsagtnu*De menar kursen för dem som ger upp?
Det skulle helt klart vara värt några kronor. Funkar det även i situationen "från 100 till 0 på 0,4 sek" som oftast inträffar när man kommer galopperandes på en skogsväg och så dyker det upp någon bakom en krök? Min häst har -ligt effektiva bromsar i det läget. Det har inte jag.
Har din häst också ABS-bromsar?
Äh :P "Hästen som inte går att rida in" har jag genomfört 2 ggr och "Häst eller känguru??" anser jag likvärdig med "Sitta kvar på hästar som utför fantasifulla skolor ovan mark 2.0" Så nu är det bara "Hästen som bockar av alla under inridningen" kvar. Notera dock att jag utöver detta behöver lära mig att rida och inte bara sitta kvar på vilda djurPffffff!! Pinky, Pinky de kurserna hade jag ju klarat av när jag var 7
Nej kom tillbaka när du även klarat "Hästen som inte går att rida in", "Hästen som bockar av alla under inridningen" samt examenskursen "Häst eller känguru??"
Bär iväg? Nää, då har jag inget större problem att sitta kvar eftersom det mesta vi gör går i 300 knyck. Det är tvärnitarna och tvärkasten som är värst. Lätt sits i det läget så sitter man ju ännu mer löst....märkte jag vid senaste avåkningen. Lätt sits i galopp var helt enkelt inte kompatibelt med snöras från ridhustaket för helt plötsligt hade jag ingen häst kvar under mig längre. Den var borta. Befann sig ca 5 m vid sidan om sin ryttare så att säga.
O mjuka knänTyngdpunkten var det ju också, tyngdpunkten!
Ja den fungerar utmärkt även då! Kan dock behöva uppdaters emellanåt, programmet innehåller indest tekniken. Musklerna måste man stå för självDet skulle helt klart vara värt några kronor. Funkar det även i situationen "från 100 till 0 på 0,4 sek" som oftast inträffar när man kommer galopperandes på en skogsväg och så dyker det upp någon bakom en krök? Min häst har -ligt effektiva bromsar i det läget. Det har inte jag.