Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Seriös? Är det ett ord på riktigt? Ingår inte i min vokabulär iaf..
Ang fios ev kunnande i ridning så vill jag påstå att hon är den som kan bäst av oss att hoppa ut från dressyrbanan iaf! Det kan hon jeetebra o jeetefort!!
Tack men nej tack, jag har haft en grå och den sålde jag innan den blev vit.Är solklart för mig! De enda som kan rida är vi på FT! Inget konstigt alls.... och vi rider på Grå Hästar!
Men seriöst, finns det nån härinne som verkligen rider fälttävlan längre?Ja? Du rider ju inte ft heller så du får ju ha fux! Eller ska vi rösta om det med? *Nova som nu känner stor förvirring*, Grå häst=Ft ryttare, Fux Häst=Avart! Gul Häst=Finns det? Käpphäst=Himla Käckt!
misstänker att de som rider ft inte har tid för buke då de har 3 grenar att träna i och ett stall fullt av grå hästar att träna .Men seriöst, finns det nån härinne som verkligen rider fälttävlan längre?
AhemMen seriöst, finns det nån härinne som verkligen rider fälttävlan längre?
@Novali01 Du glömde Brun häst = ridskola. Det är därför det heter ridskolebrun.
Ang fios ev kunnande i ridning så vill jag påstå att hon är den som kan bäst av oss att hoppa ut från dressyrbanan iaf! Det kan hon jeetebra o jeetefort!!