Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Seriös? Är det ett ord på riktigt? Ingår inte i min vokabulär iaf.. ;)

Ang fios ev kunnande i ridning så vill jag påstå att hon är den som kan bäst av oss att hoppa ut från dressyrbanan iaf! Det kan hon jeetebra o jeetefort!!:angel:

Seriös? Är det ett ord på riktigt? Ingår inte i min vokabulär iaf.. ;)

Ang fios ev kunnande i ridning så vill jag påstå att hon är den som kan bäst av oss att hoppa ut från dressyrbanan iaf! Det kan hon jeetebra o jeetefort!!:angel:

Eftersom jag är ytterst seriös :angel: så kräver jag bild- eller filmbevis för detta. Mest för att jag behöver lite pepp inför säsongens första dressyrtävling. :rofl:

Herregud det finns massor på buke som kan rida, dock inte på dressyrforumet:angel: Nog mest för att dom som diskuterar där inte ens rider dressyr.

Ett till oklart inlägg i linje med det mesta i denna tråd:devil:

Ja? Du rider ju inte ft heller så du får ju ha fux! Eller ska vi rösta om det med? *Nova som nu känner stor förvirring*, Grå häst=Ft ryttare, Fux Häst=Avart! Gul Häst=Finns det? Käpphäst=Himla Käckt!

Får en med en svart häst (vart hör de hemma?? :o) bara inflika och be om ursäkt för att hon ev. spammat @Speedway genom att gilla alla hens bilder i hela tråden, och samtidigt typ undra om inte kattvalpen har någon fan-page? :love:

Men?? I VERKLIGA världen är ju min häst också svart men jag trodde vi var överens om att ALLA ft-hästar är Grå??? ;)

Så därför behöver vi ju inte tävla ft på riktigt, @LenaH, utan bara säga att vi har en Grå häst=Ft Logik!:bump:

Bildbevis @Habina

3535-1273089585-8a43138808d3dae118b1004646d61a0e.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 425
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 636
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.