Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror det kan bli samma effekt som på vita hinder för dig Speedie....
Blogg_0803.jpg

@Speedway
Knepet med krokodiler och dylikt är att man drar upp sina tassar och flyyyyyyyger över dem :D
Min bruna kan lära din bruna den rätta tekniken :idea:
gobi-flyger.jpg

Instämmer, även bildäck lär ha minst en krokodil inuti sig...
ogonblicksbild_1_2014-09-27_20-52_5427207a2a6b2265def0a340.png

Men pappa brukar säga att han är glad att jag har en så försiktig häst om jag nu ska envisas med att ge mig ut i terrängen :P

Ok "hojtar på alla utom Speedie" Jyyyyyyrplågare!!! Hon har EN KATT I KYLEN!!! Alle man till pumparna, dvs utryckning, operation "Befria Kisse" anbefalls!

Undrar fortfarande var Habinas glasögon tog vägen? Misstänker starkt kattvalpen för stöld! Verka ju vara en veeldigt företagsam KisseKatt.

Sådanadännadära är ju GULA

100085540-normal.jpg

Fast den där bilden är ju på en ljusbrunblack häst. Grålle är ju inte ljusbrunblack. Han är musblack på svenska eller GRÅblack på norska. Så det så! Titta på min bild igen, där du har en gul bredvid honom som fint skolexempel (ignorera att den gule har svindyra PC-boots på sig, han är lite bortskämd på äldre dar).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 425
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 636
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Avstå jobbresor
  • Secret Santa 2024
  • Valet i USA