Så himla smidigt! Hoppas att DHL är snabba bara. Kan bli kinkigt att ligga i kartongen annars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är ju en solklar ulv.. syns ju lång väg ju!
Aha! Ute i tassemarkerna
Trodde du hade landsförvisat honom heltMOT Gällinge.. inte I Gällinge gu bevars..
Trodde du hade landsförvisat honom helt
Är det pensionering av något slag?
Äh det är jag som blandade ihop det. Fick för mig att den äldste stod i Fjärås och den yngre i Göteborg.Eh va? Nä den unga grå står där. Den äldre grå står i Göteborg. Nej han är bara 10 år men jag kan inte ha 3 hästar och jag har hellre den yngre varianten grå då han är bättre.
Gud vad jag ser fram emot tävlingssäsongen i årJa herregud, om du och jag faktiskt skulle råka befinna oss på samma tävling i år ska jag banne mig hoppa fram bakom ett hinder och skrika LenaH röstar på fio!
Ja åh! Tänk om vi också får ses!Gud vad jag ser fram emot tävlingssäsongen i år
Jag gillar att han först (enligt bilderna) är och fiskar i toaletten, för att därefter spatsera in i skafferiet.
Eh va? Nä den unga grå står där. Den äldre grå står i Göteborg. Nej han är bara 10 år men jag kan inte ha 3 hästar och jag har hellre den yngre varianten grå då han är bättre.
Ja herregud, om du och jag faktiskt skulle råka befinna oss på samma tävling i år ska jag banne mig hoppa fram bakom ett hinder och skrika LenaH röstar på fio!
@Habina Speedway är ju så förvirrad så hon skickar säkert katten fel iaf.
Jag kanske blir utesluten för otillåten hjälp
Yeah Och då har du redan röstat på @fio så då måste jag vara safeJa åh! Tänk om vi också får ses!