Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trodde du hade landsförvisat honom helt :D

Är det pensionering av något slag?

Eh va? Nä den unga grå står där. Den äldre grå står i Göteborg. Nej han är bara 10 år men jag kan inte ha 3 hästar och jag har hellre den yngre varianten grå då han är bättre.

Eh va? Nä den unga grå står där. Den äldre grå står i Göteborg. Nej han är bara 10 år men jag kan inte ha 3 hästar och jag har hellre den yngre varianten grå då han är bättre.
Äh det är jag som blandade ihop det. Fick för mig att den äldste stod i Fjärås och den yngre i Göteborg.

Jag har fyra hästar jag. :angel: Var går gränsen för galenskap? En är dessutom grå, men utan att sluta vara grå. :love:

150126_54ce7bfde087c348b771f2af.jpg

Nej, du blir utesluten för du kommer att ligga i ett dike o sprattla om LenaH sätter sin hotelse i verket! mohahahahahahaha:devil:

Ang ulv i kattkläder så gillar jag inte kattvalpar så värst, är en hundvalpsmänniska, men din kattvalp @Speedway var nog den sötaste lille ulv jag nånsin sett!:love:

@RostKaptenen Jag har ett idiotsäkert sätt att få ha hästarna ifred från människovalpar! Det är bara att avla fram manliga valpar, dom hänger oftast inte i stallet om man inte tvingar dom...;) MEN dom är väldigt användbara när det kommer till att fixa bil, släp, hagar, stall mm!:D

@Habina Jag skickar dig ett par glasögon på posten i paketet med kattvalpen! Speedway är ju så förvirrad så hon skickar säkert katten fel iaf...för du behöver nog ha dom eller iaf kolla synen för din häst är gul o inte grå! ;):D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 425
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 636
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar