LenaH
Trådstartare
Nja, jag sålde Mons mest för att han blir 18 i år och ville ha en blond tonåring.ok, jag fattade det som att du sålde Mons för att han var ren hopphäst.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, jag sålde Mons mest för att han blir 18 i år och ville ha en blond tonåring.ok, jag fattade det som att du sålde Mons för att han var ren hopphäst.?
Haha!! Ni är för roliga! I de andra forumen blir de så sura om någon råkar komma från ämnet, här håller vi oss nog inte till ämnet i en enda tråd Så det uppmuntras med att bara ha en tråd istället
Fast jag är ju förtidspensionerad FT-ryttare så jag hör ju egentligen inte heller hemma här
Han har faktiskt önskat sig en blond tonåring i väldigt många år och träffade en nu som uppskattade hans medelålders charm så jag tyckte han var värd det.Alltså dessa äldre karlar o deras kriser om unga blondiner! Vad är det för fel på att ha en mogen Tant i sina bästa år? VA? Va? Va??
Man börjar plugga och skaffar sig en valp! Garanterar gråa hår, sömnbrist, hål i plånboken och utevistelse i alla väder När valpen blir stor och börjar gå mer kurser och tävla också så är det ju inte så långt ifrån hur jag levde tidigare. De brukar ju sägas att man inte kan bli av med ett beroende, bara ersätta det med något annatÅh vad spännande! Vad gör man om dagarna/kvällarna/nätterna när man är förtidspensionerad?
Haha!! Ja det blir ju hästar igen förr eller senare...Och det kommer du snart tröttna på @RostKaptenen! Jag försökte köra samma grej 1997, det fick ett snabbt slut när jag insåg att hundfolk faktiskt är ännu värre besserwissers än hästfolk!
Alltså du menade verkligen valp som i hundvalp. Jag trodde du menade valp som i människovalp.Man börjar plugga och skaffar sig en valp! Garanterar gråa hår, sömnbrist, hål i plånboken och utevistelse i alla väder När valpen blir stor och börjar gå mer kurser och tävla också så är det ju inte så långt ifrån hur jag levde tidigare. De brukar ju sägas att man inte kan bli av med ett beroende, bara ersätta det med något annat
klockren!Så går det ut på att försöka lista ut vilka som inte är fälttävlansryttare?
Varför läser jag i fälttävlanstråden?
Haha!! Nä sånna valpar får vänta ett tag tillAlltså du menade verkligen valp som i hundvalp. Jag trodde du menade valp som i människovalp.
Tänkte att du hade ett barn av något slag som förhoppningsvis skulle gå i dina fotspår i sinom tid.
Kl
Jag hänger här för jag
bara @fio :s gråa häst (nu är dom ju dessutom två gråa som är syskon ).
Fio har fått en gruppi eller möjligtvis stalker. Får fundera lite på det där....
Haha inte jag men den grå. Han bor i fjärås nu och storebrorsan i GöteborgAlltså du menade verkligen valp som i hundvalp. Jag trodde du menade valp som i människovalp.
Tänkte att du hade ett barn av något slag som förhoppningsvis skulle gå i dina fotspår i sinom tid.
Kl
Jag hänger här för jag
bara @fio :s gråa häst (nu är dom ju dessutom två gråa som är syskon ).
Fio har fått en gruppi eller möjligtvis stalker. Får fundera lite på det där....
Haha!! Nä sånna valpar får vänta ett tag till
Så sant så!Haha inte jag men den grå. Han bor i fjärås nu och storebrorsan i Göteborg
Och jag som trodde barnarbete var förbjudet i Sverige........Var försiktig med att skaffa människovalp om du vill behålla hästarna åt dig själv!
Iofs är människovalp rätt bra att ha som stallarbetare också
Och jag som trodde barnarbete var förbjudet i Sverige........
Undanflykter!!!Jag tror att det är godkänt om barnet applåderar av lycka av att få skura vattenhinkarna
Undanflykter!!!
(När slutar barn att älska hjälpa till )
@LadyCovergirl - vad fin hon är, det är väl din gamla gula (har glömt vad hon heter ) som är lillasyster till min som jag hade?
(Jaja, dottern är också söt! )