Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså dessa äldre karlar o deras kriser om unga blondiner! Vad är det för fel på att ha en mogen Tant i sina bästa år? VA? Va? Va??

Oj oj, undrar om min häst, som är ett medelålders sto, kommer vilja byta ut sin likaledes medelålders tantmatte mot en 25-årig hunk? :p

Haha!! Ni är för roliga! I de andra forumen blir de så sura om någon råkar komma från ämnet, här håller vi oss nog inte till ämnet i en enda tråd:angel: Så det uppmuntras med att bara ha en tråd istället:up::D
Fast jag är ju förtidspensionerad FT-ryttare så jag hör ju egentligen inte heller hemma här:p

Åh vad spännande! Vad gör man om dagarna/kvällarna/nätterna när man är förtidspensionerad? :)

Åh vad spännande! Vad gör man om dagarna/kvällarna/nätterna när man är förtidspensionerad? :)
Man börjar plugga och skaffar sig en valp! Garanterar gråa hår, sömnbrist, hål i plånboken och utevistelse i alla väder:up: När valpen blir stor och börjar gå mer kurser och tävla också så är det ju inte så långt ifrån hur jag levde tidigare. De brukar ju sägas att man inte kan bli av med ett beroende, bara ersätta det med något annat:angel:

Man börjar plugga och skaffar sig en valp! Garanterar gråa hår, sömnbrist, hål i plånboken och utevistelse i alla väder:up: När valpen blir stor och börjar gå mer kurser och tävla också så är det ju inte så långt ifrån hur jag levde tidigare. De brukar ju sägas att man inte kan bli av med ett beroende, bara ersätta det med något annat:angel:
Alltså du menade verkligen valp som i hundvalp. Jag trodde du menade valp som i människovalp.
:o:o:D:D

Tänkte att du hade ett barn av något slag som förhoppningsvis skulle gå i dina fotspår i sinom tid.

Kl
Jag hänger här för jag
bara :love: @fio :s gråa häst (nu är dom ju dessutom två gråa som är syskon :love:).

Fio har fått en gruppi eller möjligtvis stalker. Får fundera lite på det där....:D

Alltså du menade verkligen valp som i hundvalp. Jag trodde du menade valp som i människovalp.

Tänkte att du hade ett barn av något slag som förhoppningsvis skulle gå i dina fotspår i sinom tid.

Kl
Jag hänger här för jag
bara :love: @fio :s gråa häst (nu är dom ju dessutom två gråa som är syskon :love:).

Fio har fått en gruppi eller möjligtvis stalker. Får fundera lite på det där....:D
Haha!! Nä sånna valpar får vänta ett tag till:laugh:

Kl
Jag hänger här för jag

Haha inte jag men den grå. Han bor i fjärås nu och storebrorsan i Göteborg

Haha!! Nä sånna valpar får vänta ett tag till:laugh:

Var försiktig med att skaffa människovalp om du vill behålla hästarna åt dig själv! ;)

10645252_10153066293216102_4246377165905259218_n.jpg

Iofs är människovalp rätt bra att ha som stallarbetare också :D

1604685_10153216368276102_614602286379122238_n.jpg

10628131_10153043564231102_4041245117928498455_n.jpg

1901378_10152656417301102_937520135_n.jpg

1932352_10152635994536102_880178557_n.jpg

Undanflykter!!! :rage:

:D:D:D
(När slutar barn att älska hjälpa till :confused:)

Undanflykter är roten till allt gott i världen ;)

Mathilde fyller 4 år i maj. Än så länge gillar hon i stort sett allt. Såhär års är det tyvärr, för hennes del, inte så många vattenhinkar att skura. Vintertid är det vattenkoppar som gäller. Men sopa är en annan favorit. Skära morötter och äpplen är också skojigt. Smidigt att dela upp arbetet :D

@LadyCovergirl - vad fin hon är, det är väl din gamla gula (har glömt vad hon heter :o) som är lillasyster till min som jag hade?

(Jaja, dottern är också söt! ;))

Visst är det den gamla damen Cinnabar. Hon är rätt tjusig sommartid. Vintertid ser hon ut som en grå-beige åsna :rofl: Men för att vara en 23-årig åsna hoppar hon hyggligt :D Jag tror att jag ska damma av henne framåt våren och tävla lite. Hon är trots allt min stora kärlek i livet och tävla är ju såååå roligt :love: (Men jodå, jag tycker rätt bra om den söta dottern också :p )

10987705_10153534462011102_2343022808666754046_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 425
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 636
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden