Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
prata om allt möjligt så länge man hävdar att man är fälttävlansryttare?
Eller wanna-be fälttävlansryttare. Jag är ju här.
Det är faktiskt väldigt synd om mig just nu för jag har fått ebola. Eller, det kan vara digerdöden också. Någon påstod dock att det var en s k manlig förkylning så ni fattar ju att det är riktigt jävla illa.
Jag brukar egentligen titulera mig distansryttare, så jag vet egentligen inte vad jag gör här inne.
Så går det ut på att försöka lista ut vilka som inte är fälttävlansryttare?Så tanken med den här tråden är egentligen inte att prata ulvlek, utan att prata om allt möjligt så länge man hävdar att man är fälttävlansryttare?
Dåligt lokalsinne?
Så går det ut på att försöka lista ut vilka som inte är fälttävlansryttare?
Varför läser jag i fälttävlanstråden?
Det vore ett klockrent ulvlekstema!Så går det ut på att försöka lista ut vilka som inte är fälttävlansryttare?
Varför läser jag i fälttävlanstråden?
Eller wanna-be fälttävlansryttare. Jag är ju här.
Det är faktiskt väldigt synd om mig just nu för jag har fått ebola. Eller, det kan vara digerdöden också. Någon påstod dock att det var en s k manlig förkylning så ni fattar ju att det är riktigt jävla illa.
I de andra forumen blir de så sura om någon råkar komma från ämnet, här håller vi oss nog inte till ämnet i en enda tråd
Men @Habina! HUR kan du nånsin få för dig att @fio är god??????
Den ENDA tråden är en bra tråd tycker jag, blir totalt förvirrande för oss gamlingar att behöva klicka så många ggr för att hitta nån att tjattra med. Kolla på @fio, hon virrar ju omkring i total förvirring o hittar snart inte hit utan blindkäpp....
Det vore ett klockrent ulvlekstema!
Varför då? För att du aldrig kommer till start eller?Mäh det tycker inte jag.
Varför då? För att du aldrig kommer till start eller?
Vem vet, tom jag kanske kommer till start i år...Jodå i år ska jag komma till start.... om det inte regnar eller är för varmt
Vem vet, tom jag kanske kommer till start i år...
Den har aldrig sett ett terränghinder i sitt liv!Har den startat nått innan? Du ville ju ha en ft häst, eller?
Den har aldrig sett ett terränghinder i sitt liv! ?
Nej, tanken var inte fälttävlan i första hand men Åke är en sån hjälte att han nog skulle kunna funka utmärkt.