Nä han är omplacerad ... han är hör och häpna ironiskt nog AR häst idag Jag fick ju nya grå i utbyte.Så sant så!
Har du sålt min "lilla grå"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä han är omplacerad ... han är hör och häpna ironiskt nog AR häst idag Jag fick ju nya grå i utbyte.Så sant så!
Har du sålt min "lilla grå"?
Där ser man. AR minsann. Det hade jag aldrig trottNä han är omplacerad ... han är hör och häpna ironiskt nog AR häst idag Jag fick ju nya grå i utbyte.
Korrekt prioriterat!Alltså, jag blir förvirrad av alla de här trådarna som blir en ny tråd helt plötsligt
Och på tal om ulvlekarna är det ju helt omöjligt att bli dödad
Min stackars "fälttävlanshäst" fick stå och vänta 20 minuter extra i släpen efter hoppträningen bara för att jag skulle hinna rösta
Hmm, men tänker att man ändå sparar tid eftersom de kan användas till barnarbete som du så fint illustrerar Får väl se till att ha någon häst i valpstorlek också så jag får ha mina ifredVar försiktig med att skaffa människovalp om du vill behålla hästarna åt dig själv!
Iofs är människovalp rätt bra att ha som stallarbetare också
Hmm, men tänker att man ändå sparar tid eftersom de kan användas till barnarbete som du så fint illustrerar Får väl se till att ha någon häst i valpstorlek också så jag får ha mina ifred
eller om hästen vågar galoppera fram till hindret...där det ligger en ulv bakom...Jodå i år ska jag komma till start.... om det inte regnar eller är för varmt
Det gör ingenting alls
Strålande! När kan du hämta honom?
Ha ha ha! Vilken underbar katt!!
Där ser man. AR minsann. Det hade jag aldrig trott
Tja jag antar att även hästar kan sadla om ibland
Fjärås är ett mycket bra ställe att bo på (säger jag heeeelt opartiskt ).
Jag blir ju nyfiken på vart i Fjärås
Är det runt centrala Fjärås eller mer ute på "Fjärås landet"?
Eller är det en ulv i kattkläder
eller om hästen vågar galoppera fram till hindret...där det ligger en ulv bakom...
Hm...nu när du säger det. Inte alls otroligt.
Aha! Ute i tassemarkernaInte jättelångt från Centrum men inte jättenära heller. Mot Gällinge