Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men hela grejer bygger på att man är aktiv i tråden på något vis eller? Eller hur fasen ska man komma på vilka som är dumma så att man kan försöka rösta ut dem? Eller lekledaren hittar bara på lite hipp som happ?

Nej jag har aldrig förståt rollspel heller, jag har bara den vänstra hjärnhalvan :p

Men hela grejer bygger på att man är aktiv i tråden på något vis eller? Eller hur fasen ska man komma på vilka som är dumma så att man kan försöka rösta ut dem? Eller lekledaren hittar bara på lite hipp som happ?

Nej jag har aldrig förståt rollspel heller, jag har bara den vänstra hjärnhalvan :p

Ja antar att man måste vara aktiv.. men det kan man vara om man inte har ett liv .. och har man ett liv så dör man, jävla skitspel :p

Alltså kan vi inte bara ha en enda tråd som någon föreslog i någon tråd?

Iaf, den där resan Velanders brukar arrangera till Tyskland på vårkanten blir i år hemma i Flyinge. Tips om någon vill på träningsläger :)

Jag har bestämt mig för att ta jobbet hos Andrew Nicholson, tror ni det är ok med en tant på snart 50 :p

Nä men tänk att vara där en hel säsong, även om man får jobba livet ur sig så hade det varit skitkul. Men undrar om man verkligen hade orkat det nu :cautious:

Vi har ju höst och vintertråden och senare vår och sommartråden.. men av någon märklig anledning så använder vi inte dom trådarna vi ska för att tjattra utan det sker alltid i andra trådar :D
Jag gör en! (nej, jag har varken lynchats eller blivit käk än. Funderar däremot på att lyncha @Gabby_Ossi idag... :angel:).

Men @Habina! HUR kan du nånsin få för dig att @fio är god??????:sneaky:

Den ENDA tråden är en bra tråd tycker jag, blir totalt förvirrande för oss gamlingar att behöva klicka så många ggr för att hitta nån att tjattra med. Kolla på @fio, hon virrar ju omkring i total förvirring o hittar snart inte hit utan blindkäpp....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 425
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 636
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar