Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Joo, vi har nog lullat på ett gga bra sätt men tycker att den här tjejen jag rider för vill lite mer än vad jag tycker vi är mogna för, fast det kanske bara jag som tror att vi inte kan??
Joo, vi har nog lullat på ett gga bra sätt men tycker att den här tjejen jag rider för vill lite mer än vad jag tycker vi är mogna för, fast det kanske bara jag som tror att vi inte kan??
Men min Loppis är bussig och har lätt för sig, det är bogarna som man får passa och att hon tar för sig framåt. Ska komma iväg nästa fredag hoppas jag till min "vanliga" tränare. Har också en "blåbärsdressyr" i sikte den 18 april. Antinngen fyraårsprogrammet eller LC1:an..blir spännande, om vi kommer iväg. Åtmindstonde ett litet mål.
Nu gissar jag bara, men det är så som mina tränare också gjort imellanåt. Det sliter ju inte eftersom tanken är ju att få kroppen rätt på hästen för att just minimera slitning. Givetvis ska man utöka storlekarna så fort man fått igenom ställning dock.
jag pratade om övningen som övning dvs vad den går ut på. inte om hästens ålder. Har ju haft flera hästar genom åren så man har ju gjort övningen då o då på olika hästar.