Dejtingtråden del 38

Julbord med min och S avdelning ikväll, ska bli kul 😁
S kommer såklart inte med A kommer och killen som lever för att träna 😁
Pratade i telefon med mitt kaos under tiden jag gjorde mig iordning, som att lyssna på en väldigt underhållande podd 🤣
Blev iaf på väldigt bra humör.

Har matchat med en kille på Tinder, eller det var länge sen nu. Vi har inte setts, livet, men bor hyfsat nära varandra. Vi skriver till varandra hela tiden, han verkar verkligen jättevettig såatteee, jag måste se till att vi ses snart. Känns som det är många gröna flaggor med honom ❤️

Den som var så på igår har nu inte skrivit på över ett dygn 🤷‍♀️ Jag som ändå tyckte hon växte lite och tänkte ge det en chans…

Den andra skriver väldigt lite, finns vissa skäl som jag tror gör att det blir så men jag vill ändå ha lite mer flyt. Har nu föreslagit någon annan app om hon tycker det känns bättre 😊

Amän för bövelen skriv inte "etisk icke-monogami" i din profil om du går bakom din frus rygg och letar efter nån att ligga med! :rage:
Tur att jag frågar ut folk rätt noga innan det blir något ligga av från min sida, för sånt är en dealbreaker för mig. Jag får väl vara glad över att han var ärlig mot mig åtminstone 🤷‍♀️

Amän för bövelen skriv inte "etisk icke-monogami" i din profil om du går bakom din frus rygg och letar efter nån att ligga med! :rage:
Tur att jag frågar ut folk rätt noga innan det blir något ligga av från min sida, för sånt är en dealbreaker för mig. Jag får väl vara glad över att han var ärlig mot mig åtminstone 🤷‍♀️
Jag brukar erbjuda mig o berätta för frun/sambon/flickvän. Än har ingen nappat på erbjudandet. 😄

Matchat med en till från mitt jobb, en elektriker så det är ju ett framsteg att han inte jobbar på samma avdelning som S och A 😆
Stöter på honom lite då och då och han har ett jättegulligt leende och så himla snälla ögon.

Jag har två dejter inplanerat. En promenad med en som verkar urgullig och som (precis som jag) är öppen för att vänskap eller kramkompis också är ett lyckat utfall.

En med en kille som är rätt mycket yngre, inte direkt letar efter en nesting partner (jag dejtar ju främst polyfolk även om jag inte riktigt faller in i den kategorin själv), men vill ha ut ungefär det jag vill av relationer just nu ändå. Han har världens mest leende ögon, är varm, nyfiken och som bonus otroligt kunnig på ett ämne som fascinerar mig. Väldigt intresserad av mitt specialintresse också. :DVerkar definivt attraktiv! Vi ska gå på museum så fort vi kan få ihop respektive schema med museets öppettider.

Båda är givetvis kattälskare!

Skrev med båda på Tinder ett tag. Den som var mest på i början blev tyst och nu har det nog runnit ut i sanden.
Den andra har jag skrivit en del med men det blir mest ”Hur mår du?” ”Vad har ni gjort idag?” ”Hoppas du får en bra dag på jobbet!”. Det ger mig ingenting :arghh:

Hon kommer typ aldrig ha tid att ses heller. Varför försöker man ens? 🙄

Jag blir väldigt ointresserad när någon annan är väldigt på, hittills har i stort sett alla jag chattat med varit väldigt på. Jag känner att jag liksom inte matchar dom i entusiasm alls (+ att jag tycker det känns påklistrat). Antingen är det en viss typ av män som söker sig till mig eller så är väldigt många män extremt entusiastiska inför att träffa okända människor?
Det är i varje fall ett problem för mig, att det blir så omatchat, de är aspeppade och jag är skeptisk på gränsen till motvillig (det handlar om att ev ta en fika inget annat).

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 144
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 255
Senast: Mineur
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 523
Senast: gullviva
·
Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 8 9 10
Svar
182
· Visningar
9 220
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka