Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gick det?Ikväll kommer den där tjejen jag lyckats utveckla en crush på hem till mig. Var typ två månader sedan vi sågs sist då båda haft mycketi livet, men då kändes det bra.
Får se om det utvecklar sig något..
Det gick bra.Hur gick det?![]()
Jag brukar erbjuda mig o berätta för frun/sambon/flickvän. Än har ingen nappat på erbjudandet.Amän för bövelen skriv inte "etisk icke-monogami" i din profil om du går bakom din frus rygg och letar efter nån att ligga med!
Tur att jag frågar ut folk rätt noga innan det blir något ligga av från min sida, för sånt är en dealbreaker för mig. Jag får väl vara glad över att han var ärlig mot mig åtminstone![]()
Haha, ska börja med det medJag brukar erbjuda mig o berätta för frun/sambon/flickvän. Än har ingen nappat på erbjudandet.![]()
Jag brukar erbjuda mig o berätta för frun/sambon/flickvän. Än har ingen nappat på erbjudandet.![]()
Gör som jag gjorde. Ta en bild på din skugga i helkropp. Så kan ingen säga att du inte delar med dig av hur du ser ut.Sugen på att ge Tinder ett försök igen.
Ska försöka få till några nya bilder dock.
Vill inte ha för många selfies.. skulle haft en sån stor spegel hemma en kunde tagit några vettiga i isåfall.
Gör som jag gjorde. Ta en bild på din skugga i helkropp. Så kan ingen säga att du inte delar med dig av hur du ser ut.![]()