DejtingtrÄden del 37

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Exakt. Helst ska han inte ha djur alls. Eller barn. Eller exfru. 🙄
Fast ex Àr vÀl en viss kvalitetssÀkring? Nu vet jag inte vilken Älder du Àr i men en 50-Äring som inte haft lÀngre förhÄllanden tilltalar inte mig.

Men jag hade gĂ€rna trĂ€ffat nĂ„n som inte hade barn som körde med honom đŸ€Ș. Men dĂ„ kan ju denne fĂ„ för sig att han vill ha barn och dĂ„ Ă€r det försent för mig.

Valde bort en jag trĂ€ffade pga att hans hund var en sĂ„n som Ă„t trĂ€d, bla Ă€ppletrĂ€d. Och behövde helst promenera 2-3 timmar om dagen. Den verkade helt galen 😝.

Fast ex Àr vÀl en viss kvalitetssÀkring? Nu vet jag inte vilken Älder du Àr i men en 50-Äring som inte haft lÀngre förhÄllanden tilltalar inte mig.

Men jag hade gĂ€rna trĂ€ffat nĂ„n som inte hade barn som körde med honom đŸ€Ș. Men dĂ„ kan ju denne fĂ„ för sig att han vill ha barn och dĂ„ Ă€r det försent för mig.

Valde bort en jag trĂ€ffade pga att hans hund var en sĂ„n som Ă„t trĂ€d, bla Ă€ppletrĂ€d. Och behövde helst promenera 2-3 timmar om dagen. Den verkade helt galen 😝.
Åt trĂ€d 😂

Om det Àr nÄgon som kommer ihÄg mitt livs sÀmsta ligg med en av mina bÀsta vÀnner som jag inte kan slÀppa att jag tror att jag Àr kÀr i och som jag raggar pÄ nu, men typ blir lite halvdissad av sÄ kan jag uppdatera att jag har tagit det lite chill med honom men ÀndÄ visat vart jag stÄr. Jag var lugn i att jag sÄtt ett frö och att han fÄr processera det. Nu börjar han lÀtta lite och skickar en massa och flirtar mycket mer med mig Àn innan.

Ska bli spÀnnande att se vart det leder. Ska pÄ bröllopsfest pÄ lördag i Göteborg, dÀr jag vet att den kommer sluta relativt tidigt pÄ kvÀllen, sÄ jag kanske kör en bortamatch ifall han slÀpper till. :angel1: :angel1: :angel1:

Absolut ingen massiv besvikelse pĂ„ den gamla bekanta, fortfarande kemi och vĂ€ldigt bra sex... Och hĂ„nglet var fortfarande det bĂ€sta😁 Men ja, han bor ju inte dĂ€r jag bor, sĂ„ nĂ„got mer lĂ€r det ju inte bli, men nu behöver jag iaf inte fundera pĂ„ hur det skulle vara lĂ€ngre!

Om det Àr nÄgon som kommer ihÄg mitt livs sÀmsta ligg med en av mina bÀsta vÀnner som jag inte kan slÀppa att jag tror att jag Àr kÀr i och som jag raggar pÄ nu, men typ blir lite halvdissad av sÄ kan jag uppdatera att jag har tagit det lite chill med honom men ÀndÄ visat vart jag stÄr. Jag var lugn i att jag sÄtt ett frö och att han fÄr processera det. Nu börjar han lÀtta lite och skickar en massa och flirtar mycket mer med mig Àn innan.

Ska bli spÀnnande att se vart det leder. Ska pÄ bröllopsfest pÄ lördag i Göteborg, dÀr jag vet att den kommer sluta relativt tidigt pÄ kvÀllen, sÄ jag kanske kör en bortamatch ifall han slÀpper till. :angel1: :angel1: :angel1:
Lite fascinerad över att du Ă€r kĂ€r i ditt livs sĂ€msta ligg. 🙈

Om ni Àr nÀra vÀnner Àr det inte bÀttre att bara prata om det dÄ eller köra hela det hÀr spelet?

Kan egentligen lÀmna trÄden för jag har hittat allt jag nÄgonsin letat efter. Helgen med distanssnubben var fantastiskt.

Klart slut, varulvstjut.
Vi fÄr skapa en spinoff? InstÀmmer i att det kÀnns fel att skriva om hur braaa allt fortsÀtter att gÄ i just den hÀr trÄden. Jag inser sjÀlv att alla eventuella uppdateringar jag skulle kunna prestera vore rÀtt gulligullvidriga. SÀrskilt för nÄgon som Àr i samma sinnesstÀmning som den jag hade för nÄgra mÄnader sedan nÀr jag lade in den hÀr bilden i min dagbokstrÄd. :cry:

1695924166793.webp

Vi fÄr skapa en spinoff? InstÀmmer i att det kÀnns fel att skriva om hur braaa allt fortsÀtter att gÄ i just den hÀr trÄden. Jag inser sjÀlv att alla eventuella uppdateringar jag skulle kunna prestera vore rÀtt gulligullvidriga. SÀrskilt för nÄgon som Àr i samma sinnesstÀmning som den jag hade för nÄgra mÄnader sedan nÀr jag lade in den hÀr bilden i min dagbokstrÄd. :cry:

Visa bifogad fil 137513
Alla som Ă€r lyckliga och nykĂ€ra fĂ„r jĂ€ttegĂ€rna starta en egen trĂ„d sĂ„ jag kan ignorera den. 🙄

Mvh Bitter

Visa bifogad fil 137513
Haha ja vi fĂ„r nog göra det 🙈

Jag kallade mig sjÀlv kÀnslomÀssigt död för nÄgra mÄnader sedan. Men om man googlar ordet nykÀr sÄ lÀr man fÄ upp min och distanssnubbens sms-konversation sÄ helt död var jag nog inte.

Visa bifogad fil 137513

Haha, vafan jag blir glad av det och kĂ€nner hopp för framtiden đŸ„°

Om ni Àr nÀra vÀnner Àr det inte bÀttre att bara prata om det dÄ eller köra hela det hÀr spelet?
HĂ„ller med. Dessutom @Ramona tycker jag att du talar vĂ€ldigt respektlöst om honom, han Ă€r ”sĂ€msta ligget” som förhoppningsvis ska ”slĂ€ppa till”. FĂ„r taskiga vibbar av dina inlĂ€gg och kan inte se en man komma undan med att skriva likadant som du gör.

Samtycke Àr bra grejer för övrigt; dvs samtycke som inte tjatats eller bearbetats fram.

Bara för att jag har varit extra bitter och grinig idag sĂ„ fick jag kramas! 😁

Han som ville ses hemma hos mig gick med pĂ„ att ses pĂ„ offentlig plats först. SĂ„ offentligt det blir i den hĂ€r hĂ„lan.. 🙈😂

Han Ă€r vĂ€l inte riktigt min typ men jag har lovat mig sjĂ€lv att ge honom en chans. Men vi fĂ„r ju se vad han tycker först. 😅

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa trÄden till... Men normen Àr vÀl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
R
Kropp & SjĂ€l Detta kanske Ă€r ett lite annorlunda Ă€mne, sĂ„ jag Ă€r beredd pĂ„ att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nĂ„n gör det sĂ„ kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag lÄste förra trÄden eftersom den var uppe i 2000 inlÀgg men tÀnkte att vi kan fortsÀtta dela med oss av fina bilder hÀr :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 173
Senast: Lilla
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 mÄnader. VÀldigt mkt kÀrlek mellan oss. Vi bor pÄ olika orter men trÀffas sÄ ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV