Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte hur många jag har swajpat vänster på bara för att de har fel hundras!Av någon anledning har jag hakat upp mig på valet av hund hos en jag dejtar. Jag har inget emot små hundar alls men denna är någon märklig korsning och import. Jag tycker inte det är bra alls av vad jag fått höra. Inte träffat hunden än. Samtidigt är jag osedvanligt kräsen? Det är inte hunden jag vill dejta men det stör mig. Min hund är väldigt okomplicerad med andra hundar så där är jag inte orolig.
Jag tänker att det kan hänga ihop med synen på hund? Att det kan skava att träffa någon som tycker det är "okej" med en import och dessutom konstig korsning = potentiell valpfabrikshund som bara ska se söt ut? Jag hade nog haft svårt att träffa någon som tyckte importerade "gatuhundar" var niceAv någon anledning har jag hakat upp mig på valet av hund hos en jag dejtar. Jag har inget emot små hundar alls men denna är någon märklig korsning och import. Jag tycker inte det är bra alls av vad jag fått höra. Inte träffat hunden än. Samtidigt är jag osedvanligt kräsen? Det är inte hunden jag vill dejta men det stör mig. Min hund är väldigt okomplicerad med andra hundar så där är jag inte orolig.
Tror jag inte jag skulle dejta någon som har hund. Har typ aldrig träffat på en man som faktiskt tränar sin hund i min ålder. (Och skulle absolut inte dejta någon som valt en liten fluffboll, gatuhund eller blandras. )Jag tänker att det kan hänga ihop med synen på hund? Att det kan skava att träffa någon som tycker det är "okej" med en import och dessutom konstig korsning = potentiell valpfabrikshund som bara ska se söt ut? Jag hade nog haft svårt att träffa någon som tyckte importerade "gatuhundar" var nice
Jag höll på att inte swipea på F för han hade en bild på sin hund med flexikoppel Sen visade det sig rätt snabbt att vi har hyfsat samma syn på hunderiet och annars hade det aldrig funkat. Och om han bara sett min hund hade han trott det var en handväskund men som tur var spårade vi på första dejten så var alla sådana saker ur värdenAv någon anledning har jag hakat upp mig på valet av hund hos en jag dejtar. Jag har inget emot små hundar alls men denna är någon märklig korsning och import. Jag tycker inte det är bra alls av vad jag fått höra. Inte träffat hunden än. Samtidigt är jag osedvanligt kräsen? Det är inte hunden jag vill dejta men det stör mig. Min hund är väldigt okomplicerad med andra hundar så där är jag inte orolig.
Nä jag kan nog känna lite lika jag tror inte jag sett en enda man på kurserna jag (7-8 st) varit på, ett fåtal (typ 2-3 st) har varit med sin kvinnliga partnerTror jag inte jag skulle dejta någon som har hund. Har typ aldrig träffat på en man som faktiskt tränar sin hund i min ålder. (Och skulle absolut inte dejta någon som valt en liten fluffboll, gatuhund eller blandras. )
Vet inte hur många jag har swajpat vänster på bara för att de har fel hundras!
Exakt. Helst ska han inte ha djur alls. Eller barn. Eller exfru.Fullt förståeligt. Jag swipade vänster på alla med hund, min hund ville vara ensambarn och inte dela livet med någon ouppfostrad barbacka
Exakt. Helst ska han inte ha djur alls. Eller barn. Eller exfru.
Att vara själv har sina fördelar.Ännu en sak jag funderat mycket på de senaste dagarna.
Jag har alltid eller nästan alltid varit tillsammans med någon sen ungdomsåren.
Nu har jag varit singel ett tag och känner mig vilsen. Eller vilsen är jag inte precis men ändå inte helt klar med vad jag söker.
Börjar fundera mer i banor om jag alls vill ha någon.
Detta kan självklart ingen här svara på men jag ser många fördelar med att vara själv. Rå om mig själv. En ny upplevelse och jag njuter av det.
Ännu en sak jag funderat mycket på de senaste dagarna.
Jag har alltid eller nästan alltid varit tillsammans med någon sen ungdomsåren.
Nu har jag varit singel ett tag och känner mig vilsen. Eller vilsen är jag inte precis men ändå inte helt klar med vad jag söker.
Börjar fundera mer i banor om jag alls vill ha någon.
Detta kan självklart ingen här svara på men jag ser många fördelar med att vara själv. Rå om mig själv. En ny upplevelse och jag njuter av det.
Vet inte hur många jag har swajpat vänster på bara för att de har fel hundras!
Önskar jag kunde kombinera dom till en person, då hade det varit perfektOkey, från noll till att jag just nu verkar bolla två dejt-projekt