Vi pratar hela tiden. Vet inte om det är något spel egentligen. Vi får väl se.Om ni är nära vänner är det inte bättre att bara prata om det då eller köra hela det här spelet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi pratar hela tiden. Vet inte om det är något spel egentligen. Vi får väl se.Om ni är nära vänner är det inte bättre att bara prata om det då eller köra hela det här spelet?
Äsch, låt dem vara kvar. De är strax aktiva och letar efter ny igen.Alla som är lyckliga och nykära får jättegärna starta en egen tråd så jag kan ignorera den.
Mvh Bitter
Äsch, låt dem vara kvar. De är strax aktiva och letar efter ny igen.
Jag tror nog inte att @Ramona var döseriös med det där, och att man inte ska läsa in att hon hoppas alla misslyckas/att det tar slut för dom som faktiskt har hittat någon.Hm, det kanske inte var det allra vänligaste att önska någon annan? Jag undviker själv att skriva här i tråden pga är numera i en relation, men jag önskar att alla här i tråden som vill träffa någon på det sätt som passar dem också gör det. @Yeah but kan inte du starta en sån där tråd för oss som inte riktigt platsar här längre? Vem vet, vi kanske är tillbaka här tidigare än vi anar just nu, men det är ju kul att få vara glad och kär medan det varar iallafall...
Jag förstår att det inte var allvarligt menat men tycker personligen inte att det var så kul. Om jag pratar utifrån mig personligen så har jag väldigt nyligen träffat någon och det finns helt klart fortfarande en stor risk att det tar slut, vi håller fortfarande på att lära känna varandra och allt är väldigt skört. Om man varit tillsammans i flera år är det ju ett helt annat läge.Jag tror nog inte att @Ramona var döseriös med det där, och att man inte ska läsa in att hon hoppas alla misslyckas/att det tar slut för dom som faktiskt har hittat någon.
Men jag vet inte, andra kanske missuppfattar en för något allvarligt
Ja oj, det var en trevlig dag fick ett gulligt meddelande sen på kvällen. Jag hoppas och tror vi ska ses igen.
Det är ju inte dejting i sig, men känner mig nöjd med att ha det såhär ändå!
Det är ju väldigt tråkigt med människor som är bittra och önskar andra olycka, då kanske man ska jobba lite på sig själv istället för att vilja att människor ska vara lika olyckliga som en själv. Tycker inte heller att det är ett kul "skämt" i en tråd där folk skriver om dejting.Jag förstår att det inte var allvarligt menat men tycker personligen inte att det var så kul. Om jag pratar utifrån mig personligen så har jag väldigt nyligen träffat någon och det finns helt klart fortfarande en stor risk att det tar slut, vi håller fortfarande på att lära känna varandra och allt är väldigt skört. Om man varit tillsammans i flera år är det ju ett helt annat läge.
Kanske dejt i helgen med en väldigt trevlig kille utan barn
Jag tycker det är skitsvårt att inte gå händelser i förväg när man hittat någon som verkar riktigt vettigDejt på söndag! Ser framemot den? brukar jag inte göra..
Men han vill leva i ett zoo Han åker inte skidor i fjällen på vintern utan han vandrar vår-höst
Han bad om ursäkt för HAN inte tänkt på vart jag ska ha MINA hundar när vi ska dejta
Han har googlat fram fik en får ta med hunden till
ska försöka att inte hypea för mycket
Mentalt så gifter jag mig med alla som jag klickar med i text långt innan vi har träffats. Men jag försöker tagga ner där..Jag tycker det är skitsvårt att inte gå händelser i förväg när man hittat någon som verkar riktigt vettig
Helst skulle jag spolat fram tiden så man slapp den där ovetskapen
Kanske dejt på fredag. Men då kan jag ju inte klippa mig nästa onsdag?!
Men vem är bitter och önskar andra olycka? Du läser ju in saker i någonting som inte finns.Det är ju väldigt tråkigt med människor som är bittra och önskar andra olycka, då kanske man ska jobba lite på sig själv istället för att vilja att människor ska vara lika olyckliga som en själv. Tycker inte heller att det är ett kul "skämt" i en tråd där folk skriver om dejting.
Hög igenkänningsfaktor på denMentalt så gifter jag mig med alla som jag klickar med i text långt innan vi har träffats. Men jag försöker tagga ner där..