Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker det är skitsvårt att inte gå händelser i förväg när man hittat någon som verkar riktigt vettig 😅
Helst skulle jag spolat fram tiden så man slapp den där ovetskapen 😂

Ja jag håller med! En vill komma till det där stadiet där en är bekväma med varandra direkt liksom 😁
Jag försöker tänka negativt nu för jag inte ska gå händelserna i förväg. Men har inte kommit på nått negativt… eller ah jag kan bara tänka att han inte kommer gilla mig 😂

Det började bra iaf. Kom överens om att äta på hotellet han var på över natten pga inte så hög ljudvolym. Men beställde mat från annat ställe. Hade påtalat allergin innan mest pga en tidigare dejt beställde kycklingspett med jordnötssås och det är att gå lite långt även om jag inte är superkänslig. Så allt lugnt och inga konstiga rätter.

Åt en tugga av en typ chicken tikka masala och kände att det kliade på tungan så åt inget mer. Efter ett tag så blev det obehagligt så vi gick till apotek och köpte antihistaminer som jag tog. Sen efter kanske 20 minuter svullnade hela ansiktet upp och tungan och halsen också fick jag nässelutslag överallt. Helt knasigt

Så det blev ett samtal med 112, kom en ambulans med sirener på studs iom att vi var i stan (tack och lov) och sen har jag fått massor av kortison och antihistaminer och adrenalin i inhalator osv.

Vårdpersonalen frågade stackars dejten om mitt personnummer osv 🤣🤣🤣

Han fick såklart inte följa med men höll kontakten och sen när jag var färdigbehandlad och observerad (drygt 5h) så promenerade jag till hotellet (han försökte insistera på taxi men skönt att gå) och så sov jag där ett par timmar. Väldigt oskyldigt.

Men det blev ju lite märkligt. Svårt att utvärdera själva dejten men om han inte blev skrämd för livet tänker jag repris. Utan mat som någon annan har lagat 🙈

Han säger sig inte vara traumatiserad iaf. Det är ju bra. Och sade att det var bra innan jag höll på att dö 🤣🤣

Dejt idag. Vi gick på en dejt för typ två år sen och då dissade jag honom efteråt. 🙈

Men jag har känt att jag vill ge honom en andra chans och för ett tag sen så matchade vi igen.

Jättegullig kille men jag vet inte om jag vill nått mer än ev vänner. 😅 Jag känner mig korkad när jag är med honom och det är inget jag är van vid.. 😂

Dejt idag. Vi gick på en dejt för typ två år sen och då dissade jag honom efteråt. 🙈

Men jag har känt att jag vill ge honom en andra chans och för ett tag sen så matchade vi igen.

Jättegullig kille men jag vet inte om jag vill nått mer än ev vänner. 😅 Jag känner mig korkad när jag är med honom och det är inget jag är van vid.. 😂
Men åh, varför känner du dig så?
Jag har också träffat nån sån kille, det blev inte så många dejter, för jag gillar inte den känslan alls. Vet inte om det var att han kändes "överlägsen" i sitt sätt/tal eller vad det var, men var inte trevligt alls.

Jag har också träffat nån sån kille, det blev inte så många dejter, för jag gillar inte den känslan alls. Vet inte om det var att han kändes "överlägsen" i sitt sätt/tal eller vad det var, men var inte trevligt alls.

Jag träffade också en sån kille några gånger, det var verkligen fruktansvärt. Känslan efter våra dejter var liksom att jag kände mig rätt värdelös.

Han har en master och har pluggat ungefär hela livet och jag har exakt noll högskolepoäng. 😂 Jag är inte van vid att umgås med akademiker så det känns oväntat jobbigt faktiskt. 😅

Han har en master och har pluggat ungefär hela livet och jag har exakt noll högskolepoäng. 😂 Jag är inte van vid att umgås med akademiker så det känns oväntat jobbigt faktiskt. 😅
Du pratar ju med massor av bukefolk. Du vet väl inte hur många högskolepoäng alla har? Många här har pluggat massor, så jag tror inte att det har med det att göra. Han kanske bara var dryg (oavsett poäng eller inte)?

Du pratar ju med massor av bukefolk. Du vet väl inte hur många högskolepoäng alla har? Många här har pluggat massor, så jag tror inte att det har med det att göra. Han kanske bara var dryg (oavsett poäng eller inte)?
Det är stor skillnad att diskutera och prata med någon i verkligheten vs folk på nätet. Man kan känna sig korkad utan att den andra personen är dryg.

Utskälld….för vad?
Ja du det var allt möjligt. På att jag är dålig på att höra av mig. Att jag inte ville dela på notan. Vilket inte ens stämmer alls. Jag hann inte fråga förrän han tog fram plånboken och då förutsatte jag att han ville betala.
Innan det tjafsade vi om politik som vi är helt oense om.
Sen blev han nästan lite läskig när jag var tvungen ta mig hemåt. Inget han sa direkt men mer blickar och hur han tog på mig.
Kommer aldrig träffa honom igen. Skönt att ha det klarlagt.

Det är stor skillnad att diskutera och prata med någon i verkligheten vs folk på nätet. Man kan känna sig korkad utan att den andra personen är dryg.
Jo, jag pratar/diskuterar också med folk både IRL och nätet. Men jag tycker nog inte att det är så stor skillnad. Mer än att man kan ta mer tid på sig på nätet om man vill. Är det så du menar?

Det jag menade var att @mysboll verkar vara en skärpt och smart person.

Ja du det var allt möjligt. På att jag är dålig på att höra av mig. Att jag inte ville dela på notan. Vilket inte ens stämmer alls. Jag hann inte fråga förrän han tog fram plånboken och då förutsatte jag att han ville betala.
Innan det tjafsade vi om politik som vi är helt oense om.
Sen blev han nästan lite läskig när jag var tvungen ta mig hemåt. Inget han sa direkt men mer blickar och hur han tog på mig.
Kommer aldrig träffa honom igen. Skönt att ha det klarlagt.
Ojoj, scary :eek: Bra att det var på offentlig plats du träffade honom och inte behöver ha kontakt mer!

Jaha. Då skriver nån tjomme på messenger.
Jag svara trevligt men undrar om vi pratat innan?
”Ja vi har setts för längesen på tävling, hästhoppning”
Jag har ju dock knappt varit på någon tävling o är skitosocial so I call bullshit.
Kom fram att han ljög.

”vill du hitta på nått nån dag?” frågar han då

Nä.

Vaknade lördag morgon helt jävla dunderförkyld så var tvungen ställa in lunchdaten.
Var nog lika bra det för han visade sig vara värsta mansbäbisen när det kom till kritan.
Dodge a bullet där tror jag :eek:
Däremot kom jag i kontakt med en annan snubbe via singelgruppen på FB igår. Sen har jag fortfarande Tinderdejten från mellandagarna som faktiskt aviserat han vill ses igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 173
Senast: Lilla
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV