Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Happ. Träffade en man idag som jag tidigare sett som extremt attraktiv. Det var ett tag sedan vi träffades nu. Han tycker lika mycket om mig nu som tidigare. Jag? Jag kände mig lika "död" som @Bison brukar beskriva sig. Det var inte fel att umgås lite med honom, men det gav mig inget heller :grin: Så tråkig jag är.

Hahaha!
Känner igen mig, man kunde likagärna legat i soffan och kollar på en serie själv.

Har åkt på en släng av känsloskräckångest och får inga klara besked om när vi kan ses för att prata, så jag misstänker att jag kommer känna såhär ett tag till... :meh:

Jag och sambon har skaffat tinder för skojs skull, kan vara roligt att prata med folk tänkte vi, varken jag eller sambon har haft det så det ska bli intressant. Han är uppe i tre matcher på 10 min och jag en. :laugh:

Ok. Orkade inte swipa mer.

Sambon slutade på 10 matcher efter 30 min och jag 11. Så ganska lika! Slås av hur mycket snygga kvinnor som har fina profiler medens männen har riktigt dåliga bilder osv. Var mycket roligare att swipa på tjejerna!

Känns lite jobbigt dock. Typ som att beställa pizza på nätet. Blir väldigt... ja, omänskligt på något vis?

Ok men för mig känns det lite som att han utnyttjar just detta just nu för att hålla kvar dig så att säga.

Att prata om den relation vi har. Om den ska upphöra eller utvecklas etc, när han har barnvecka tycker inte jag är direkt idealt på något sätt.

Du och andra kanske tycker annat, men jag personligen föredrar att det inte finns barn i närheten när sånt ska pratas om.

Att prata om den relation vi har. Om den ska upphöra eller utvecklas etc, när han har barnvecka tycker inte jag är direkt idealt på något sätt.

Du och andra kanske tycker annat, men jag personligen föredrar att det inte finns barn i närheten när sånt ska pratas om.

Kan ni inte ta det via telefon?

Ok. Orkade inte swipa mer.

Sambon slutade på 10 matcher efter 30 min och jag 11. Så ganska lika! Slås av hur mycket snygga kvinnor som har fina profiler medens männen har riktigt dåliga bilder osv. Var mycket roligare att swipa på tjejerna!

Känns lite jobbigt dock. Typ som att beställa pizza på nätet. Blir väldigt... ja, omänskligt på något vis?
Antar att din sambo swipade höger på betydligt fler ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 099
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 669
Senast: lilsan
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka