Inte vad jag vet, den funkar normalt iallafall.
Facebook har tydligen blivit hackat igen. Passade på att logga ut från alla mina aktiva sessioner (4 stycken var uppenbarligen inte jag, från städer jag inte varit i), samt byta lösenord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte vad jag vet, den funkar normalt iallafall.
Facebook har tydligen blivit hackat igen. Passade på att logga ut från alla mina aktiva sessioner (4 stycken var uppenbarligen inte jag, från städer jag inte varit i), samt byta lösenord![]()
Facebook har tydligen blivit hackat igen. Passade på att logga ut från alla mina aktiva sessioner (4 stycken var uppenbarligen inte jag, från städer jag inte varit i), samt byta lösenord![]()
Happ. Träffade en man idag som jag tidigare sett som extremt attraktiv. Det var ett tag sedan vi träffades nu. Han tycker lika mycket om mig nu som tidigare. Jag? Jag kände mig lika "död" som @Bison brukar beskriva sig. Det var inte fel att umgås lite med honom, men det gav mig inget hellerSå tråkig jag är.
Är less på serier och allt vad filmer heter dessvärre.Hahaha!
Känner igen mig, man kunde likagärna legat i soffan och kollar på en serie själv.
Men typ! Nu var vi ute och gick promenad, och det var ganska fint, så det gav mig ändå något. Men jag hade lika gärna tagit promenaden självHahaha!
Känner igen mig, man kunde likagärna legat i soffan och kollar på en serie själv.
Alltså det är väl bara avsluta det själv så slipper du våndas?Har åkt på en släng av känsloskräckångest och får inga klara besked om när vi kan ses för att prata, så jag misstänker att jag kommer känna såhär ett tag till...![]()
Alltså det är väl bara avsluta det själv så slipper du våndas?
Ok men för mig känns det lite som att han utnyttjar just detta just nu för att hålla kvar dig så att säga.Att ignorera vad jag behöver för att gå vidare, funkar inte för min del även om det säkerligen funkar för en del. Jag behöver få säga mitt, för att få ett riktigt avslut och jag hör till skaran som inte tar sånt via text.
Jag och sambon har skaffat tinder för skojs skull, kan vara roligt att prata med folk tänkte vi, varken jag eller sambon har haft det så det ska bli intressant. Han är uppe i tre matcher på 10 min och jag en.![]()
Ok men för mig känns det lite som att han utnyttjar just detta just nu för att hålla kvar dig så att säga.
Att prata om den relation vi har. Om den ska upphöra eller utvecklas etc, när han har barnvecka tycker inte jag är direkt idealt på något sätt.
Du och andra kanske tycker annat, men jag personligen föredrar att det inte finns barn i närheten när sånt ska pratas om.
Antar att din sambo swipade höger på betydligt fler ?Ok. Orkade inte swipa mer.
Sambon slutade på 10 matcher efter 30 min och jag 11. Så ganska lika! Slås av hur mycket snygga kvinnor som har fina profiler medens männen har riktigt dåliga bilder osv. Var mycket roligare att swipa på tjejerna!
Känns lite jobbigt dock. Typ som att beställa pizza på nätet. Blir väldigt... ja, omänskligt på något vis?
Antar att din sambo swipade höger på betydligt fler ?
Det var inte det jag frågade. Swipade ni höger på lika många ?Vi swipade på lika många.
Det var inte det jag frågade. Swipade ni höger på lika många ?
Får jag fråga hur man loggar ut från alla aktiva sessioner? På mobil/dator?