Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni några gemensamma intressen? Gå på någon utställning?Kul att få utseendebeskrivningar av dem ni dejtar!
Vi har skrivit om det tidigare minns jag, men jag behöver friska upp minnet... har ni några tips på bra första-dejten-aktiviteter? Då min ev dejt har en bit att åka (han skrev att han kunde komma till mig) får det gärna vara något mer än t ex promenad + äta mat typ även fast det är trevligt förstås.
Saker man kan prata samtidigt som man gör (typ inte bio). Kanske någon utställning/museum eller liknande? Lagom rörligtKul att få utseendebeskrivningar av dem ni dejtar!
Vi har skrivit om det tidigare minns jag, men jag behöver friska upp minnet... har ni några tips på bra första-dejten-aktiviteter? Då min ev dejt har en bit att åka (han skrev att han kunde komma till mig) får det gärna vara något mer än t ex promenad + äta mat typ även fast det är trevligt förstås.
Bowling eller biljard tycker jag är lämpliga aktiviteter som första dejt - något att göra samtidigt som man kan prata.Kul att få utseendebeskrivningar av dem ni dejtar!
Tror jag är för dålig förlorare för att ge mig på något sådant för en första dejt ^^Bowling eller biljard tycker jag är lämpliga aktiviteter som första dejt - något att göra samtidigt som man kan prata.
Kul att få utseendebeskrivningar av dem ni dejtar!
Har ni några gemensamma intressen? Gå på någon utställning?
Kan ni inte ha något picknickliknande någonstans? Tänker att det blir lite som att vara ute och campa fast mer dejtinganpassatJa, det verkar det som om vi har Vi gillar båda att vara ute och campa, vandra och cykla, laga mat över öppen eld/på stormkök osv. Fast det är väl det jag vet ungefär och känner att jag vill inte dra iväg för långt ut i skogen på första dejten... Utställningar finns det väldigt ont om här där jag bor är jag rädd... Tack för tips
@Masqueradee @starcraft @Bison Tack för tipsen, jo något sånt hade ju varit bra, finns som sagt bara lite ont om aktiviteter här... men något ska det väl finnas!
Jag har haft mycket bättre framgång på Bumble än Tinder, föredrar det.Måste bara säga det.
Att Bumble är ett skämt. Swipade på typ 10 stycken sen var det slut... Kanske swipade höger på 2 av dom.
Jag har haft mycket bättre framgång på Bumble än Tinder, föredrar det.
Kan ni inte ha något picknickliknande någonstans? Tänker att det blir lite som att vara ute och campa fast mer dejtinganpassat
Har en kollega som jag känt sen gymnasiet. Vi hade utbildning igår och pratade en del. Han berättade lite i förbifarten att jag matchat på Tinder med en kompis till honom. Kompisen hade frågat om mig och kollegan avrådde pga att jag är hopplös med killar, tröttnar på allt och alla och kommer välja min häst först.
Tack för hjälpen gamle vän