Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snubblade på en snubbe på krogen igår och jag kände såhär här jag gick hem :banghead:

Jag fick hela hans livshistoria berättad på mig (observera på mig, inte för mig..) medan han inte ens kunde bry sig om att se på mig. Sen när han äntligen var klar följde en kort stund innan han kollade på mig och kläcker ur sig ”alltså det här med metoo har gått alldeles för långt”, och då tände jag till på alla cylindrar och förklarade sakligt allt som hänt mig typ bara den senaste veckorna, och han bara ryckte på anklarna och sa ”men jag håller ändå fast vid det”.
Sen blev han irriterad över att jag inte följde med honom hem :cautious::wtf:

Jag har nu tagit bort närmare hundra (100!) inlägg som alla följde samma mönster. Fortsätter ni att diskutera kvinnors utseende och drar "vem har det svårast"-grejen så mycket som en gång till så kommer tråden att låsas igen.

Delar med mig av ett hett tips också: Diskuterar du med någon och känner att ni inte kommer någonstans - sluta diskutera. Det är sällan värt varken tiden, energin eller frustrationen.

/Mod

Nu har Köpenhamn åkt hem. Jag skuttar runt på rosa moln trots all vardagskänsla över besöket. Han har träffat min ”primärpartner” aka bästa väninnan och hennes barn, och väninnans mamma. Vi var med ungefär 50 andra familjer i skogen på en naturlekplats och grillade. Och han tyckte att det var TREVLIGT (!). En keeper! Eftersom sonen vägrade sova själv så slutade det med att vi sov i samma säng allihop, vilket han också var okej med. Sonen var dock lite anti att vi kramades så mycket och sa att vi skulle ”sluta bråka”. En vanesak kanske. För det mesta tyckte han om honom, och Köpenhamn gjorde sitt bästa för att försöka skapa en bra och naturlig relation med honom.

Jag är jättenyfiken :D Hur ser Köpenhamn ut?? Självklar ingen bild, men kan du förklara om han påminner om ngn kändis el dyl :D?
Det var ju ändå en kul fråga. Kanske borde vi beskriva närmare på alla? Köpenhamn har ett spännande ansikte som ser olika ut från olika vinklar, men om jag skulle jämföra med en kändis så blir det en ultrablond Ben Stiller, och längre (vet inte exakt men minst 185). Jag har alltid haft en förkärlek till mörkt hår och bruna ögon så jag har gjort en 180 där. Mycket vältränad men inte smal utan kanske 10-15 kg övervikt? En av de sakerna som jag tycker är mycket attraktivt med honom är att han är väldigt rak i ryggen. Många långa människor hukar sig lite omedvetet men han rör sig som en kort människa och det tycker jag är snyggt.

Nu har Köpenhamn åkt hem. Jag skuttar runt på rosa moln trots all vardagskänsla över besöket. Han har träffat min ”primärpartner” aka bästa väninnan och hennes barn, och väninnans mamma. Vi var med ungefär 50 andra familjer i skogen på en naturlekplats och grillade. Och han tyckte att det var TREVLIGT (!). En keeper! Eftersom sonen vägrade sova själv så slutade det med att vi sov i samma säng allihop, vilket han också var okej med. Sonen var dock lite anti att vi kramades så mycket och sa att vi skulle ”sluta bråka”. En vanesak kanske. För det mesta tyckte han om honom, och Köpenhamn gjorde sitt bästa för att försöka skapa en bra och naturlig relation med honom.
Hahaha åh en sak hände nyss som hade kunnat göra besöket väääldigt awkward. Jag säger till sonen flera gånger om dagen att jag älskar honom. Jag tycker det är viktigt, min egen mamma gör inte det utan tycker att man "slösar" på orden om man säger dem för ofta. Så jag överkompenserar nog lite. Men hur som helst så tittar sonen på mig och säger "mamma älskar Köpenhamn". Eh... Jag försökte ha ett litet prat om skillnaden på att vara förälskad/tycka om och att älska någon men det gick rakt över huvudet på en som knappt förstår ordets innebörd. Nu kommer jag bli apnervös för om de ska träffas fler gånger :nailbiting:

Det var ju ändå en kul fråga. Kanske borde vi beskriva närmare på alla? Köpenhamn har ett spännande ansikte som ser olika ut från olika vinklar, men om jag skulle jämföra med en kändis så blir det en ultrablond Ben Stiller, och längre (vet inte exakt men minst 185). Jag har alltid haft en förkärlek till mörkt hår och bruna ögon så jag har gjort en 180 där. Mycket vältränad men inte smal utan kanske 10-15 kg övervikt? En av de sakerna som jag tycker är mycket attraktivt med honom är att han är väldigt rak i ryggen. Många långa människor hukar sig lite omedvetet men han rör sig som en kort människa och det tycker jag är snyggt.

Jag kan fortsätta med E :D
Rödlätt hår, väldigt bruna ögon. Lite fräknar. Över 190, normal kroppsbyggnad, ser ändå lite tränad ut.

Babyface (men han är ju fortfarande ung så) utan nån rejäl ansiktsbehåring :(

Jag kan fortsätta med E :D
Rödlätt hår, väldigt bruna ögon. Lite fräknar. Över 190, normal kroppsbyggnad, ser ändå lite tränad ut.

Babyface (men han är ju fortfarande ung så) utan nån rejäl ansiktsbehåring :(
Låter precis som min gamla klasskompis! Kombon av rött hår och bruna ögon är väldigt läcker :love:

Va på värsta lyckade dejten ikväll! Har så mycket just nu så hade egentligen inte tid, men tänkte WTF, söndag kväll är ändå trist.

En mexikansk kille från tinder. Fick snacka spanska hela kvällen. Så trevlig och dessutom snygg. 3h på baren blev det med ett långt hångel innan vi sa hejdå.

Det här behövde jag verkligen efter det med grannen och den hemska dejten jag va på förra helgen.

Kan inte sluta le nu.

@sorbifolia saknar jag också uppdatering från - har det hänt något nytt?

Kul att bli saknad! :heart Anledningen att jag inte uppdaterat på ett tag är att det varit lite fram och tillbaks den senaste tiden och jag har inte riktigt kunnat bestämma mig för vad jag velat - men nu har exmaken och jag beslutat att vi ska ge "oss" en till chans.... Han har förändrat sig jättemycket det senaste halvåret och vi fungerar mycket bättre tillsammans nu än tidigare. Så han har mer eller mindre flyttat in och vi har båda slutat att dejta andra.

Oh and by the way - jag tycker inte alls om skägg, förutom hans. :angel: Det ser ut typ såhär: (lite kortare bara)
bartstil-m-C3-A4nner.jpg

(Utöver det så är han kortare och mulligare än killen på bilden :p men liknande hår :D)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 097
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 669
Senast: lilsan
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 859
Senast: corzette
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010