Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prova logga in med Facebook då?
I morse kom det upp att jag var tvungen att logga in igen, med antingen Facebook eller telefonnummer.
Jag valde Facebook (igen) och vips var jag med i matchen igen![]()
Vad händer?Gjort det, funkar inte...
Testat installera om flera gånger också.
Det där innebär att du har blivit bannad från tinder av någon anledning. Antar att många rapporterat dig eller nåt. Så du måste göra konto med annan facebook/telefonnummer.
Jag vet inte men om du använder annat facebookkonto så går det.Vajahapp. Undrar varför!
Kommer jag aldrig mer kunna ha tinder då?
Jag vet inte men om du använder annat facebookkonto så går det.
Kan ju vara någon tillfällig bugg också men antagligen inte. Vad det är för är ju såklart omöjligt att säga men mycket möjligt att det är någon sorts autofunktion som följd av att tillräckligt många anmäler alternativt om du nu skulle skrivit något riktigt illa.Fattar inte varför nån skulle ha anmält mig.
Nåja, får väl försöka hitta nån bortanför tinder då![]()
Kan ju vara någon tillfällig bugg också men antagligen inte. Vad det är för är ju såklart omöjligt att säga men mycket möjligt att det är någon sorts autofunktion som följd av att tillräckligt många anmäler alternativt om du nu skulle skrivit något riktigt illa.
Det är antagligen en autofunktion som triggats av något.Jag hann inte ens skriva till nån och hade ingen presentation. Inga konstiga bilder heller...
Vad är det som gör att du tror det är mer sannolikt än en bugg?Det är antagligen en autofunktion som triggats av något.
Felmeddelandet 40303:Vad är det som gör att du tror det är mer sannolikt än en bugg?
@pepp Har du testat att ta bort appen och installera om den?
Vad är det som gör att du tror det är mer sannolikt än en bugg?
@pepp Har du testat att ta bort appen och installera om den?
Aha!Felmeddelandet 40303:
"Login error: "Something went wrong 40303" & "Something went wrong 40305"
If you’re seeing either of these error messages, your account has been removed and banned from Tinder for violating our Terms of Service or Community Guidelines. The safety of our users is very important to us. You will not be able to create a new Tinder profile using your Facebook account and/or phone number.
Tinder Plus and Tinder Gold subscribers:
Please refer to our Terms of Service and Community Guidelines for more information."
- If you subscribed using your iPhone or Android device, you'll need to cancel your subscription yourself. For steps on how to cancel, please visit our FAQ at www.gotinder.com/faq.
- If you subscribed using Tinder.com, your subscription has been automatically canceled.
Har din fb blivit hackad?Jo.. flera gånger nu.. funkar inte![]()
Har din fb blivit hackad?
Nej men han borde ju skrivit att HAN gillar att pyssla i trädgården som behöver ett lyft. Inte tala om att HON ska göra det, varken ensam eller med honom.Kan ju vara allt från lämpligt väder till trädgårdsodlingen till inneväder - så igentligen säger det ingenting. Kan vara allt från att den denne söker ska passa på att sköta hushållet till att det gemensamt kan vara roligt att tända i bakugnen en kulen höstdag. En typisk grej där det vore vettigare att bara bläddra vidare och inte läggga nån värdering i överhuvudtaget.