Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har verkar det var en trend att beskriva sig sjalv som "Sapiosexuell" - o jag vet inte, tycker det kanns lite.. ehh.. up oneself?
Stelt, snobbigt? Du lar ju avlasa av profilen om nagon ar en "bimbo" enligt din egna definition, sa swipe:a inte hoger sjalv da?

Hon ser väldigt snobbig ut både på bild och text. Så där har du rätt.
Intelligent, ambitiös, rolig m.m. Hon har inga dåliga egenskaper alls...

Du sticker ut på lunchen, ligger med ? och hugger sedan en fylld surdegsbaguette i farten på väg tillbaka till jobbet? På en timme?

Min bucket list bara växer, känner jag. :cautious:

En vän till mig tillbringade lunchen 2-3 gånger i veckan under ett halvårstid genom att först äta lunch med kollegorna och sen cykla hem till en av dem och ha sex och sen cykla tillbaka till jobbet. Det blev lite minus på flexen men det gick!

En vän till mig tillbringade lunchen 2-3 gånger i veckan under ett halvårstid genom att först äta lunch med kollegorna och sen cykla hem till en av dem och ha sex och sen cykla tillbaka till jobbet. Det blev lite minus på flexen men det gick!

Om dom velat spara mer tid hade dom kunnat ta en snabbis på toaletten ? Fast då finns ju risken att nån upptäcker det förstås :D:p

@Hero har du tagit notater nu om att ett flertal tjejer (på Buke) uttryckt att de tycker superlike känns desperat och medför att personen börjar på "minussidan"?

Jag ser för mig att superlike + mera "på" än den andra i konversationen snabbt kan leda till att bli dissad..... Vilket skulle kunna vara en förklaring till varför du så sällan får några dejter.... Bara som ett konstruktivt tipps, iom att du brukar efterfråga det. :)

@Hero har du tagit notater nu om att ett flertal tjejer (på Buke) uttryckt att de tycker superlike känns desperat och medför att personen börjar på "minussidan"?

Jag ser för mig att superlike + mera "på" än den andra i konversationen snabbt kan leda till att bli dissad..... Vilket skulle kunna vara en förklaring till varför du så sällan får några dejter.... Bara som ett konstruktivt tipps, iom att du brukar efterfråga det. :)

*svarar i tinder tråden istället.

Så i ICA-kassan eller nån du passerar på stan ? Hur går du tillväga då ?

Nej mest ute på krogen eller i andra sociala sammanhang. Träffar jag på nån kul hemma på Ica (pytte stad, ett högstadie=jag "känner" alla i min ålder) kan jag absolut flirta lite men går inte fram till random folk och bjuder ut dom. Jag behöver snacka och få mig en uppfattning om personen innan. Jag kan vara ganska flirtig i mitt sätt att vara och då märker man ganska snabbt om det finns ett ömsesidigt intresse och kemi.

Bra att det blev en egen tråd för Tinder-frågor! :up: Återgår till att skriva om ännu mer relevanta saker här då.

Min bästa kompis har ett ex som verkar vara lite halvförtjust i oss båda.. både henne och mig.... haha... :D Han ser inte så illa ut och är en trevlig snubbe, så vi ska sova över hos honom nästa vecka då han lägligt nog bor precis bredvid kliniken jag ska åka till på ryggutredning med min häst. :angel:

Annars blir det nog dåligt med tid för dejting nu innan midsommar. Ska på sommarfest med jobbet ikväll, och kan tyvärr inte ragga på någon av killarna där iom att jag är medägare i firman... har viss moral vet ni. ;) 40-års dag imorgon där vi endast är två eller tre singlar, och på söndagen räknar jag inte med att vara i form för att träffa nya människor.. :p

Nej mest ute på krogen eller i andra sociala sammanhang.
Men tar du initiativ till att snacka med de du är intresserade av på krogen och i dessa sociala sammanhang ? Min upplevelse av krogen är att tjejer är dåliga på det. Men sen behöver dom inte det heller då det kommer fram killar hela tiden. Kanske inte för alla... men för många..

Men tar du initiativ till att snacka med de du är intresserade av på krogen och i dessa sociala sammanhang ? Min upplevelse av krogen är att tjejer är dåliga på det. Men sen behöver dom inte det heller då det kommer fram killar hela tiden. Kanske inte för alla... men för många..
Men om tjejer på krogen nu inte snackar med just dig, behöver det innebära att de är dåliga på att ragga?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Svar
1 033
· Visningar
106 785
Svar
2 001
· Visningar
99 026
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
393
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka