Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt ex var en superlike.
Ja, det spelar roll. För då hinner hon inte matcha med 100 andra intressantare kandidater och då får jag en större chans att visa vem jag är...

Varför skulle hon inte hinna det?
Jag matchar hela tiden och sveper bara vidare.
En matchning eller en konversation gör inte att jag slutar svepa och skriva med andra.
Mina kompisar gör precis likadant.

Jag hade dissat oavsett, vilket jag tycker han borde insett eftersom jag aldrig var intresserad och han aldrig gav upp när vi var tonåringar. Varför skulle jag 10 år senare vara intresserad av ngn som hängde efter mig förr?

Det fina med Tinder är ju att man kan likea liksom i smyg och slippa skämmas av att bli dissad, med superlike så tappar man ju det. I exemplet ovan så ger det mig bara vibbar av noll självinsikt, noll respekt för ngns ointresse och liksom lite stalkervarning.

10 år är ändå ganska lång tid . Varför skulle han inte chansa om han fortfarande är intresserad ? Finns ingen logik i det...

Näe, men hur många likes fick hon och hur många superlikes ? Låt mig gissa att hon fick fler likes än superlikes. Alltså hade dom som gav superlikes större chans, dessutom gav hon dom mer tid att granska.

De fick en hårdare granskning och började dessutom lite "på minus" pga av den upplevda känslan av desperation som nu flertalet tjejer i denna tråd vittnat om.
Utan den "desperatstämpeln" hade kanske några av de andra killarna också fått en like? Det lär vi aldrig få veta nu, men slutsatsen superlike=success känns iaf inte helt självklar.

De fick en hårdare granskning och började dessutom lite "på minus" pga av den upplevda känslan av desperation som nu flertalet tjejer i denna tråd vittnat om.
Utan den "desperatstämpeln" hade kanske några av de andra killarna också fått en like? Det lär vi aldrig få veta nu, men slutsatsen superlike=success känns iaf inte helt självklar.

Jag har aldrig sagt att superlike=success. Bara att det ökar era chanser...

Mitt ex var en superlike.
Ja, det spelar roll. För då hinner hon inte matcha med 100 andra intressantare kandidater och då får jag en större chans att visa vem jag är...
Alltså nu var det några år sedan jag använde Tinder men då fortsatte jag bara svajpa oavsett matchning.. Så nog kan det dyka upp många matchnigar under tiden.

Och om det finns mer intressanta matchningar så fokuserar man väl på dem och skiter i resten.

Gårdagsdejten var trevlig men klickade nog inte riktigt. Vi snackade ganska bra, och pussades till och med lite, men kändes som på låtsas på nåt sätt. Tror inte jag är så intresserad av att ses igen.

Ser däremot fram emot att träffa Filmnörden igen om en vecka. Efter att ha känt mig återkommande dissad i mitt dejtande nu en period känns det skönt att nån jag är intresserad av är lite på. Sen har jag ju ingen aning om hur det utvecklar sig såklart. Men han känns som en trygg person.

10 år är ändå ganska lång tid . Varför skulle han inte chansa om han fortfarande är intresserad ? Finns ingen logik i det...
Ja jag hade aldrigt gjort det iaf. Om jag hängt efter ngn lite sådär stalkeraktigt som tonåring så hade jag helt adekvat skämts över det i efterhand och definitivt inte skyltat upp att det där efterhängsna intresset fortfarande fanns kvar. Desperat som sagt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Svar
1 038
· Visningar
107 087
Senast: Ava22
·
Svar
2 001
· Visningar
99 030
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
402
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka