Ja du, jag för inte statistik över min Tinder så jag har verkligen igen aning. De flesta men absolut inte alla, är väl en uppskattning.
Tänk dig ett scenario där du aldrig får match på 1/100. Då hade du förmodligen swipat på fler... Am I wrong ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja du, jag för inte statistik över min Tinder så jag har verkligen igen aning. De flesta men absolut inte alla, är väl en uppskattning.
Varför endast en gång ? Är det sällan du får superlikes ? Söker du nåt seriöst ?Har likeat tillbaka på Superlike en gång. Då var jag full.
Just ja, tjejer swipar ju höger på 1/100. Eller hur vad det nu![]()
Tänk dig ett scenario där du aldrig får match på 1/100. Då hade du förmodligen swipat på fler... Am I wrong ?
Hur vet du det? Du verkar ju inte testar.Det räcker inte på tinder. Men du kan komma rätt långt IRL.
Men alltså - jag börjar tycka att Tinderstatistik kan få en egen tråd?
@Hero - du kanske kan starta en?
/mod
Testa!Jag är absolut intresserad av en sån tråd. Frågan är bara om det är nån annan som är det ?
Testa IRL ? Hur ?Hur vet du det? Du verkar ju inte testar.
Nån per vecka kanske? För att det aldrig varit någon jag funnit attraktiv och presentationerna har inte fångat mitt intresse. Som flera andra sagt så tycker jag Superlikes känns desperata vilket gör att Superlikesen ligger lite på minus från start.Varför endast en gång ? Är det sällan du får superlikes ? Söker du nåt seriöst ?
Hur och vart raggar du i IRL ? Kul med tjejer som raggarMen sen föredrar jag att ragga irl också.
Du sticker ut på lunchen, ligger med ? och hugger sedan en fylld surdegsbaguette i farten på väg tillbaka till jobbet? På en timme?Själv ska jag iväg och lunch-ligga snart![]()
Du sticker ut på lunchen, ligger med ? och hugger sedan en fylld surdegsbaguette i farten på väg tillbaka till jobbet? På en timme?
Min bucket list bara växer, känner jag.![]()
Jag får migrän om jag inte äter.Ligger man nära jobbet så går det finfintjag hann dock inte äta men man får prioritera.
Jag får migrän om jag inte äter.
Men jag läser och lär.
Du sticker ut på lunchen, ligger med ? och hugger sedan en fylld surdegsbaguette i farten på väg tillbaka till jobbet? På en timme?
Min bucket list bara växer, känner jag.![]()
Aha. Då slipper jag föreställa mig komma tillbaka till jobbet oduschad, tankspridd och slö och med en väldigt avslöjande frisyrHaha, nej jag ska faktiskt jobba halva dagen hemifrån så MM som jobbar i närheten av mig frågade om jag ville få det lite trevligt innan jag sticker iväg på weekend med mina tjejkompisar. Tackar ju inte nej liksom
Han: Väntar utanför kontoret
Jag: Jag kommer!
Han: Det lär du
Vad anser ni om dom som beskriver sig själva som intelligent ? Fick nyss upp en profil där hon beskriver sig själv som intelligent. Jag vet inte, men personligen anser jag det inte vara särskilt intelligent.