Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför endast en gång ? Är det sällan du får superlikes ? Söker du nåt seriöst ?
Nån per vecka kanske? För att det aldrig varit någon jag funnit attraktiv och presentationerna har inte fångat mitt intresse. Som flera andra sagt så tycker jag Superlikes känns desperata vilket gör att Superlikesen ligger lite på minus från start.

Jag söker allt och inget men skulle varken vara mer eller mindre kräsen om jag endast var ute efter ett seriöst förhållande. Men sen föredrar jag att ragga irl också. Svårt att fånga utstrålning och charm på bild tycker jag.

Du sticker ut på lunchen, ligger med ? och hugger sedan en fylld surdegsbaguette i farten på väg tillbaka till jobbet? På en timme?

Min bucket list bara växer, känner jag. :cautious:

Haha, nej jag ska faktiskt jobba halva dagen hemifrån så MM som jobbar i närheten av mig frågade om jag ville få det lite trevligt innan jag sticker iväg på weekend med mina tjejkompisar. Tackar ju inte nej liksom :angel:

Han: Väntar utanför kontoret
Jag: Jag kommer!
Han: Det lär du

Vad anser ni om dom som beskriver sig själva som intelligent ? Fick nyss upp en profil där hon beskriver sig själv som intelligent. Jag vet inte, men personligen anser jag det inte vara särskilt intelligent.

Haha, nej jag ska faktiskt jobba halva dagen hemifrån så MM som jobbar i närheten av mig frågade om jag ville få det lite trevligt innan jag sticker iväg på weekend med mina tjejkompisar. Tackar ju inte nej liksom :angel:

Han: Väntar utanför kontoret
Jag: Jag kommer!
Han: Det lär du
Aha. Då slipper jag föreställa mig komma tillbaka till jobbet oduschad, tankspridd och slö och med en väldigt avslöjande frisyr :up:

Vad anser ni om dom som beskriver sig själva som intelligent ? Fick nyss upp en profil där hon beskriver sig själv som intelligent. Jag vet inte, men personligen anser jag det inte vara särskilt intelligent.

Har verkar det var en trend att beskriva sig sjalv som "Sapiosexuell" - o jag vet inte, tycker det kanns lite.. ehh.. up oneself?
Stelt, snobbigt? Du lar ju avlasa av profilen om nagon ar en "bimbo" enligt din egna definition, sa swipe:a inte hoger sjalv da?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Svar
1 033
· Visningar
106 785
Svar
2 001
· Visningar
99 026
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
393
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka