Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det fungerade uppenbarligen inte för alla de X antal andra killarna, så lite klent som bevisunderlag kan jag känna.

Näe, men hur många likes fick hon och hur många superlikes ? Låt mig gissa att hon fick fler likes än superlikes. Alltså hade dom som gav superlikes större chans, dessutom gav hon dom mer tid att granska.

Alltså jag tycker att superlikes generellt känns desperat. Min kille gav väl bara så pass bra intryck att jag hade överseende med att han gett mig en superlike.
Jag hade troligen gett honom en like även om han dykt upp i mitt flöde utan superlike, så den faktorn hade ingenting med matchningen att göra.

Jag tänker precis likadant. Det är märkligt egentligen, för hur är det mer desperat att dra tummen uppåt över en skärm än till höger :D Men jag känner ofta att hen är för intresserad då och då känner jag mig trängd innan vi ens matchat och swipar därför alltid vänster på superlikes.

Jag tänker precis likadant. Det är märkligt egentligen, för hur är det mer desperat att dra tummen uppåt över en skärm än till höger :D Men jag känner ofta att hen är för intresserad då och då känner jag mig trängd innan vi ens matchat och swipar därför alltid vänster på superlikes.
Haha ja. Och som sagt - när man då VET att en like från mig kommer resultera i matchning så är man ju mer kräsen än annars när man kan svajpa lite lättsamt ibland ;)

Jag tänker precis likadant. Det är märkligt egentligen, för hur är det mer desperat att dra tummen uppåt över en skärm än till höger:D Men jag känner ofta att hen är för intresserad då och då känner jag mig trängd innan vi ens matchat och swipar därför alltid vänster på superlikes.
Ja, hur tänkte du där ?

Jag upplever det att många tjejer som swipar höger på en superlike jagar bekräftelse. För svarsfrekvensen verkar inte så mkt bättre på dom.

Att jag ofta känner mig lite trängd av snubbar så minsta indikation att han kan vara "på" gör att jag backar. En superlike är ju ändå en "på" indikation kan jag tycka. Känner mig betydligt mer bekväm när jag får space och kanske till och med får vara lite drivande själv.
Ok, jag har nästan aldrig fått uppleva att tjejen är den drivande...

Det allra värsta ang superlikes var när jag fick en superlike från en gammal gymnasie”kompis” som var på mig (utan framgång) hela gymnasiet. Sen typ 10 år senare ger han mig en superlike på Tinder? Wtf.
Sjukt desperat och bara pinsamt.

Varför ? Hade du swipat höger om han endast givit dig en vanlig like ?

Men du säger ju själv att du inte får napp oavsett superlike? Spelar det ngn roll om du kommer upp i kön och ni matchar om hon ändå inte skriver till dig? Vad är framgången i det?
Mitt ex var en superlike.
Ja, det spelar roll. För då hinner hon inte matcha med 100 andra intressantare kandidater och då får jag en större chans att visa vem jag är...

Varför ? Hade du swipat höger om han endast givit dig en vanlig like ?
Jag hade dissat oavsett, vilket jag tycker han borde insett eftersom jag aldrig var intresserad och han aldrig gav upp när vi var tonåringar. Varför skulle jag 10 år senare vara intresserad av ngn som hängde efter mig förr?

Det fina med Tinder är ju att man kan likea liksom i smyg och slippa skämmas av att bli dissad, med superlike så tappar man ju det. I exemplet ovan så ger det mig bara vibbar av noll självinsikt, noll respekt för ngns ointresse och liksom lite stalkervarning.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Svar
1 038
· Visningar
107 099
Senast: Ava22
·
Svar
2 001
· Visningar
99 030
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
402
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka